Gå til innhold

Hvor mange timer tar det å koble dusj fra dusjkabinett og koble til badekar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et stygt kabinett med dusj nå. Har fått inn badekar men det er ikke koblet til. Ønsker å få ut kabinettet og bytte ut med badekar. 

Har lagt inn på mitt anbud og et firma skrev de tok 855 i timen pluss 399 i kjøring tur retur.

Hvor mange timer tar en sånn jobb?0

Anonymkode: 5f6fd...f5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lang tid tar det å handle? Ingen veit, for vi veit ingenting. Så jeg vil tippe alt fra 1 til 8 timer, litt avhengig av hvordan badet ser ut, hva slags dusjkabinett, hvor bekymret du er for å skade ting på bad, og hvor mange etasjer dusjkabinettet skal bæres. 

Alternativt gjør du det selv. Det er to stoppekraner (kaldt og varmt vann) som du stopper, demonterer kabinettet (sage det i småbiter), bær det ut. Så kan du ringe rørlegger. 

Anonymkode: 7d73a...fcd

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde beregnet at det tok en dag. 

Anonymkode: 654df...239

Skrevet

Jeg er ikke uvanlig handy, men er ikke det noe de fleste greier å gjøre selv? Skru ut, skru inn. 

Anonymkode: 836b8...b51

• Liker 1
Skrevet

Det fikser du selv på en liten ettermiddag 👍 

Dame 43

Anonymkode: 0c115...b3a

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke uvanlig handy, men er ikke det noe de fleste greier å gjøre selv? Skru ut, skru inn. 

Anonymkode: 836b8...b51

Akkurat denne jobben tror jeg at jeg også skulle klart uten hjelp. Slå av vannet inn til badet og skru ut og inn som du sier. 

Skrevet

Det som tar laaaaang tid, er å vente på rørleggerne! De avtaler gjerne tid for å komme en fire fem ganger før de endelig dukker opp. Så smør deg med tålmodighet og ha en alternativ plan for dusjing/bading, for det kan virkelig drøye...

Anonymkode: ff7db...7e0

Skrevet

Kan også koble vann til blandebatteriet selv da. Det er stort sett to flexislanger som passer to steder. Ikke spesielt vanskelig. Rørleggertang fikser mye. Badet er våtrom, så det er ikke krise om det blir litt vann på gulvet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...