AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #1 Skrevet 26. september 2019 Vi har holdt på i 8 måneder, og kontakten mellom treff blir stadig sjeldnere, selv om vi skal prøve å ses oftere. Han kan nå la det gå et døgn mellom hver gang han ser og svarer på snap, og han tar initiativ til å snappe 1-2 ganger pr uke. Hvor ofte pleier dere å ha kontakt mellom treff? Pleier kontakten å bli like sjelden etter flere måneder? Vi treffes 1-2 ganger pr måned. Anonymkode: 09e42...733
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #2 Skrevet 26. september 2019 Mer eller mindre hverdag. Anonymkode: ef3bd...2c6
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #3 Skrevet 26. september 2019 Den ble sjeldnere og sjeldnere etter som måneden gikk, til slutt kun når det gjaldt å avtale treff. Nå har han fått seg kjæreste, og jeg oppdaget nettopp st han har slettet meg som venn både på FB, Insta og Snap. Aldri mer FF på meg – dette gjorde veldig mye mer vondt enn forventet. 😋 Anonymkode: 1c4af...a98 2
Neonlights Skrevet 26. september 2019 #4 Skrevet 26. september 2019 Jeg er gammelmodig og har aldri hatt en FF. Men jeg tenker at det skal noe til at det konseptet fungerer for kvinner. Menn kan nok pule rundt og ha en og annen venninne som man kan discarde etterhvert. Kvinner er generelt ikke sånn. Og da sier jeg generelt med vilje. Selvfølgelig er det en og annen som kan, men det er en og annen.
Neonlights Skrevet 26. september 2019 #5 Skrevet 26. september 2019 (endret) Det er sikkert de det funker for Endret 27. september 2019 av Neonlights For direkte
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #6 Skrevet 26. september 2019 Jeg tror kona hans fant ut om oss i kveld. Da vet jeg ikke hvordan det blir framover. Anonymkode: 5e459...94c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå