Gå til innhold

Rot i kjøkkenskuffa!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei av rot i kjøkkenskuffa og luret på om noen her har tips, vet om en smart løsning som jeg ikke har fått med meg :) 

Jeg bor i brl og har ikke så stort kjøkken så jeg har krukke med kjøkkenredskaper stående på benken, og i kjøkkenskiffa er det fullt.

Slikkepott, steketermometer, sånn som man tar ut karten på eple med osv osv er ikke i daglig bruk, mye som ikke er i daglig bruk, som ikke trenger ligge i kjøkkenskuffa.

Finnes det noe type to-etasje bestikkskuff som jeg kunne hatt i en av skuffene under, dette er matskuffe og mel / kjøkkenhåndklær / div skuffe. Kan ikke ha bare en bestikkskuff på bunn av skuffa, det blir veldig dårlig plassbenyttelse som jeg ikke har råd til å sløse med. 

Alle tips mottas med takk :) Legg gjerne med bilde om dere har funnet noe smart på Ikea liksom :) 

Anonymkode: 0f7a6...c78

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har dype skuffer, kan du montere en skuffeinnsats på skinner og ha en i bunnen av skuffen (bildet er fra IKEA): 

image.thumb.png.03fbbc67157a505bc20653ae3e24fec3.png

Ellers er mitt beste tips å gå gjennom alt av kjøkkenredskaper og se om du kanskje har mer enn du trenger. Hvor mange stekespader, slikkepotter og øser trenger man egentlig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...