Fibonacci Skrevet 15. februar 2006 #2841 Del Skrevet 15. februar 2006 Håper det gikk fint på omvisningen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. februar 2006 #2842 Del Skrevet 15. februar 2006 Eg fekk også klede frå barnegarderoben i dag, skal hente det i morgon trur eg, håpar dei er fine!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 15. februar 2006 #2843 Del Skrevet 15. februar 2006 Omvisning på føden høres spennende ut! Håper den hyggelige jordmora er der! Og ellers vil jeg ønske deg riktig god bedring. Det er jo så utrolig kjipt å være helt utslått, enten det er hovne mandler eller noe helt annet. Bra du fikk tusla rundt og gjort litt småtterier, så du ikke føler deg HELT unyttig! God bedring-klem kommer din vei fra meg. :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. februar 2006 #2844 Del Skrevet 16. februar 2006 Så mye fine klær du har kjøpt til lille prinsen. Har vært og kikka litt i albumet skjønner du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #2845 Del Skrevet 16. februar 2006 Sov litt bedre i natt, selv om jeg har hatt noen veldig menstak i magen og en hals jeg kunne drepe for å bli kvitt. Har nærmest ikke kunnet svelge/puste og har konstant ligget og suttet på en Strepsils i håp om at det skal lindre...og nå stikker det jaffal ikke så mye lenger og jeg føler meg mer eller mindre uthvilt! I dag skal jeg bare støvsuge litt og feie over badet, så får frøken V bare komme - litt støv i kantene er ikke noe problem vet dere...jeg er ikke SÅ prippen! --- Heidi - Så du har sneket ja!? Hihi... La de inn for å linke til de på en annen side nemlig, men jeg kan kanskje vise de her også!? Her er i allefall tøyet jeg kjøpte på Barnegarderoben: Sett 1 Sett 2 Sett 3 Pyjamaser & Bodyer Jakke --- I går ble det forøvrig ikke noen omvisning! Føden var full, mer enn full... Alle fødestuene, samt begge undersøkelsesrommene og ytterligere oppholdsrommet var fullt av folk som enten fødte, skulle til å føde eller ventet på å bli skrevet inn! Så vi hadde bare noen timer med mye prat om fødsel og smertelindring +++ Så skal vi heller opp på sykehuset og få selve omvisningen i forb. med siste kurskveld før fødsel, neste uke! Håper ikke det er like travel der da! Har veldig lyst til at mannen skal få se en fødestue og bli litt tryggere på det, ikke minst kanskje forstå litt mer av hva som skal skje og at det kanskje kan gå opp for han. Så langt tripper han liksom bare rundt og lar være å tenke på det - det er jo så LENGE til!!! Joda, skikkelig leeeeeeeenge dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. februar 2006 #2846 Del Skrevet 16. februar 2006 Kjeeeempeleeeenge.... Har du bestemt deg for hva du ønsker av smertelindring eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 16. februar 2006 #2847 Del Skrevet 16. februar 2006 Så flotte klær du har kjøpt da!! Leeeeenge til lille prinsen blir født ja Kommer vel an på hvem sine øyne man ser med det da Så dumt dere ikke fikk omvisning på føden da. Får satse på at det er itt mindre trafikk der neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 16. februar 2006 #2848 Del Skrevet 16. februar 2006 Så søte klær! Dumt at det ikke ble noen omvisning da! Hva gjør dere for noe mer på det fødselsforberdende kurset? Lærer mennene å massere og sånt? Ønsker deg en fin dag, med snill mage og hals. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #2849 Del Skrevet 16. februar 2006 Kjeeeempeleeeenge.... Har du bestemt deg for hva du ønsker av smertelindring eller? ← Hihi... Tja, jeg har i allefall bestemt meg for at jeg skal ta det som det kommer - og ikke se på det som noe nederlag dersom jeg finner meg selv i å hyle etter Epidural allerede før jeg har kommet meg på sykehuset! :grine2: Men jeg vil iallefall prøve lystgass og Fentanyl... Og dersom en av jordmødrene som har kurs i akupunktur er på vakt i det aktuelle tidsrommet, vil jeg veldig gjerne prøve akupunktur også. Så får Epiduralen komme til sist, dersom det andre ikke har god nok effekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 16. februar 2006 #2850 Del Skrevet 16. februar 2006 Kommer mor og far til kr.sand i tiden rundt termin eller? Regner med at de gjerne vil være rundt deg (og at du vil ha de i nærheten) når lille Jacob kommer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 16. februar 2006 #2851 Del Skrevet 16. februar 2006 ..kunne faktisk ønske at jeg var hos deg selv jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 16. februar 2006 #2852 Del Skrevet 16. februar 2006 Hei Teddy!!! Håper formen er fiiiiiin idag. Og kipt med halsbrann. Ikke hyggelig idag hele tatt. Dumt at føden skulle være så full da, men det er jo sånne ting man ikke kan beregne da. Men jeg håper og krysser alt som kan krysses for at føden på Ullevål ikke er så fullnår jeg går i fødsel at jeg blir liggende på et rom som egentlig ikke er noe føderom. (det er et av minemareritt) Eller at det er så fult at jeg må helt til A-HUS for å føde . huff og huff Jeg har også tenkt at fødselen den tar jeg som det kommer. Og dersom epidural er det som skal til så EPIIIIDURAL!!!!! En jeg jobber sammen med sa til meg: stol på kroppen din, dette er den laget for. Dette kommer du til å klare så fint (hun er forresten jordmor så dette kan hun nok) Ha en fantastisk dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 16. februar 2006 #2853 Del Skrevet 16. februar 2006 ..kunne faktisk ønske at jeg var hos deg selv jeg.. ← Jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #2854 Del Skrevet 16. februar 2006 Kommer mor og far til kr.sand i tiden rundt termin eller? Regner med at de gjerne vil være rundt deg (og at du vil ha de i nærheten) når lille Jacob kommer?? ← Jeg tipper mamma og pappa kommer nedover en av de første helgene etter fødselen. Jeg kunne faktisk ikke tenke meg å ha de her de aller første dagene hjemme - er litt sånn at jeg liker å kunne komme til ro og finne ut av ting selv. Men synes det er godt å vite at de er der for meg hvis jeg trenger dem - vet at jeg alltid kan spørre. Men vil altså prøve meg selv først! Misforstå meg ikke - setter STOR pris på at de og svigermor er der, samt øvrig familie og venner. Og det er klart de skal få komme på besøk veldig snart - mamma klarer garantert ikke å vente. Men det er noe med å komme litt i gang selv også...kjenne litt etter og prøve seg frem. Jeg er av typen som blir mer stresset når det er mange folk rundt meg som liksom skal fortelle meg hva jeg bør og ikke gjøre, og liksom "se" på meg. Da får jeg det IKKE til! Ser ut til at det blir familierom på oss på sykehuset, der mannen kommer til å bo sammen med oss! Han må på jobb da, på dagtid, hvis alt får smertefritt, men så kan han være med oss på ettermiddagene, kvelden og natten. Tror det vil gjøre sykehusoppholdet til en mye mer positiv opplevelse for meg, ja - for oss alle tre! ...og når vi har kommet til rette hjemme, så må du og MS selvsagt baaare komme på besøk da! Bare koselig det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. februar 2006 #2855 Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) Skjønner godt hva du mener med å folk hengende rundt når det selv prøver å finne ut av ting. Tror det er helt normalt å ville ha den aller første barseltiden i fred og ro hjemme uten for mye stress og mas. Du kommer til å bli så flink atte, supermamma Toria. Endret 16. februar 2006 av Heidi76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 16. februar 2006 #2856 Del Skrevet 16. februar 2006 vet du hva, teddy - det forstår jeg egentlig godt. Jeg er litt sånn selv..har i hvert fall blitt mere sånn med årene. Vil finne ut av ting selv, uten at noen står over deg med falkeøyne og sier "nei, ikke sånn...du burde gjøre sånn..det gjorde jeg med mine barn for hundreørten år siden" osv... FULLT FORSTÅELIG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 16. februar 2006 #2857 Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) ...og når vi har kommet til rette hjemme, så må du og MS selvsagt baaare komme på besøk da! Bare koselig det! [ Vi komer vi! Eller hva Philippa? Høres deilig ut med familierom, det ønsker vi oss også! Endret 16. februar 2006 av MammaSarius Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 16. februar 2006 #2858 Del Skrevet 16. februar 2006 Vi komer vi! Eller hva Philippa?← Ja gjerne! hytta i arendal skal jo åpnes i slutten av april/begynnelsen av mai, så kan jo alltids svippe innom kr.sand i samme slengen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #2859 Del Skrevet 16. februar 2006 http://media.putfile.com/Wetter88 :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 16. februar 2006 #2860 Del Skrevet 16. februar 2006 Ja gjerne! hytta i arendal skal jo åpnes i slutten av april/begynnelsen av mai, så kan jo alltids svippe innom kr.sand i samme slengen! ← Denne gravide damen er alltids klar for en tur til Sørlandet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå