AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #1 Skrevet 27. september 2019 Er det dumt å sende snaper til han selvom vi ikke er det nå. Har vært. Jeg har noe på gang med en annen. Hva tenker du? Er det dumt? Anonymkode: 1290d...7c0
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #2 Skrevet 27. september 2019 Skjønner ikke helt hva du skal frem til med ditt spørsmål.......?!? Anonymkode: e5ce8...93f
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #3 Skrevet 27. september 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke helt hva du skal frem til med ditt spørsmål.......?!? Anonymkode: e5ce8...93f Er det rart av meg å sende snap selvom vi ikke har noe pågang eller bare dumt? Anonymkode: 1290d...7c0
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #4 Skrevet 27. september 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det rart av meg å sende snap selvom vi ikke har noe pågang eller bare dumt? Anonymkode: 1290d...7c0 Ønsker du å kunne møte han for litt felles nytelse og kos altså? Ja da er det vel bare å sjekke om han kan være interessert i dette han også. 😉 Så snap i vei 😄 Anonymkode: e5ce8...93f
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #5 Skrevet 27. september 2019 Selvfølgelig er det dumt. Du holder på med en annen, så det er bedritent gjort mot han i tilegg til at hva pokker mener du at en xFF skal med snap fra deg? Han pulte deg, han er ikke glad i deg eller har noen nevneverdig interesse for deg som person. Anonymkode: a49f2...36d 4
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #6 Skrevet 27. september 2019 Det var det jeg ville vite om var teit. Skal ikke være med han. Tenkt bare sånn god helg osv. Bare dumt da ja. Anonymkode: 1290d...7c0
Hr. Aktiv Skrevet 27. september 2019 #7 Skrevet 27. september 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig er det dumt. Du holder på med en annen, så det er bedritent gjort mot han i tilegg til at hva pokker mener du at en xFF skal med snap fra deg? Han pulte deg, han er ikke glad i deg eller har noen nevneverdig interesse for deg som person. Anonymkode: a49f2...36d Ja si ikke det. Noen kan fortsatt være venner selv om de har vært i samme seng. 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #8 Skrevet 27. september 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig er det dumt. Du holder på med en annen, så det er bedritent gjort mot han i tilegg til at hva pokker mener du at en xFF skal med snap fra deg? Han pulte deg, han er ikke glad i deg eller har noen nevneverdig interesse for deg som person. Anonymkode: a49f2...36d Er man pulevenner, er man som regel interessert i hverandre. Hvem gidder å henge ut med noen de ikke liker? Anonymkode: 4dbb1...1a4 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #9 Skrevet 27. september 2019 Så de fleste mener det er ikke innafor nå siden vi ikke er ff nå? Ja, liker han. Men ikke interessert i det nå. Liker han andre mer sånn. Anonymkode: 1290d...7c0
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #10 Skrevet 27. september 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det dumt å sende snaper til han selvom vi ikke er det nå. Har vært. Jeg har noe på gang med en annen. Hva tenker du? Er det dumt? Anonymkode: 1290d...7c0 Jeg trodde at Snape var en karakter fra Harry Potter. Anonymkode: 1a008...13c 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #11 Skrevet 28. september 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det dumt å sende snaper til han selvom vi ikke er det nå. Har vært. Jeg har noe på gang med en annen. Hva tenker du? Er det dumt? 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var det jeg ville vite om var teit. Skal ikke være med han. Tenkt bare sånn god helg osv. Bare dumt da ja. 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Så de fleste mener det er ikke innafor nå siden vi ikke er ff nå? Ja, liker han. Men ikke interessert i det nå. Liker han andre mer sånn. Hvorfor vil du sende god helg til din gamle ff? Denne nye mannen, er det også snakk om en ff eller noe mer? Om du ønsker å ri to hester/ff på en gang, så for all del send god helg til han. For du ønsker vel egentlig noe mer enn å bare ønske han en god helg..? Er derimot den nye mannen noe mer så lar du vær å kontakte din gamle ff. Anonymkode: 65ff7...97d
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #12 Skrevet 28. september 2019 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor vil du sende god helg til din gamle ff? Denne nye mannen, er det også snakk om en ff eller noe mer? Om du ønsker å ri to hester/ff på en gang, så for all del send god helg til han. For du ønsker vel egentlig noe mer enn å bare ønske han en god helg..? Er derimot den nye mannen noe mer så lar du vær å kontakte din gamle ff. Anonymkode: 65ff7...97d Nei, var ikke plan å være med han. Vil ikke det. Skulle bare sende Helgehilsen og navne han har jeg på snap, men var usikker på å trykke på han. Har jo gjort det før. Så ligger ikke i at jeg vil ha sex med han. Han andre er det mer enn ff og vil ikke ødlegge noe der. Sendte ikke til han! Anonymkode: 1290d...7c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå