Gå til innhold

Norge er dritt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er selv en etnisk norsk kvinne på 25 men jeg hater Norge. Har bodd noen år i utlandet og kommer til å emigrere når utdannelsen er over. Jeg vil bidra minst mulig til dette landet. Konforme og patetiske mennesker, ingen ambisjoner eller innsatsvilje, lat arbeidskultur, mange som snylter på nav og ødelegger velferdsstaten, mange naive på andre områder innen politikk. Hvordan orker dere å leve i dette forkvaklede landet? Det finnes ingenting positivt her. Null null null. 

Anonymkode: b6ae8...bab

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor vil du flytte? Nei, Norge har forfalt noe veldig de siste årene. Er så trist fordi på tidlig 2001-02 såg ting lovende ut... Men alt godt må ta en slutt.

Anonymkode: a6228...1a1

Skrevet

Men det er ganske greit med gratis studie da..så litt har vel Norge bidratt?

• Liker 39
Skrevet

Gratis studie? Hvor da? 

Anonymkode: 27ec3...7ea

Skrevet
1 minutt siden, Vera skrev:

Men det er ganske greit med gratis studie da..så litt har vel Norge bidratt?

Ikke min skyld at jeg ble født i dette hølet. Da må jeg ta de ressursene jeg kan før jeg begynner på et nytt liv et annet sted. Skylder Norge absolutt null.

• Liker 1
Skrevet

Jeg misliker: Ekle politikere som tror de kan gjøre som de vil tydeligivs... Tenker spesielt på hun som gjorde noe i den åkeren. Altså... Hvordan skal det være lov og likevel fortsette?!!

Misliker også fylla kultur.. Bare dritt. Klarer ingen å gjøre noe uten den forbaskede alkohlolen?

FAEN JEG ER SÅ LEI JEG OGSÅ.

• Liker 5
Skrevet

Flytt til Nord Korea og kom tilbake om 1 år og fortell hvor ille Norge er.

Anonymkode: 4f4b8...c68

• Liker 19
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nord-Korea må jo være det eneste alternativet eller ?

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg misliker: Ekle politikere som tror de kan gjøre som de vil tydeligivs... Tenker spesielt på hun som gjorde noe i den åkeren. Altså... Hvordan skal det være lov og likevel fortsette?!!

Misliker også fylla kultur.. Bare dritt. Klarer ingen å gjøre noe uten den forbaskede alkohlolen?

Ja og Giske, Sandberg og resten av søpla. 

Fyllakulturen er noe annet patetisk som også er typisk norsk. Gud bedre, skal bli fantastisk å forlate dette rottereiret for alltid.

• Liker 2
Skrevet

Hele verden er egentlig dritt. Men vi må bare leve med det. 

Anonymkode: 92d3f...530

• Liker 8
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er selv en etnisk norsk kvinne på 25 men jeg hater Norge. Har bodd noen år i utlandet og kommer til å emigrere når utdannelsen er over. Jeg vil bidra minst mulig til dette landet. Konforme og patetiske mennesker, ingen ambisjoner eller innsatsvilje, lat arbeidskultur, mange som snylter på nav og ødelegger velferdsstaten, mange naive på andre områder innen politikk. Hvordan orker dere å leve i dette forkvaklede landet? Det finnes ingenting positivt her. Null null null. 

Ok.. du har en del år igjen av livet, og jeg håper du aldri får behov for  velferdstjenesten som vi har her i landet. Ikke mange andre land som har sånne ordninger som vi har. Spesielt ved sykdom og om en får barn med spesielle behov feks.  Du er tydeligvis et produkt av curlinggenerasjonen . De som har løsningen på det meste,  men sliter med å få noen til å utføre alt arbeidet som skal til for å komme i mål.

Hva er ditt bidrag til samfunnet???

Anonymkode: 7f20c...8a3

• Liker 31
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du finner det verste landet i verden og sammenligner. Interessant egentlig at du mener at dette er det eneste som er verre enn Norge. Jaja du beviste vel poenget mitt. 

• Liker 4
Skrevet

Hele verden er egentlig dritt. Men vi må bare leve med det. 

Anonymkode: 92d3f...530

Helle verden bortsett fra Sveits, Sveits er fantastisk og alle som er uenige tar feil.

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags land har du tenkt å flytte til, der de ikke har politikere som enten er korrupte eller lager skandaler? 

• Liker 16
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

«Ekle» politikere finner du overalt. Om du tror at de bare finnes i Norge, bør du dra opp nisselua og se deg rundt.

Fyllakultur? Du tror ikke det drikkes alkohol andre plasser? Du kan kanskje flytte til Saudi-Arabia, det er det ganske strikt.

Anonymkode: a315b...c86

• Liker 7
Skrevet

Du finner det verste landet i verden og sammenligner. Interessant egentlig at du mener at dette er det eneste som er verre enn Norge. Jaja du beviste vel poenget mitt. 

Syria er det det verse landet i verden.

• Liker 1
Skrevet

Ok.. du har en del år igjen av livet, og jeg håper du aldri får behov for  velferdstjenesten som vi har her i landet. Ikke mange andre land som har sånne ordninger som vi har. Spesielt ved sykdom og om en får barn med spesielle behov feks.  Du er tydeligvis et produkt av curlinggenerasjonen . De som har løsningen på det meste,  men sliter med å få noen til å utføre alt arbeidet som skal til for å komme i mål.

Hva er ditt bidrag til samfunnet???

Anonymkode: 7f20c...8a3

Mange andre land i vest-Europa har bedre velferdstjenester uten at man må vente i kø i årevis. Jeg kjenner folk som har måttet vente i lang tid på kreftbehandling og kreften utviklet seg. Virker fint og flott å ha "gratis helsevesen" helt til den dagen du står der selv og må vente i kø i årevis. 

Jeg er definitivt ikke noe produkt av curlinggenerasjonen. Jeg har ikke fått en dritt av foreldrene mine og har måttet skaffe meg alt selv. Blod, svette og tårer har det kostet meg.

Jeg ønsker ikke å bidra i Norge men vil så absolutt bli en ressurs i det landet jeg flytter til.

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da being hun sikkert tvangsgiftet og innesperret med gitter foran vinduene.

Anonymkode: 7d473...095

Skrevet

Blir* skulle det stå.

Anonymkode: 7d473...095

Skrevet
2 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Helle verden bortsett fra Sveits, Sveits er fantastisk og alle som er uenige tar feil.

Hva er bra med sveits? Mange andre vesteuropeiske land som også er bra da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...