AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #1 Skrevet 27. september 2019 Etter at det ble slutt med ungdomskjæresten hadde jeg en fantastisk opplevelse med en eldre mann i sommer som virkelig viste meg en ny verden innenfor sex. Hadde det fint med han første også men denne mannen viste meg virkelig hvordan det var å elske "hele natta", ta seg tid og nyte hverandre på en helt fantastisk måte. Han bor dessverre på en annen kant av landet og var bare på ferie, men har sendt melding og takket han i ettertid for det han lot meg få oppleve. Drømmer om en slik elsker igjen.. Noen som har tips eller erfaringer til slik langsom sensuell sex? ☺️ Anonymkode: 72d92...ec3 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #3 Skrevet 27. september 2019 Det liker jeg også, gjerne langsomt i misjonær. Men liker ikke at det varer hele natta da, maks 1 time Anonymkode: 73439...101
artigmedsex Skrevet 27. september 2019 #4 Skrevet 27. september 2019 (endret) Hele natta er vel litt drøyt for min del. Foretrekker å edge sammen slik at det blir godt sex over lang tid og en kraftig orgasme. Kan også gå et par økter/dager uten å komme, for å kunne holde ut mer. Å holde på noen timer med pauser er rett og slett herlig. Effektiv sex i ca 90 minutter innenfor et 2-4 timers vindu er ikke å forakte. Ikke hver gang, men av og til. Spesielt helger og ferier passer til den typen samvær. Det å finne sin egen optimale sexvarighet finner man ved eksperimentering. Utholdenhet handler også om orgasmekontroll, som kan anbefales. Endret 27. september 2019 av artigmedsex 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #5 Skrevet 27. september 2019 Av og til, ikke helt tiden. Variasjon er flott Anonymkode: 86933...cae 1
Gjest Paramount Skrevet 27. september 2019 #6 Skrevet 27. september 2019 De som ikke har opplevd det aner ikke hva det handler om, sånn er det med den saken. Ikke alle egner seg til en slik maraton heller, sånn er det med den saken også.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #7 Skrevet 27. september 2019 Ja, dette er mitt felt.😉 Anonymkode: ce2e7...058 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #8 Skrevet 27. september 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det liker jeg også, gjerne langsomt i misjonær. Men liker ikke at det varer hele natta da, maks 1 time Anonymkode: 73439...101 Misjonær er sexy. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Av og til, ikke helt tiden. Variasjon er flott Anonymkode: 86933...cae Enig. Anonymkode: ce2e7...058 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #9 Skrevet 27. september 2019 Gøy å se at det er flere som har sansen for slikt😉 Det var altså ikke selve samleiet som varte til grålysningen, han var så utrolig god med kjærtegn, komplimenter, lange kyss, oralsex og ikke minst fingre.. han gav orgasmer jeg ikke visste fantes bare med hendene. Hvordan kan en mann forstå en kvinne så godt, bedre enn jeg kjente meg selv? Innimellom tok vi pauser, drakk vann, pratet og flørtet. Skikkelig god kjemi, bra match der. Anonymkode: 72d92...ec3 5
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #10 Skrevet 27. september 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gøy å se at det er flere som har sansen for slikt😉 Det var altså ikke selve samleiet som varte til grålysningen, han var så utrolig god med kjærtegn, komplimenter, lange kyss, oralsex og ikke minst fingre.. han gav orgasmer jeg ikke visste fantes bare med hendene. Hvordan kan en mann forstå en kvinne så godt, bedre enn jeg kjente meg selv? Innimellom tok vi pauser, drakk vann, pratet og flørtet. Skikkelig god kjemi, bra match der. Anonymkode: 72d92...ec3 Det er kvinnen jeg leiter etter. Som forstår den settingen, og kjærligheten, at det er ikke bare på hennes premisser elskov skal fungere, men at hun våger å utforske.Glad du har fått den erfaringen, som åpner mulighet til å finne riktig person å elske med igjen. Anonymkode: 4ca2f...21b 1
Coachshinny Skrevet 28. september 2019 #11 Skrevet 28. september 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter at det ble slutt med ungdomskjæresten hadde jeg en fantastisk opplevelse med en eldre mann i sommer som virkelig viste meg en ny verden innenfor sex. Hadde det fint med han første også men denne mannen viste meg virkelig hvordan det var å elske "hele natta", ta seg tid og nyte hverandre på en helt fantastisk måte. Han bor dessverre på en annen kant av landet og var bare på ferie, men har sendt melding og takket han i ettertid for det han lot meg få oppleve. Drømmer om en slik elsker igjen.. Noen som har tips eller erfaringer til slik langsom sensuell sex? ☺️ Anonymkode: 72d92...ec3 Jeg vet mye om det😊
Gjest Alterego666 Skrevet 28. september 2019 #12 Skrevet 28. september 2019 Variasjon er tingen. Jeg kan like ganske kinky shit, men det beste er rolig sex i misjonær med maksimum hud- og blikkontakt med en jeg elsker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå