AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #1 Skrevet 26. september 2019 Hva er det med det egentlig? Jeg har en lesbisk venninne, som pleier å rote med en "fast" godt etablert gift dame i fylla. Altså hun dama er jo egentlig hetero, men er veldig søkende til kvinner når hun har fått litt alkohol innabords. Jeg er selv hetero, og kjenner ikke jeg vil ha jenter selv om jeg drikker, men har hørt om dette før også. Hva tenker dere ? Noen "slike" damer som kan snakke av erfaring her? Bare nysgjerrig Anonymkode: ff17f...a4e
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #2 Skrevet 26. september 2019 Da er man verken Hetero eller lesbisk, men bi/pan Anonymkode: 7fe3f...c6d 6
snoren Skrevet 26. september 2019 #3 Skrevet 26. september 2019 Du høres ut som en kåt fyr, gå og legg deg! 2
snoren Skrevet 26. september 2019 #4 Skrevet 26. september 2019 Jeg er hetero, men har klint med mange venninner i fylla, det handler om å vise folk rundt hvor crazy man er, men også at jeg er skikkelig glad i venninnene mine
candykiss Skrevet 26. september 2019 #5 Skrevet 26. september 2019 5 minutter siden, snoren skrev: Jeg er hetero, men har klint med mange venninner i fylla, det handler om å vise folk rundt hvor crazy man er, men også at jeg er skikkelig glad i venninnene mine Herlighet, trenger da vel ikke å rote med venninner for og bevise at man er glad i hverandre djises. Hvor gammel er du 16? 12
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #7 Skrevet 26. september 2019 Det er godt mulig at hun er bifil. Kanskje har hun først funnet det ut senere i livet og føler at hun må utforske. Når man oppdager at man har en annen sexuell legning senere i livet kan man oppleve en slags ny pubertet der alt er veldig spennende. Jeg gjorde det i en alder av 25.. veldig flaut men det var veldig nødvendig for meg. Anonymkode: d0a38...e95 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #8 Skrevet 26. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er godt mulig at hun er bifil. Kanskje har hun først funnet det ut senere i livet og føler at hun må utforske. Når man oppdager at man har en annen sexuell legning senere i livet kan man oppleve en slags ny pubertet der alt er veldig spennende. Jeg gjorde det i en alder av 25.. veldig flaut men det var veldig nødvendig for meg. Anonymkode: d0a38...e95 Har tenkt det samme selv, men hun her er jo godt over 40, nærmere 50 tror jeg. Å det skjer liksom hver gang hun drikker.. Anonymkode: ff17f...a4e
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #9 Skrevet 26. september 2019 Det spiller ingen rolle om man er venninne, hetero, lesbisk eller noe annet... om man kliner med en annen person enn den man er gift/samboer/kjæreste med så er man utro og dermed dust. Anonymkode: b822a...4c1 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #10 Skrevet 26. september 2019 Begynner egentlig å bli lei av disse hetro damene som vil teste lesbiske. Når de er edru er det ikke måte på hvor hetro de er, når de drikker blir de biseksuelle og er på utkikk etter damer. Ikke bare er de utro mot mennene sine, de sårer og utnytter andre seksuelt også. Drittkjerringer! Anonymkode: dfe34...cde 7
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #11 Skrevet 26. september 2019 Det er ingen som blir lesbisk I fylla. Enter er du, eller så er du ikke. Hun høres ut som en drittkjerring som kanskje er biseksuell eller bifil. Anonymkode: 21bc5...732 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #12 Skrevet 26. september 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ingen som blir lesbisk I fylla. Enter er du, eller så er du ikke. Hun høres ut som en drittkjerring som kanskje er biseksuell eller bifil. Anonymkode: 21bc5...732 Og bifile er drittmennesker da eller? fordi man burde kunne velge mellom å være lesbisk eller hetro? Det er ikke sånn det fungerer.. Anonymkode: d0a38...e95 1
bullehurk Skrevet 26. september 2019 #13 Skrevet 26. september 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ingen som blir lesbisk I fylla. Enter er du, eller så er du ikke. Hun høres ut som en drittkjerring som kanskje er biseksuell eller bifil. Anonymkode: 21bc5...732 Ja, eller som er veldig underernært på nærhet hjemme. 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #14 Skrevet 26. september 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har tenkt det samme selv, men hun her er jo godt over 40, nærmere 50 tror jeg. Å det skjer liksom hver gang hun drikker.. Anonymkode: ff17f...a4e Folk har en tendens til å bli ærlige i fylla da. Det kan også hende at hun har en slags avtale med mannen sin om at dette er ok. Overraskende mange menn har ingenting imot at damene dems har seg noe på si med andre damer. Anonymkode: d0a38...e95 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #15 Skrevet 26. september 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og bifile er drittmennesker da eller? fordi man burde kunne velge mellom å være lesbisk eller hetro? Det er ikke sånn det fungerer.. Anonymkode: d0a38...e95 Hæ? Hun er et dritt menneske fordi hun er utro. Har ikke noe med legningen å gjøre. Anonymkode: 21bc5...732 6
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #16 Skrevet 26. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Hun er et dritt menneske fordi hun er utro. Har ikke noe med legningen å gjøre. Anonymkode: 21bc5...732 Enig. Dette ble feil fokus. Jeg ville frem til om dette er en greie, eller om noen har erfaring selv med å være sånn?:) Snakker på generell basis, og ja, mannen til hun jeg spesifikt nevnte er klar over dette. Anonymkode: ff17f...a4e
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #17 Skrevet 26. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Hun er et dritt menneske fordi hun er utro. Har ikke noe med legningen å gjøre. Anonymkode: 21bc5...732 Utrolig hvor mye man skal blande seg inn i andres privatliv som man ikke vet noe som helst om Anonymkode: d0a38...e95 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #18 Skrevet 26. september 2019 Er gift. Bisexuell. Min mann og jeg har et åpent forhold der jeg får lov til å rote med andre damer. Jeg kunne ikke tenkt meg å bli forelsket i hunkjønn. Dette betyr ikke at jeg er ei drittkjerring, eller er ei utro hore. Mannen og jeg har en enighet om at dette er greit. Han får også lov til å rote med andre damer. Det er han jeg elsker, og det er meg han elsker. Hva andre mennesker mener om vårt forhold, gir vi katten i. Vi har det veldig bra sammen, og det finnes ikke så mye sjalusi mellom oss. Om det er normalt at gifte hetero damer roter med lesbiske venninner i fylla? Tja, kommer an på øyet som ser. Mange gifte par, er som oss, åpen i forholdet. Så er det de damene som er litt tent på dette med damer. Så har du de som kan være bisexuelle, altså bare vil leke litt. Mange årsaker, og den eneste som kan forklare hvorfor det er sånn, er å snakke med vedkommende. Spør: jeg vet det ikke er min sak, men.. Anonymkode: bb9e6...bc8 5
Romilo Skrevet 26. september 2019 #19 Skrevet 26. september 2019 Jeg er hetero, men kliner med venninner i fylla. Er ikke dermed sagt at jeg vil ligge med de eller innlede et forhold, mer som uskyldig moro. Har sett mannen min gjøre det med en annen mann på fest også. Trenger ikke alltid blande inn seksualitet i alt, for det trenger ikke ha noe med det å gjøre. Kan være for gøy, rett og slett 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #20 Skrevet 27. september 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det spiller ingen rolle om man er venninne, hetero, lesbisk eller noe annet... om man kliner med en annen person enn den man er gift/samboer/kjæreste med så er man utro og dermed dust. Anonymkode: b822a...4c1 Hun jeg møtte sist var mer kåt på meg en sin ektefelle. Klissvåt.😂😉 Anonymkode: 4d384...3d5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå