AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #21 Skrevet 28. september 2019 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man merker det jo når man snakker med folk at de ikke er særlig intelligente. Anonymkode: 01f68...90f Det kommer veldig an på personligheten. De som er introverte eller tilbakeholdne sammen med andre mennesker, kan lett bli undervurdert. Det tar tid å bli kjent med noen, og mange kan overraske. Jeg legger aldri stor vekt på et førsteinntrykk, med mindre personen helt åpenbart er mentalt tilbakestående. Anonymkode: 5b532...d5a 5
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #22 Skrevet 28. september 2019 De har ofte veldig sterke meninger (om ting de kan veldig lite om). Det er lett å påvirke dem i utgangspunktet, for de mangler evnen til kritisk tenkning. De følger avisoverskriftene og de som roper høyest. Har de først bestemt seg er det derimot umulig å diskutere med dem. Det faller dem ikke inn at de ikke sitter på nok kunnskap til å være bastant. Intelligente personer kan jobbe med et fag eller en problemstilling i årevis, og likevel aldri påstå at de har fasiten. Anonymkode: d0b15...cc1 14
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #23 Skrevet 28. september 2019 Det er typisk for dem å tro på alt de blir fortalt av myndighetene. Anonymkode: 9da0e...7df 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #24 Skrevet 28. september 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er nok en overlevelsegreie, de som har alt er ofte gjerne helt i skyene og derfor er de mer sånn ''åpn opp armene og la oss leve i et utopi'' Men det akter du kanskje ikke å forstå. Anonymkode: 46a2c...e92 Her var det en til av dem ja😂😂 Anonymkode: 958cb...382 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #25 Skrevet 28. september 2019 Ingen selvinnsikt. Tror andre er dumme, imens alle ser hvem som virkelig er dum. Anonymkode: b248d...3ad 2
Sidabmao Skrevet 28. september 2019 #26 Skrevet 28. september 2019 (endret) 15 minutter siden, AnonymBruker said: Det er typisk for dem å tro på alt de blir fortalt av myndighetene. Anonymkode: 9da0e...7df Ja, denne er bra. Folk som tror på alt legen, myndighetene og kostekspertene sier. Folk som aldri tenker selv, og heller aldri stiller kritiske spørsmål om sin egen helse og velvære. Endret 28. september 2019 av Sidabmao 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #27 Skrevet 28. september 2019 Rasisme er for meg det sikreste tegnet på lav intelligens.. Anonymkode: d99a2...ad9 5
emilie123 Skrevet 28. september 2019 #28 Skrevet 28. september 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjøleskapsmagneter og "visdomsord" er aldri et godt tegn. Anonymkode: c6a38...bbd Hihihi....Da er jeg utrolig dum😂 Har kjøleskapet fullt av magneter. Nå henger det også mange bilder der, som blir holdt på plass av magneter. Har også noen visdomsord😂 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #29 Skrevet 28. september 2019 Folk som henger inne på Rampelys. Og som sier de gjør noe samfunnsnyttig, mens det de egentlig gjør er å slenge dritt om bloggere og barna deres. Og så har de kuuule uttrykk som " pot meet kettle " og " pun intended " For ikke å glemme å gi hverandre masse likes. Anonymkode: e9235...a84 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #30 Skrevet 28. september 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kommer veldig an på personligheten. De som er introverte eller tilbakeholdne sammen med andre mennesker, kan lett bli undervurdert. Det tar tid å bli kjent med noen, og mange kan overraske. Jeg legger aldri stor vekt på et førsteinntrykk, med mindre personen helt åpenbart er mentalt tilbakestående. Anonymkode: 5b532...d5a Om man blir vurdert som mindre intelligent fordi man er introvert eller tilbakeholden så tenker jeg at det sier mye om den som vurderer andre. Nå var det ikke det jeg mente uansett, men at man merker det jo etter å ha snakket med noen. Det kan ta tid noen ganger å oppdage hvor intelligent noen så man skal ikke dømme noen nord og ned etter første samtale Så kan jeg legge til at jeg mener at alle burde skjønne og godta at alle kan si dumme ting iblant. Noen har jo den evnen at ting faller ut før de får tenkt seg om, men at man ikke er lite intelligent av den grunn. Jeg tror i hvert fall ikke at interiør og mye av det som er nevnt her har så mye å si. Dårlig smak kan alle ha. Anonymkode: 01f68...90f 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #31 Skrevet 28. september 2019 De skriver konsekvent med caps lock. Anonymkode: e1e87...61a 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #32 Skrevet 28. september 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er nok en overlevelsegreie, de som har alt er ofte gjerne helt i skyene og derfor er de mer sånn ''åpn opp armene og la oss leve i et utopi'' Men det akter du kanskje ikke å forstå. Anonymkode: 46a2c...e92 Hæ?. Er du kanskje en av disse? Anonymkode: d44f8...98f
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #33 Skrevet 28. september 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Ha, ha, det stemmer ikke. Det er tidligere i 2019 offentliggjort et forskningsprosjekt der man formålet var å finne hvem som var mest hatefulle i kommentarfeltet. Suprise: gjennomsnittspersonen var lavt utdannet med svak /så-som-så økonomi og middels/dårlig jobb. Og hva stemte de på ? FrP. Så ja, tro det du vil. Vi andre vet sannheten;-) Anonymkode: 958cb...382 Dette var litt av en uintelligent kommentar. EN forskningsrapport sier du?Hva skurrer her? Og FRP er ytterst til høyre akkurat som påpekt angående dumme folk som er enten veldig rød eller mørkeblå. Anonymkode: d44f8...98f 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #34 Skrevet 28. september 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: At de skriver på KG. Anonymkode: 3d09a...662 Haha....selvinnsikten er på topp ser jeg....? Anonymkode: f4f70...96d 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #35 Skrevet 28. september 2019 18 timer siden, SoWhat? skrev: Alt jeg kan si er at du ser det i blikket. Om noen et hjemme. Det er Ikke verre enn det. Jeg er forøvrig imot hypen som lar så mange tro at de er mer intelligente. Verden assa. Den vil bedras. Folk som skriver assa er et stort tegn. Anonymkode: 6cb76...aef
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #36 Skrevet 28. september 2019 Tja, de er jo mangfoldige de uintelligente også. Så jeg tror ikke de har så mange felles kjennetegn. Men jeg tror de som er mindre intelligente ofte strever med å se nettopp dette selv. De klarer ikke forstå eget intelligensnivå. De overvurderer seg selv og undervurderer andre. De ser verden i svart/hvitt, de har sterke meninger, de ser sjelden to sider av en sak, de forstår ikke at verden er kompleks. Anonymkode: ca83d...cc6 8
Jensine Skrevet 28. september 2019 #37 Skrevet 28. september 2019 Vanskelig å vurdere hvem som er smart, for det er forskjell på overlevelses-smart og i-synk-med-virkeligheten-smart - og med kjipe nok livsbetingelser er det ikke alltid så overlevelses-smart å være innsiktisfull. 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #38 Skrevet 28. september 2019 Man kan være intelligent på noen områder, og unintelligent på andre områder. Anonymkode: 6cb76...aef 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #39 Skrevet 28. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja, de er jo mangfoldige de uintelligente også. Så jeg tror ikke de har så mange felles kjennetegn. Men jeg tror de som er mindre intelligente ofte strever med å se nettopp dette selv. De klarer ikke forstå eget intelligensnivå. De overvurderer seg selv og undervurderer andre. De ser verden i svart/hvitt, de har sterke meninger, de ser sjelden to sider av en sak, de forstår ikke at verden er kompleks. Anonymkode: ca83d...cc6 Dunning -krüger effekten; https://www.bt.no/btmagasinet/i/nv1ym/Synd-at-de-som-vet-hvordan-landet-vart-skal-styres-allerede-er-opptatt-med-a-kjore-drosje Anonymkode: f4f70...96d 3
SoWhat? Skrevet 28. september 2019 #40 Skrevet 28. september 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folk som skriver assa er et stort tegn. Anonymkode: 6cb76...aef Tegn på uintelligent? Uffdah Hm. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå