Gå til innhold

angre på å bytte fastlege?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg byttet fastlege for noen dager siden og skal få den nye fastlegen 1. oktober, men nå angrer jeg og ønsker å ha den fastlegen jeg har fra før av allikevel.. noen som vet om det er mulig å avbryte byttingen? Den har jo ikke tredd i kraft ennå..

Anonymkode: 8d2f9...908

Skrevet

Ja, det er bare å ringe inn, har gjort det selv:-) 

Anonymkode: 6389c...529

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg byttet fastlege for noen dager siden og skal få den nye fastlegen 1. oktober, men nå angrer jeg og ønsker å ha den fastlegen jeg har fra før av allikevel.. noen som vet om det er mulig å avbryte byttingen? Den har jo ikke tredd i kraft ennå..

Anonymkode: 8d2f9...908

Nei, det er ikke mulig. Du kan derimot sette deg på venteliste til din gamle fastlege igjen.

Anonymkode: 99253...4c3

Skrevet

Det kommer vel an på om legen har ledige plasser. Tror ikke det er noen angrefrist (?) Ellers går det jo an å spørre veldig pent om legen vil ta deg inn på listen igjen.

Anonymkode: b832e...7b0

Skrevet

Det er ikke legen du spør, du ringer helfo( mener jeg). Det er et tlf nr du kan ringe, du har ikke mistet plassen hos gamle legen ennå- så det er ingen problem.

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er bare å ringe inn, har gjort det selv:-) 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke legen du spør, du ringer helfo( mener jeg). Det er et tlf nr du kan ringe, du har ikke mistet plassen hos gamle legen ennå- så det er ingen problem.

Ok så dere vet det helt sikkert? Den legen jeg har nå har egentlig fult. Men det burde vel gå ann å avrbyte et bytte før det har trådd i kraft? Men jeg finner ingen knapp for å gjøre det på nettet.

Flere som vet?

Anonymkode: 47553...36d

Skrevet

Jeg tror du kan bytte fastlege to ganger pr år. Så om du ikke når gjennom på tlf kan du sette deg på liste til den legen du har nå. Så spørs det hvor mye ledig plass hun har på listen.

Anonymkode: 56409...8c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...