Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Aflurax har jeg også slukt. Men synes det smaker så utfattelig vondt - så jeg avløste litt med Novaluzid da jeg var i Sverige (der har de en utgave som ikke smaker råtten mint slik de gjør her) og i øyeblikket knasker jeg Gaviscon. Bare for å variere litt. Men Afluraxen virker veldig godt da! :Nikke:

Hmm, bra tips om å kjøpe syrenøytraliserende i Sverige - for å variere litt som du sier. Begynte med Gaviscon jeg. Den virker kanskje bedre enn Aflurax - men jeg synes smaken var så vond... :( Har jo vært plaget med halsbrann fra veldig tidlig i svangerskapet, så da blir man vel lei etterhvert, uansett hvilke preparater man bruker.

Tenkte jeg skulle "unne meg" noen skikkelig virksomme syrenøytraliserende under fødselen... :ler:

På det tidspunktet trenger man vel ikke lenger ta hensyn til at medisinene må være milde pga bebisen.

Ellers - vet ikke om jeg har nevnt det før - men Jacob/Jakob er et av våre topp 5-guttenavn... Er jo fortsatt en teoretisk sjanse for at vi kan få gutt også, man vet ikke 100 prosent før fødselen... ;)

(Men da vil han ha mye rosa klær, stakkar... :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flotte tall fra jordmorkontrollen.

Bra at du fikk henvisning til bassengtrening.

Knaska Link mot halsbrann jeg. Den smaker godt, og funka bra.

Men det var jo deilig den dagen det tok slutt.

Nå er det ikke lenge igjen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Så fint at det gikk bra hos JM :)

Halsbrann er ikke noe særlig :( Håper det hjelper litt med syrenøytraliserende da :troest:

Bassengtrening høres jo skikkelig godt ut da, flyte vektløs rundt i vannet :)

Happy Valentine :hjerte:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kommet så langt som til syrenøytraliserende enda, jeg... :sjenert: Men i kveld prøvde jeg sjokolademelk, det hjalp! :klappe: Men jeg tror jeg trenger det snart, det er UTROLIG irriterende med denne elendige halsbrannen.

Går du til bassengtrening, sa du? (Så LinKri har skrevet om det, men kunne ikke finne at du hadde skrevet om det!!! :forvirra:) Det høres bra ut!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du prøvd lovehearts?? Muligens den beste medisin mot halsbrann, å så smaker den jo så godt!!

Titralac hjelper også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd lovehearts?? Muligens den beste medisin mot halsbrann, å så smaker den jo så godt!!

Titralac hjelper også.

Nei, det har jeg faktisk ikke prøvd... Har hørt om dette mtp Lovehearts, men ikke tenkt noe på det. Kanskje de hadde vært noe!?? Kjøpte en rull til mannen i går i anledning Valentines - så da kan jeg jo bare prøve :)

---

Tidlig på´an jeg!

Fikk jo ikke sove i gårkveld og ble sittende oppe til kl. 02 eller noe... Så fikk jeg sove, men da jeg våknet 05.30 var jeg helt kake. Halsen var helt tett og mandlene verket! :tristbla: I TILLEGG har jo selvsagt magesyren ligget latent og etset meg i stykker innvendig - det føles jaffal sånn. Så nå har jeg vært oppe siden og forsøkt meg på både vann, melk og det som er. Kommer sikkert til å svime av av utmattelse utover dagen. Men jeg får IKKE sove nå uansett. Også jeg som har så mye å gjøre... Må vaske og rydde og gjøre i stand gjesterommet (les: barnerommet) til imorgen, da jeg får besøk av ei venninne fra Oslo. Koselig det, men det begynner å bli trangt om plassen nå, med alt barneutstyret som er i hus! :overrasket::sjenert:

Kommer sikkert til å sitte her og lese litt i dag, men jeg vet ikke hvor aktiv jeg kommer til å være rundtom i alle dagbøkene... Kjenner at hodet og kroppen er sliten!

Men dere må ha en god dag alle mann! Jeg er her jeg, selv om jeg kanskje ikke skriver for fulle fem overalt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring da vennen. :klem:

Hovne mandler er noe herk, fjernet mine for noen år siden og er veldig glad for det. :tommel:

Det blir koselig med venninnebesøk da selv om du ikke er helt i form. Men det forventer hun sikkert ikke heller.

Har dere fått snø i dag?

Her laver det ned i store filler.... :sur:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars deg da... :troest:

høres ut som du sliter litt for tida. Men nå er det ikke lenge til du også blir mamma til en liten prins! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

God bedring :kose:

Er ikke noe stas å ikke være i form altså :riste:

Så hyggelig med venninnebesøk da. Og du, jeg tror ikke hun akkurat forventer at du skal være i full vigør da, høygravid som du nå er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God bedring, snuppelure!

Håper det blir koselig med besøk i morgen da - og ikke bare masete fordi du er sliten. Pass på å hvile deg selv om du ikke sover. Gjør det noe om det ligger litt støv i krokene da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig uggen jeg... :tristbla:

Sluknet på sofaen i 9-tiden og sov i et par timer, nærmest i koma. Våknet med enda tettere hals og har siden det forsøkt å sitte så stille som mulig - kaldsvetter litt og føler meg særdeles BLÆH! :sur:

Men utpå ettermiddagen i dag har det lettet litt, og jeg har faktisk fått kledd meg, satt på en maskin med tøy, hentet posten og pakke på postkontoret, samt ryddet litt på gjesterommet! :sjarmor:

Fikk masse spennende i posten i dag, deriblant bringebærbladkapslene jeg bestilte fra ernergica.no og tøyet fra Barnegarderoben. Skikkelig flott tøy altså!!!

:hoppe:

Fint pakket og later til å være ordentlig kvalitet. Ikke minst så det mye finere ut enn på bildene som ligger på nettet! :Nikke:

Nå skal jeg se om jeg kan få i meg noe næring før vi skal på sykehuset for omvisning på føden i forb. med fødselsforberedende kurs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

:vinke:

Huff, så kjedelig med hovne mandler da! (og feber høres det ut som...). Er visst mye som går nå, får håpe du ikke blir helt utslått da med tanke på formen din i fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro med så koselig post da. Kjekt når klærne er finere i virkeligheten enn på bildet også. :tommel:

Håper det blir en fin omvisning på føden i dag.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...