AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #1 Del Skrevet 27. september 2019 De siste åtte årene har jeg ikke vist meg på en strand siden jeg la på meg slik under første graviditet. Siste par årene har jeg trent mye og, ja ser faktisk endelig ganske mashing ut med sprettrumpe og definerte muskler. Ingen funky-Gine, men dog sprekere enn snittet. Helt på tampen av sommeren dro jeg på stranda for første gang på åtte lange år. Hva er det SERIØST 🤣 jenter tenker på som bruker disse små bikinitrusene som graver seg helt inn i ræva. Forskjellen er enorm på disse årene. Jeg har en ganske fin rumpe selv, men det kunne ikke falt meg inn å bruke en slik bikinitruse som viste frem rumpa mi til ikke bare han deilige men også til gamle runke-Nils fra indre kroken. Dere som bruker sånne truser, hvorfor føler dere det som komfortabelt at noen ser på din nakne rumpe. Til og med alle de ekle mindre lekre menn og gubber som er på stranda og tydeligvis koser seg med å se på den nye moten 😉 Anonymkode: d9286...4a6 28 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #2 Del Skrevet 27. september 2019 De har kanskje et mindre anstrengt forhold til omverden, og andre mennesker, enn du har? Anonymkode: f3131...7f2 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #3 Del Skrevet 27. september 2019 Ser ikke problemet. Bruker ikke sånne bikinitruser selv, men synes det er fint at vi ikke blir mer katolske enn paven selv. Anonymkode: 4dc8a...bae 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #4 Del Skrevet 27. september 2019 Jeg stussa litt på det i sommer når jeg så at nabojenta og vennene hennes på 13-15 hadde alle slike high waist truser som går langt opp på magen, men viser hele rumpa. For meg er ikke dette greit, eldre jenter og kvinner får ta ansvar selv for at det ser sånn og sånn ut, men 13 åringer i slikt så alle kan glo er ikke OK for meg. Anonymkode: fc1f4...5c0 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #5 Del Skrevet 27. september 2019 Jeg kjøpe de som viser ca halve rumpeballen. Ser ut som den hengerævva om den dekker hele + det blir hengekøye mellom bena. Jeg plages ikke av hva andre går med, så du trenger ikke bry deg med meg heller Anonymkode: 774c3...830 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 27. september 2019 #6 Del Skrevet 27. september 2019 Synes det ser dumt ut 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille-pus Skrevet 27. september 2019 #7 Del Skrevet 27. september 2019 Så langt jeg vet er stranda fremdeles for absolutt alle. Unge, gamle, barn, tenåringer og voksne. Noen har årets mote i badetøy. Andre har fjorårets. Vi gamle har badetøy som ikke ble kjøpt hverken i år eller i fjor. At folk nyter sommer, sol og sjø er ærlig talt viktigere for folkehelsa enn at voksne synes ungdommen har upassende badetøy. - du begynner kanskje å bli litt smågammel i hodet når du reagerer så voldsomt på ungdommens badetøy 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #8 Del Skrevet 27. september 2019 Om jeg skulle brydd med om hvem som kastet sultne blikk etter meg så måtte jeg gått med burka. Hva Runke-Nils gjør hjemme med sine egne tanker legger meg heller ikke opp i. Du ser ut til å tro at dersom noen koser seg med synet av deg så er du plutselig redusert til et objekt for andres underholdning, men det er heldigvis ikke slik det fungerer. Du kan riktignok ikke styre hva andre tenker om deg, men du kan selv styre hvordan du møter verden, og hvordan du forholder deg til andre mennesker og de valgene du tar. Spørsmålet da er bare hva slags menneske du egentlig ønsker å være: noen som gjør seg opp en masse meninger og tanker om hvordan andre går kledd på stranden, eller noen som nyter sommeren og er glad for andre gjør det samme, uavhengig av bekledning? Anonymkode: 72af1...cf4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #9 Del Skrevet 27. september 2019 Det er ikke lett å fine komfortable bikinitruser som samtidig får rumpa til å se bra ut. De fleste fasonger gjør rumpa mi stygg, enten bruker jeg de som dekker halve rumpa eller g-streng. G-steng er også flott å bruke for å unngå stygt skille. Jeg er komfortabel med kroppen min og går gjerne på nudiststrender. Jeg hadde nok aldri brukt g-streng i et innendørs basseng/ spa etc., men når jeg soler meg og bader om hverandre; SELVFØLGELIG. Anonymkode: 42550...f4a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #10 Del Skrevet 27. september 2019 Og for å svare på spørsmålet du stilte: Det er bare en rumpe, hvorfor skulle jeg føle meg ukomfortabel? Anonymkode: 