Gå til innhold

Er det noen som vil være med å gratulere fantastiske Jahn Teigen med dagen her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke så mye peiling på norsk musikk, men jeg husker første gang jeg hørte Jahn Teigen. Wow. For en stemme han har! Jeg ble helt satt ut. 

Nå skal jeg ikke kritisere nordmenn 🙂 men noen ganger tenker jeg at dere ikke helt ser de stjernene dere har? Vet ikke? Men jeg vil ihvertfall gratutlere den som ikke er som alle andre. Som er sær, spesiell og litt grenseløs. Og veldig veldig klok. Han er det. Men det er som sanger jeg gir han all kreditt. Gratulerer med dagen Jahn Teigen! Lanterna lyser godt den. 

Flere eller? 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så absolutt! Gratulerer så mye og takk for alle sanger, låter og gjøglerier som kommer fra din person, Jahn.
Et oppkomme av artisteri, en vrimmel av gode tekster og en stemmeprakt som rager over de fleste andres. 
Jeg visste nok ikke helt hva jeg var vitne til i fortiden, men jeg var til og med så heldig å få oppleve Prima Vera
i sine største dager og det er jeg stolt og glad over i ettertid. :klem: Tusen takk for at du er deg!

• Liker 3
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Gratulerer så mye med dagen og takk for all musikken og humoren :blomst:

Skrevet

Så godt å se at noen var med! Phu... 

Hvis noen vil legge ut lenker til div sanger, så gjør gjerne det!

Skrevet
1 minutt siden, Luna Llena skrev:

Gratulerer så mye med dagen og takk for all musikken og humoren :blomst:

Du la ut lenker mens jeg skrev. Takk 🙂

Skrevet

BLI BRA IGJEN!! BLI BRAA IGJEEEEEEN! DU MÅ DU MÅ BLI BRA IGJEN! 

Hurra for Jahn, jeg digger deg! 

Anonymkode: dfea2...8f5

• Liker 1
Skrevet

En ørliten playback her, men han er sporty, gnur på og lager show uansett. :fnise:  Låta er fin den.

• Liker 1
Skrevet

:rodmer: 

• Liker 4
Skrevet

Jeg liker den optimist 🙂 der er jeg. Men jeg føler alltid at han har et helt sjukt potensiale i stemmen han aldri helt får brukt. Han skulle ha sunget opera også? Eller? For en stemme! 

Skrevet
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Den er den første jeg hørte! 😄 å ❤️ hehe 

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer med dagen Jahn!🎉🎉🎉

Anonymkode: a25e5...dc2

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jahn Teigen :ninuskapus:

Gratulerer så mye med dagen - du er en konge :nordvesta: 

Jeg har hørt på sangene hans fra jeg var ei lita jente, og nå hører barna mine på samme sangene. Fantastisk er vel et ord som bør nevnes i sammenheng med denne mannen ❤️

Endret av Vera
  • Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Vera skrev:

Jahn Teigen :ninuskapus:

Gratulerer så mye med dagen - du er en konge :nordvesta: 

Jeg har hørt på sangene hans fra jeg var ei lita jente, og nå hører barna mine på samme sangene. Fantastisk er vel et ord som bør nevnes i sammenheng med denne mannen ❤️

Det er noe av det beste foreldre kan gjøre etter mitt syn. Gi kultur videre. Jahn Teigen er det jeg forbinder med det norskeste. Og Alf Prøysen. Det er likheter kanskje? Sånn kloke men mystiske? Litt? De har noe og hadde noe, å komme med. Det enkle kan være det mest underfundige. Gir deg tommel opp! 

Skrevet

Om det skulle blåse kaldt om jeg leter overalt. Ingen er så god som du. Du er det vakreste som finnes

• Liker 3
Skrevet

Gratulerer med dagen og takk for fantastisk musikk som har vært med gjennom hele livet❤️

Anonymkode: 142bc...184

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer med dagen Jahn ❤️🌺 Og takk  for god musikk og god humor ☺️

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Den er så fin! ❤

Gratulerer til Jahn! :roser:

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, SoWhat? skrev:

Jeg har ikke så mye peiling på norsk musikk, men jeg husker første gang jeg hørte Jahn Teigen. Wow. For en stemme han har! Jeg ble helt satt ut. 

Nå skal jeg ikke kritisere nordmenn 🙂 men noen ganger tenker jeg at dere ikke helt ser de stjernene dere har? Vet ikke? Men jeg vil ihvertfall gratutlere den som ikke er som alle andre. Som er sær, spesiell og litt grenseløs. Og veldig veldig klok. Han er det. Men det er som sanger jeg gir han all kreditt. Gratulerer med dagen Jahn Teigen! Lanterna lyser godt den. 

Flere eller? 

Litt enig. Han er noe undervurdert. Jeg husker fra min barndom at Jan Teigen nærmest har blitt sett på som en klovn. Men han hadde veldig flott stemme og det blir liksom glemt litt da. 

• Liker 1
Skrevet

Ja. Glemte å skrive gratulerer så mye med dagen. Tenk at han er 70 år gitt. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...