Gå til innhold

Redd jeg har kjøpt feil kjole 😭

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken av disse syns du er finest? 

https://www.maggiesottero.com/rebecca-ingram/mckenna/15716

https://www.justinalexander.com/sweetheart-gowns/collection/wedding-dresses/11019/?page=4

Jeg var litt vel spontan da jeg kjøpte min kjole, og nå angrer jeg litt! Hva gjør jeg 😭 kjolen er bestilt og vi gifter oss om veldig kort tid, men nok tid til å få den andre tilpasset.

Anonymkode: 594dd...eea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge var skikkelig fine, men personlig så likte jeg den første best. Likte overdelen veldig godt. 

Tror du blir fin uansett hvilken av de to du har kjøpt jeg, og jeg tror det er litt vanlig å plutselig bli usikker på kjolen når datoen for den store dagen nærmer seg :) 

• Liker 12
Skrevet

Begge var fin, men likte best den med de tynne stroppene

Anonymkode: d7f22...2b4

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes den øverste var finest, men begge var fine. 

Jeg tror det er vanlig å bli usikker på kjolevalget, men jeg synes du skal gå for den du har bestilt og ikke se på flere kjoler. 

Lykke til med bryllupet! 

Anonymkode: 07e5a...459

• Liker 9
Skrevet

Jeg likte den nederste, men du blir nok fin i den du vil ha :)

Anonymkode: c4402...60f

• Liker 2
Skrevet

Jeg likte best den første, MEN det var altfor stor utringning synes jeg (jeg har ikke kropp til å bære en slik kjole!), så jeg ville valgt den med tynne stropper :) (Som heller ikke kler meg, siden jeg er litt rundt 😅)

Jeg synes uansett begge er i lignende stil, begge har samme type skjørt og "følelse" når jeg ser på de, veldig nydelige kjoler! Tenker at det var en grunn til at du tok den du bestilte, så stol på den magefølelsen? 

Anonymkode: 8da07...beb

• Liker 5
Skrevet

Jeg likte den øverste best, men begge var fine. Synes kanskje det så litt sånn rart med de tynne stroppene på den nederste.

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes begge var fine, men den øverste var finest av de to.

Anonymkode: 338bf...021

• Liker 3
Skrevet

Syns begge var fine og gir nokså like følelse, men personlig syns jeg den andre var finest. 

Anonymkode: cabd6...a3b

• Liker 3
Skrevet

De var såpass like. Det er vel ikke troppene på kjolen din du kommer til å tenke på når du gifter deg? 

Anonymkode: 3e2ea...22a

Skrevet

Jeg likte den første kjempegodt. Synes nr 2 var helt ok, men ikke like like spesiell.

• Liker 2
Skrevet

Begge var kjempefine! Du har god smak. Og begge vil se nydelige ut på en lykkelig brud, så ingenting å stresse over.

Anonymkode: a4e43...9fa

• Liker 12
Skrevet

begge var nydelige :)

Anonymkode: 45c75...86c

• Liker 4
Skrevet

jeg synes den nederste var finest, men begge var fine :)

Skrevet

Jeg synes begge var helt nydelige :)

Hvilken av de er det du har bestilt?

• Liker 2
Skrevet

Begge va fin men nr 1 va finest. Når det er sakt er nr 2 enn meir flatrende fasong for mange kvinner ☺️

Anonymkode: 95929...a18

• Liker 2
Skrevet

Synes begge er nydelige, men likte nr 2 best. 

Anonymkode: 69771...683

Skrevet

Nederst 

Anonymkode: 73875...d84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...