72af1...cf4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alkoholist Skrevet 27. september 2019 #11 Del Skrevet 27. september 2019 Hva så da? Hvorfor driver du å stirrer og bryr deg om hvordan andre ser ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #12 Del Skrevet 27. september 2019 Her var det mange som ble #krenket 🤣. Jeg hadde lett kunne hatt en sånn truse med tanke på det rent estetiske. Men jeg har lyst til å bestemme hvem som skal se på min nakne rumpe. En kan ikke snu dette om til en omvendt kvinnekamp og kneble de som mener at enkelte deler av kroppen kan gjerne være privat. Jeg slår et slag for at ikke alle trenger å kle seg som en nakenmodell for å se sexy ut Og JEG hadde likt hvis en flott mann så min rumpe i en slik truse. Men jeg er ikke interessert i at absolutt alle ser den. Og jeg har heller ikke lyst til å plage de som absolutt ikke vil ha en rumpe foran seg midt i glaninga. Jeg er stolt av min egen kropp og den er min private. Har ikke noe behov for å presse den på noen. Vi er forbilder for de yngre jentene i tenårene. Jeg vil signalisere at du er avslutt bra nok og flott nok uten at du viser alt for mye kropp. Anonymkode: d9286...4a6 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #13 Del Skrevet 27. september 2019 Og det var forresten ikke ungdom som brukte slike truser. Det var egentlig berter på min egen alder som absolutt ikke er middelaldrende. Tror forresten at mange yngre hadde syns det var ekkelt hvis gamle slunkne rumper hadde hengt ut av disse trusene. Hvis yngre kan bruke de for hallo, det er bare ei rumpe - da betyr det også at gamle og veldig overvektige skulle kunne bruke de. Men da hadde nok pipen fått en annen lyd. Hvis gamle rektor Trond har lyst til å velte skinkene ut av ei slik truse på stranda rett i synet på deg. Hadde rektor Trond sin rumpe vært like ok som hvis ei med sprettrumpe hadde gjort det? Anonymkode: d9286...4a6 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PepsiFlax Skrevet 27. september 2019 #14 Del Skrevet 27. september 2019 I feel you. Ser virkelig ikke poenget med disse trusene. Samme med shortsene som viser ræva. Skal ikke noe være intimt lenger? 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus24 Skrevet 27. september 2019 #15 Del Skrevet 27. september 2019 Merkelig at konseptet "mote" er fremmed for så mange her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #16 Del Skrevet 27. september 2019 Så hvis mote om ti år er string mellom kjønnsleppene så kjører du på? Mote kan være forfriskende, men vi trenger ikke oppføre oss som hjerneløse kveg som følger den for en hver pris uten å tenke på konsekvenser. Anonymkode: d9286...4a6 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #17 Del Skrevet 27. september 2019 De bikini-trusene er helt GRUSOMME. Men det er jo bare en mote. Alle mulige livstils-bloggere osv kjører på med de der bikiniene så det er jo ikke så veldig rart at spesielt de yngste er plukker det opp og syns det er superfint. I år i allefall Anonymkode: 73bb6...cc6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus24 Skrevet 27. september 2019 #18 Del Skrevet 27. september 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så hvis mote om ti år er string mellom kjønnsleppene så kjører du på? Mote kan være forfriskende, men vi trenger ikke oppføre oss som hjerneløse kveg som følger den for en hver pris uten å tenke på konsekvenser. Anonymkode: d9286...4a6 Hva er konsekvensene av å følge moten? Hva er problemet med at folk gjør det hvis de har lyst, så lenge vi som ikke har lyst slipper? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 27. september 2019 #19 Del Skrevet 27. september 2019 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: De har kanskje et mindre anstrengt forhold til omverden, og andre mennesker, enn du har? Anonymkode: f3131...7f2 Lite anstrengt? Nei. Slutt. Vi vet alle at vi alltid vil være seksuelle for de av motsatt kjønn, eller av samme kjønn om de er der. Vi vil ikke alle spille på det. Det er kvalmt å tenke på at andre glor på mine mer private kroppsdeler. Jeg syns faktisk at det er ekkelt. Men jeg gidder ikke late som om vi ikke er seksuelle. For der er vi. Så jeg kler på meg sånn mer komfortabelt i så måte. Vet at vi ifølge politisk korrekthet ikke skal være seksuelle. Den livsløgnen er ikke jeg med på. Endret 27. september 2019 av SoWhat? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jr.Garcon Skrevet 27. september 2019 #20 Del Skrevet 27. september 2019 Vil bare si at jeg støtter den moten 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå