Lita_go Skrevet 26. september 2019 #1 Skrevet 26. september 2019 Noen her som har erfaring med noen av serum ene til Puca? Selges rimelig på Normal så måtte kjøpe det med collagen og segle i dag😊
Hjarte Skrevet 5. mai 2020 #2 Skrevet 5. mai 2020 Jeg bumper denne tråden opp siden jeg også ønsker å vite hva andre synes om disse serumene 😁
jukkapalme Skrevet 5. mai 2020 #3 Skrevet 5. mai 2020 Jeg har litt blandet erfaring. Øyeserumet likte jeg veldig godt, det kjøper jeg gjerne igjen. Før jul kjøpte jeg en pakke med 4 ministørrelser. Var c-vitamin, hyaluron, EFG og ett til jeg ikke husker. Har bare prøvd hyaluronserumet enda og det var skikkelig dårlig, gjorde ingenting. The ordinary sitt er ekstremt mye bedre, det elsker jeg. Skal åpne c-vitaminserumet når det andre c-vitaminserumet mitt er tomt, er veldig spent på det. Har også en full str av kollagenserumet, men har ikke åpnet det enda. Skal bruke opp et annet anti age serum først og vil ikke ha for mye åpent av gangen.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #4 Skrevet 6. mai 2020 Elsker serien! Jeg er student og har ikke all verdens budsjett til hudpleie, men har funnet noen skatter. Vitamin-A-serumet og øyekremen er vel produktene som har gjort mest forskjell på min hud. Det har lysnet mørkere områder rundt øyene, rundt nesevingene og ellers i ansiktet. Har vært fornøyd med flere av de andre produktene, blant annet EGF-serumet, men Vitamin A-serien gjør mest i mine øyne. Sverger til CeraVe i tillegg, både rens og krem. Vet ikke hva som har gjort mest forskjell, men kombinasjoen CeraVe med vitamin A-serumet til Puca har gitt meg mindre porer, renere, sunnere og mer glødende hud. Anonymkode: 81645...e27
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #5 Skrevet 6. mai 2020 Hvilken cerave krem bruker du? Hva er EGF? Anonymkode: 2dbd0...eb8
Hjarte Skrevet 6. mai 2020 #6 Skrevet 6. mai 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Elsker serien! Jeg er student og har ikke all verdens budsjett til hudpleie, men har funnet noen skatter. Vitamin-A-serumet og øyekremen er vel produktene som har gjort mest forskjell på min hud. Det har lysnet mørkere områder rundt øyene, rundt nesevingene og ellers i ansiktet. Har vært fornøyd med flere av de andre produktene, blant annet EGF-serumet, men Vitamin A-serien gjør mest i mine øyne. Sverger til CeraVe i tillegg, både rens og krem. Vet ikke hva som har gjort mest forskjell, men kombinasjoen CeraVe med vitamin A-serumet til Puca har gitt meg mindre porer, renere, sunnere og mer glødende hud. Anonymkode: 81645...e27 Så bra å høre. Jeg har nylig kjøpt vitamin-A-serumet selv, og er spent på om det kommer til å hjelpe huden min 😊
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #7 Skrevet 20. januar 2022 Hjarte skrev (På 6.5.2020 den 15.48): Så bra å høre. Jeg har nylig kjøpt vitamin-A-serumet selv, og er spent på om det kommer til å hjelpe huden min 😊 Likte du serumet?😊 Anonymkode: a5e20...9c6
Hjarte Skrevet 23. januar 2022 #8 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 20.1.2022 den 19.12): Likte du serumet?😊 Anonymkode: a5e20...9c6 Jeg følte ikke at det gjorde så mye for huden min, så jeg gikk over til The Ordinary som jeg likte bedre. Litt dumt siden Puca er veldig snill med lommeboken.
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:30 #9 Skrevet lørdag kl 23:30 Jeg kjøpte et serum i dag, for å se om det kan være godt for huden. Merket var nytt for meg. Anonymkode: 6847b...418
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå