Gå til innhold

Hvordan komme i gang etter flere mnd uten kyss og sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi må komme i gang igjen. Hva starter man med? Tanken på sex med han nå er helt fjern og noe jeg absolutt ikke vil. Men jeg må. For man må vist ha sex. 

Så, hva starter man med? Siden juni har vi vel gitt hverandre 1(!!!!) klem.. 

Anonymkode: ee87e...5fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere starter med enkel nærhet. Kanskje et kyss, en stryk på en arm, klem. Sånne ting, så gjør det mer og mer så kommer det naturlig. Eller så går det å gå fullt inn for det, sex avler sex. Faktisk anbefalt å ha sex hver dag i en periode for å få sexlivet litt mer tilbake, men da må man jo være konfortabel med det. 

Eller kanskje så enkelt som drikk dere fulle å ha sex 

Anonymkode: 0225c...59b

Skrevet

Snakk sammen. Er det vanskelig?

Anonymkode: 86c45...811

Skrevet

Ta et glass vin sammen, snakk om det på en hyggelig måte, at dere må bare bestemme dere for å være mer kjærlige, for uten fysisk nærhet forsvinner til slutt følelsesmessig nærhet, og det er dessverre døden for et kjærlighetsforhold. 

Anonymkode: d13bd...6a7

Skrevet

Prøvde en gang etter en slik periode og si at jeg hadde hørt om et par (var i avisen) som hadde bestemt seg for å ha sex hver dag i ett år, uansett. Foreslo at vi skulle gjøre det i en uke, annenhver dag var det ens tur til å ta initiativet. Det funket fint og ble bra, vi fortsatte ikke lengre enn en uke, men begge var egentlig enige om at uken fungerte fint.

Det var noe med det at man visste det kom og man gledet seg til det (som oftest) hver kveld.

Anonymkode: 7f61c...3b4

Skrevet

Hvorfor har dere ikke hatt nærhet? Mange småbarnsforeldre blir så slitne av hverdagen,at sengen kun representerer et sterkt behov for søvn. Jeg tenker faktisk at det er legitimt i en periode,men at man fortsatt må være bevisst på å se den andre på andre måter enn sex. 

En god klem, ta hverandre i hånden på tur,  si «Jeg er glad i deg», ligge/sitte inntil. Etterhvert vil behovet for å gå videre til sex komme. Uten noen form for nærhet, kommer den ikke. 

Anonymkode: 17139...998

• Liker 1
Skrevet

Men kjære vene da.. Liker du mannen??!?

Anonymkode: f066e...a45

Skrevet

Enig med den over, hold hverandre i hånden, gi en klem, vær enige om at dere har kommet vekk fra hverandre, tenk tilbake til den første tiden ♥️

Anonymkode: d13bd...6a7

Gjest kruspersilletaco
Skrevet

Begynn forsiktig. Hvis du er redd det skal gjøre vondt eller være rart, så er det bare å prøve seg frem. Her funket det best å bare avtale når. Selv om vi ikke hadde gitt en klem en gang den dagen.. Etter hvert gikk det bedre og nå er det tilbake til (nesten) slik det var

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...