Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

magen din har i allefall blitt mer tydelig.

Liksom større mellom rom mellom puppa og der magen begynner..

Men den er langt fra stor da.. Så noen dundre er du nok ikke nei

:klem:

Håper formen bedrer seg og at lillegutt kommer til verden innen 1 mnds tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Teddy!!!!

Synes som alle andre her: fiiiiine magen. Synes overhode ikke at magen din er stor i det hele tatt.

Så spennende med venninen din.

Ikke gå rundt å tenk på at du kommer til føde langt over tiden. Da hadde jeg blitt sprø hvis det var meg.

Det høres ut som om du må ta det med ro. Det høres ikke ut som om bekken/rygg/mage satte så veldig pris på bowing. Men hva gjør man vel ikke når man ønsker litt morro.

Ha en super fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TT! :klem:

Kjempefin mage du har nå! Det er rart å tenke på at du er kommet så langt allerede, og at terminvenninner er i gang med fødsel, selv om det er 5 uker før tiden!

Men det bekkenet ditt høres ikke noe godt ut... :troest:

Ikke belaste det for mye nå! Skulle du få bassengtrening forresten?

Ønsker deg en fin mandag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en flott mage du har :hjerter: Den har virkelig poppet ut nå ja! Spennende med venninnen din som allerede er i gang! Det høres jo ut som om modningen pågår for fullt hos deg også, da! Håper du slipper å gå to uker over terminen! Men det er jo bedre at fødselen starter av seg selv enn at man må bli satt i gang, som venninnen din sikkert må :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med halvt års bryllupsdag. :blomst:

Jeg syns også magen din har sunket litt sammenlignet med forrige bilde men noen pølse klarer jeg ikke å se. Ser bare en flott gravidmage jeg. :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...ja, der minte du meg på det du også, Heidi!

6 måneders bryllupsdag og jeg klarer bare ikke å huske det! :flau: Kverula skrev jo det lenger opp, men det forsvant igjen... :sjenert: Kanskje jeg skal lage noe god mat til mannen da, til han kommer hjem!?

Må finne på noe... Synes litt synd på han også. Han har jo tidligere hatt mye kneproblemer, slapp bl.a militæret pga dette. Og nå har han fått kjempehevelse i det ene kneet igjen, slik at han ikke kan bøye det ene beinet ordentlig. Var hos legen i dag og fikk noe betennelsesdempende enn så lenge. Håper det går greit, ikke akkurat ideelt når man er tømrer og løfter og klatrer dagen lang! :forvirret:

Venninnen min er i gang, eller...hun ble sendt hjem igjen etter nok en sjekk, i påvente av at riene skal ta seg opp. Blir satt igang i morgen kl. 09.30 dersom det ikke skjer noe iløpet av kvelden/natten! Guri, så spennende!!! :overrasket::hjerte: Snaaart er Aurora her...det som liksom skal bli kjæresten til lillegutt! (Blir jo gutt på Peony også nå, så da kan jo ikke de bli intime akkurat...)

Sitter helt parat med tlf og venter oppdateringer. Får helt vont av henne - for det bygger seg visst opp, og hun har allerede fått beskjed om at hun ikke får så mye sm.stillende pga at lillejenta er 2 uker prematur!

Håper ikke det blir helt for grusomt dette da... *tvi tvi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå reiser venninnen min på føden igjen... Har tatt seg opp den siste timen og hun har såpass vondt og tett med rier at hun ikke orker å gå hjemme!

Håper fødselen går kjapt og greit!!!

Faen, nå tror jeg mest jeg har sympatirier selv eller noe, for plutselig fikk jeg sterkere menssmerter enn hva jeg har hatt til nå! :overrasket::tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Så spennende med fødsel da, selv om det er litt tidlig i utgangspunktet!

Gøy at du holder oss oppdatert ;)

Ja, kanskje det er sympatirier du har :ler: Håper uansett at lille gutten din ikke har tenkt å gå over temin i hvertfall da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå griner jeg...

:grine:

STORE krokodilletårer!

:grine::grine::grine:

Venninnen min har født!!! Hun kom inn på sykehuset ca kl. 17 i dag, med full åpning... Etter 45 minutter var Aurora ute! :hjerte:

:hjerter_rundt:

Tilfeldig at jeg fikk vite det, sendte nemlig bare en melding om at jeg tenkte på dem og fikk kjapt svar om at det var over. Venter på detaljer mtp vekt ++

Klarer ikke skrive mer nå jeg, skjelver her jeg sitter...

:grine:

Endret av -TeddyToria-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, det gikk kjapt!

Gratulerer med venninnebaby!!! :grine2:

Nå er det nok ikke lenge til du kan holde babyen din heller... bare snakk om uker kanskje? :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurora var 2 850 gram og 45 cm da hun kom i rekordfart kl. 17:44 i ettermiddag...

Jeg sitter her med tårene trillende og mine egne magesmerter! Håper jeg også får se gullet mitt snart, om enn han venter til han i allefall ikke er prematur! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Markblomsten

Det var en liten baby da ;)

Men blir ikke hun prematur nå? Hva må de gjøre da? Være litt lenger på sykhuset eller noe?

:Nikke: jeg ER helt grønn på det området der :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med halvtårsbryllupsdag og fin mage! :) Men så kjip at du er i så redusert form....

2850 var ikke verst da, så lang tid før! Sønnen til kusina mi ble født 5 uker før termin. Han veide 1915.... Og tok igjen fødselsvekta si etter 2 uker. Nå, tre måneder gammel, veier han 5 kilo :) En tøff liten type!

Håper alt går bra med venninnen din og hennes lille familie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare skryte jeg, hun er bare så nydelig!

post-7814-1140466409_thumb.jpg

:hjerter_rundt:

Hun er stor for alderen og trenger antakelig ikke ekstra oppfølging...muligens bare et par netter ekstra på sykehuset hvis alt går på skinner! ;)

Nevøen min som ble født til termin veide det samme, han var bare litt lenger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...