Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Åh, tenk, det første magebildet!!

Høres betryggende ut at Mimmi fyller sin rolle på en utmerket måte! Suksessen er sikret :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, tenk... Ikke mye å skryte av, den magen min, ikke enda! *s*

Synes bare det er koselig å kunne se utviklingen helt fra A - Å! ;)

Mamma Mimmi er rar!

:hoho:

Men som Golli sier...vi kommer til å tjene godt på å ha en overivrig mormor...kommer til å spare så ufattelig mye! Greit, så er det slutt på alle godene våre, men Lille Noen kommer garantert til å bli overøst, kjenner jeg mamma rett! Skal selvsagt sørge for at bortskjemmingen ikke får vinger og letter, men dersom hun føler for å bidra, så sier vi ikke nei takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+0 i dag!

Jeg har altså allerede lagt 6 fullgåtte uker bak meg og tar nå fatt på min 7. uke - det er helt merkelig! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Det vil si halvveis til de magiske 12 ukene er omme!!

Du, den tempingen (igjen :rodme)... Er det sånn at temperaturen begynner å stige litt før EL, eller er det akkurat når EL er at den stiger? Og så skal den stige helt til enden av syklusen, hvor den vil synke hvis jeg ikke er gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med magebilde :)

Når det blir min tur vil jeg begynne tidlig meg magebilder jeg også (sånn i tilfelle jeg blir seende ut litt anderledes etterpå :sjenert: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snupper...

...nå er jeg rukket å bli 6+2, og spiren gror fremdeles! ;)

Var hos frisøren i dag, for prøvetime mm. til bryllupet, og har ligget i sengen siden. Var hos frisøren i 4 timer, og selv om jeg bare satt rett opp og ned i en stol, så er jeg sliiiten! :ler: Akkurat som om det ikke skal noe som helst til for å tappe meg for energi. Formen er ikke så værst, ikke noe kvalm og sånn nå, men bare litt svimmel og rett og slett steintrøtt! :Gjesp:

Skulle vært i en bursdag nå, men jeg makter bare ikke... :sjenert: Kjenner bare at det å skulle karre seg i dusjen omtrent ville tappet meg for all energi som måtte finnes, ikke minst vett og forstand! *s* :grine2:

I går kom mamma hjem med magasinet Gravid også da, og mente at hun skulle abbonere på det for meg også... Hun gir seg ikke altså, er helt opphengt! Men søt da! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Syns du gjør lurt i å være hjemme og slappe av jeg - det er lenge til april, vettu! :kose: Må ikke bruke opp all energien din allerede nå! ;)

Så herlig at mamman din er så engasjert - dette her må jo være supergøy for henne.

Tenker at mamma hadde blitt sånn også, om det var meg som var gravid. :ler:

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Du, jeg syns det er så koselig å lese om moren din som er så engasjert. :)

Det er faktisk lov å takke nei til ting innimellom også. Ikke meningen at man skal slite seg ut i det første trimesteret heller da.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt ja.....kjenner igjen den der :Gjesp: Tror jeg sov meg gjennom de første 14 ukene jeg. Var stuptrøtt hele tiden og klarte ingenting. Nå er du halvveis til 12 uker og det går da unna dette.

Så gøy med engasjert mamma. Min mamma var ikke sånn. Begynte ikke å engasjere seg før det var 4 uker igjen eller noe sånt hun. Men etter at plutten kom har pipen fått en annen låt da. Det er jo ingenting som er så stas som barnebarnet. Og det er godt at det er sånn....

Håper du får en god søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Dere er så gode å ha, koselig å finne innlegg i dagboken min altså! :kyss:

Mamma er veldig søt, og det er klart jeg kan si fra dersom det blir for mye...men det er ikke ille altså, hun er bare så innmari engasjert - dette er jo det første EKTE barnebarnet, da jeg er hennes eneste barn, og det gjør det nok ekstra spennende for henne. Hun har jo mast uhøytidelig om unger i et par år nå, mest på tull, selv om jeg jo vet at hun nok hele tiden har hatt et ønske om det innerst inne! ;) Min halvsøster har 3 gutter, men mamma har nok aldri følt seg som en bestemor for dem, særlig ikke mtp at min søster bare er 5 år yngre enn min mor (ja, det er helt vittig! :ler: ) og nevøene mine på min alder, dvs. 23, 20 og 17 år! Blir på en måte ikke reelt da, så fjernt og rart, siden mamma aldri var noen mor for min søster liksom...

Kjedelig å være så giddalaus og tom for energi altså, men jeg klarer liksom ikke å hente meg inn heller. Har ikke noe gjemt lager for slike anledninger noe sted, og det eneste jeg føler for og føler at hjelper, er å ha senga rett rundt hjørnet, ta meg noen hviler nå og da og bare tasse rundt! :rodme: Det er skikkelig ille... Håper det tar seg opp!

Ellers ble jeg så vanvittig glad da jeg leste i Tigi´s dagbok - hun er jo gravid!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig å være så giddalaus og tom for energi altså, men jeg klarer liksom ikke å hente meg inn heller. Har ikke noe gjemt lager for slike anledninger noe sted, og det eneste jeg føler for og føler at hjelper, er å ha senga rett rundt hjørnet, ta meg noen hviler nå og da og bare tasse rundt! :rodme: Det er skikkelig ille... Håper det tar seg opp!

Dette kjenner jeg SÅ godt igjen!!!!! Det var virkelig plagsomt!! Jeg spurte legen om jeg kanskje jkunne ha jernmangel eller noe sånt, for jeg var sikker på at jeg var enda mer trøtt enn det som er normalt i et svangerskap :sjenert: Men alt var bra! Det begynte å gå over rundt uke 10, men jeg er fremdeles mer sliten enn vanlig... :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, gleder meg til jeg blir trøtt og kvalm og giddalaus :ler:

Akkurat nå er jeg bare overrasket, glad, forvirret... tusen takk for herlig gratulasjon. Dette gleder jeg meg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm.... Fikk akutt lyst på kanelboller her og satte igang, seint på kveld! :ler:

Surfet desperat etter oppskrift på nett, og endte til slutt opp med å prøve den fra Det Søte Liv (www.detsoteliv.no) - en side som har farlig mange fristelser!

Bollene ble mange, og herlig gode - bildet under illustrerer bare første runde! ;)

La dere friste!

:sikle:

Endret av Orkidéen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...