AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #1 Skrevet 27. september 2019 Jeg er så lei av rot i kjøkkenskuffa og luret på om noen her har tips, vet om en smart løsning som jeg ikke har fått med meg Jeg bor i brl og har ikke så stort kjøkken så jeg har krukke med kjøkkenredskaper stående på benken, og i kjøkkenskiffa er det fullt. Slikkepott, steketermometer, sånn som man tar ut karten på eple med osv osv er ikke i daglig bruk, mye som ikke er i daglig bruk, som ikke trenger ligge i kjøkkenskuffa. Finnes det noe type to-etasje bestikkskuff som jeg kunne hatt i en av skuffene under, dette er matskuffe og mel / kjøkkenhåndklær / div skuffe. Kan ikke ha bare en bestikkskuff på bunn av skuffa, det blir veldig dårlig plassbenyttelse som jeg ikke har råd til å sløse med. Alle tips mottas med takk Legg gjerne med bilde om dere har funnet noe smart på Ikea liksom Anonymkode: 0f7a6...c78
Roci Skrevet 27. september 2019 #2 Skrevet 27. september 2019 Hvis du har dype skuffer, kan du montere en skuffeinnsats på skinner og ha en i bunnen av skuffen (bildet er fra IKEA): Ellers er mitt beste tips å gå gjennom alt av kjøkkenredskaper og se om du kanskje har mer enn du trenger. Hvor mange stekespader, slikkepotter og øser trenger man egentlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå