Gå til innhold

kvinner, hvor mye legger dere i første gang man har sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt en del tinder dates i det siste, hvor damene virker veldig interessert i å bli mer kjent og det har også så klart ført til en del sex. Men jeg har derimot merket at interessen dabber veldig raskt fra deres side etter sex, i hvert fall sammenlignet med før vi hadde sex. Så begynner å lure på hva jeg gjør "feil" i senga eller om at jeg rett og slett ikke tenner damene nok eller noe. Hvor viktig er det at man presterer veldig bra første gangen?

Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke er noe "verdensmester" på "ONS" og det hender at jeg både kommer litt for kjapt(hvis jeg er veldig kåt) eller at jeg ikke blir 100% stiv pgr av mye tanker som flyr rundt oppe i hodet. Noen ganger en kombinasjon. Da prøver jeg så klart å være ærlig på dette, slik at damene ikke tror at jeg ikke tenner nok på dem. 

Har jo ofte lest at kvinner lettere får følelser for en mann etter sex, men for meg så virker det som at det er det motsatte og det går dessverre litt utover min seksuelle selvtillit og håpet om å finne den rette dama. Jeg trenger ofte dessverre litt tid på meg for å kunne slappe 100% av og prestere,men jeg kommer jo aldri så langt.😑

Og en del av de damene jeg  har hatt sex med har heller ikke virket særlig interessert i å kysse mye, så kanskje jeg bare er bruk og kast materiale og de bare ønsker å ha sex der og da, siden jeg kanskje er litt heldig med utseende? (høy og godt trent). Har også vært innom tankene at de blir skuffet over utstyret mitt. Personlig syntes jeg "han" ser alt for liten ut, selv om jeg skal ligge omtrent midt på snittet.(16 lang og 12-13 i omkrets)

Takker for alle seriøse svar!

Anonymkode: 04980...cff

Videoannonse
Annonse
Gjest #Rasshøl
Skrevet

Ingenting. Jeg mister alltid interessen for fyren etter vi har hatt sex. 

Skrevet
3 minutter siden, #Rasshøl skrev:

Ingenting. Jeg mister alltid interessen for fyren etter vi har hatt sex. 

Merkelig!Hvorfor det ? Hvis jeg liker dame og finner henne tiltrekkende, så vill jeg jo ha mer, siden jeg vet ting ofte blir bedre med tiden. Men mange damer tenker kanskje ikke slik og tror at alt skal klaffe 100% første gang?

Hilsen TS.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har jo ofte lest at kvinner lettere får følelser for en mann etter sex, men for meg så virker det som at det er det motsatte

Kvinner flest knytter seg mer til en mann de har sex med (hormonelt betinget: google oksytosin), om sexen er god da selvsagt. Mulig du kommer til kort her. Tips: Bli bedre kjent før du har sex. Snakk om sex og forventninger, hva liker de, hva liker de ikke.

en del av de damene jeg  har hatt sex med har heller ikke virket særlig interessert i å kysse mye, så kanskje jeg bare er bruk og kast materiale og de bare ønsker å ha sex der og da

Tenker det er kyssingen din det skorter på...

alt for liten ut, selv om jeg skal ligge omtrent midt på snittet.(16 lang og 12-13 i omkrets)

Absolutt ikke noe å si på størrelsen, den er i det største laget for min del. Grensen min er 18 cm, over det er mest vondt.

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

litt heldig med utseende? (høy og godt trent).

Du tror du er deilig. Typisk kjennetegn her er at sexen suger da en mann ofte tror at det er nok å ta seg bra ut.

Anonymkode: 271c0...a39

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner flest knytter seg mer til en mann de har sex med (hormonelt betinget: google oksytosin), om sexen er god da selvsagt. Mulig du kommer til kort her. Tips: Bli bedre kjent før du har sex. Snakk om sex og forventninger, hva liker de, hva liker de ikke.

Tenker det er kyssingen din det skorter på...

Absolutt ikke noe å si på størrelsen, den er i det største laget for min del. Grensen min er 18 cm, over det er mest vondt.

Du tror du er deilig. Typisk kjennetegn her er at sexen suger da en mann ofte tror at det er nok å ta seg bra ut.

hehe, nå måtte jeg le litt her... jeg går ikke rundt å tror at jeg er "deilig"😂 Men ut ifra ditt innlegg, så går jeg ut ifra at svaret er ja. Første gang man har sex er ganske avgjørende?Så hvis man "suger", som du så voksent kaller det, så er det en deal breaker?

Mange kvinner som "suger" i senga første gang også(for sjenerte, osv osv),men det er da ikke noe deal breaker for min del. Har forståelse for at noen trenger mer tid en andre.

Skrevet

Det kan nok være forskjellige grunner her. Jeg mister som regel fort interessen etter sex om jeg ikke er super interessert før vi har sex eller at sexen er fantastisk. Om du synes det er slitsomt kan det nok være lurt å vente en stund med å ha sex, så du ser at interessen er genuin. 

Anonymkode: 11e9c...2a8

• Liker 1
Gjest #Rasshøl
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig!Hvorfor det ? Hvis jeg liker dame og finner henne tiltrekkende, så vill jeg jo ha mer, siden jeg vet ting ofte blir bedre med tiden. Men mange damer tenker kanskje ikke slik og tror at alt skal klaffe 100% første gang?

Hilsen TS.

Du forstår det ikke, fordi du bryr deg kun om  utseende. 

Skrevet

Hvis du sliter med å bli trygg før dere har sex må du bruke lenger tid på det. Jeg vil ha en mann som nyter og som slapper av. Damene kan kanskje oppfatte deg som usikker og mindre interessant fordi de tror at du ikke fant dem tiltrekkende.

Det er lett å tro at en pen mann bare vil ha dem for sex, eller at mannen da har flere å velge mellom. Jenter vil føle seg eksklusive, at de er den eneste du vil ha. Og de vil bli begjært. Mange kvinner vil ha en mann med stor M. Viser du deg usikker kan dette minske denne følelsen. 

Tipset er altså: bruk lenger tid på å bli kjent med damene, og vent til du blir helt trygg før dere har sex. 

Anonymkode: a9318...b1a

Skrevet

Med meg hadde nok det der bare skjedd hvis sexen var dårlig eller hvis du hadde dårlig hygiene. Det er ikke viktig at sexen er bra første gang, men det er viktig at den ikke er elendig eller at noe ved han er frastøtende (les: lukt).

Jeg stusser også over at de ikke er interessert i å kysse. Dårlig ånde? Dårlig kysser? 

Anonymkode: ecc7e...88f

Skrevet

For min del kjem mykje kyssing etter at vi er komt nærare. Ikkje første gongen. 

Dersom du hopper tidleg til sengs med dei, så skjønar dei at dei er ein av mange. Då blir du behandla deretter også. Som ein av mange. Slik er iallefall eg. 

Anonymkode: 58802...b61

Skrevet

Hvor mye legger jeg i første gang jeg har sex? Både veldig mye og veldig lite! Som regel har jeg bare sex med menn jeg har sterke følelser for, og da blir sexen bra nesten uansett hva som skjer. Spiller ingen rolle om man fumler eller ikke får helt til. Men for min del er det også ganske viktig at vi har kjemi i senga. At vi matcher noenlunde. Jeg er fan av lidenskapelig sex. Med masse berøring, kyssing, kliping, stryking. Men det finnes ingen oppskrift på kjemi. Det bare oppstår mellom to personer som passer sammen. Hva jeg liker er det ikke sikkert andre liker. Derfor tror jeg ikke du skal gå rundt å gruble så mye på dette. Du er helt sikkert bra nok!
Du har enten (dessverre) blitt utsatt for kvinner som bare vil ha sex og ingenting mer.
Eller så har du ikke møtt en kvinne som du har hatt den rette kjemien med.
Du stusser mye på det "tekniske" med sex (om han er stiv eller rett størrelse osv) men glemmer at det emosjonelle har en mye større rolle i om sexen blir bra eller ikke. Vel, i min verden ihvertfall.

Du kan jo vurdere om det egentlig er så lurt å ha sex så tidlig. Kanskje du burde vente? Gjøre deg litt mer mystisk, utilgjengelig, spennende. La jenta bli kjent med deg og utvikle følelser for deg.

Anonymkode: 8d14c...dfe

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

hehe, nå måtte jeg le litt her... jeg går ikke rundt å tror at jeg er "deilig"😂 Men ut ifra ditt innlegg, så går jeg ut ifra at svaret er ja. Første gang man har sex er ganske avgjørende?Så hvis man "suger", som du så voksent kaller det, så er det en deal breaker?

Mange kvinner som "suger" i senga første gang også(for sjenerte, osv osv),men det er da ikke noe deal breaker for min del. Har forståelse for at noen trenger mer tid en andre.

Dine beskriver tolker jeg dithen at du tenker du er et catch ("jeg kanskje er litt heldig med utseende? (høy og godt trent)")

Første gangen KAN være avgjørende. Om den viser null kjemi og at det er noe jeg ikke ønsker å gjøre en gang til, gidder jeg ikke å legge energi i en gjentakelse. Om det ikke er en dealbreaker for deg er din sak og avgjørelse.

Siden du opplever det samme om og om igjen, kan det kanskje være greit å se på hva du kan eller bør endre på for å unngå at det skjer igjen. Mange damer opplever stadig at menn er langt mindre på etter sex enn før. Kanskje du heller skal være mer på etter det for å vise at du faktisk enda er intressert?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...