Gå til innhold

Hvor ofte har dere kontakt med ff/fwb mellom treff?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har holdt på i 8 måneder, og kontakten mellom treff blir stadig sjeldnere, selv om vi skal prøve å ses oftere. Han kan nå la det gå et døgn mellom hver gang han ser og svarer på snap, og han tar initiativ til å snappe 1-2 ganger pr uke. Hvor ofte pleier dere å ha kontakt mellom treff? Pleier kontakten å bli like sjelden etter flere måneder? Vi treffes 1-2 ganger pr måned.

Anonymkode: 09e42...733

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mer eller mindre hverdag.

Anonymkode: ef3bd...2c6

Skrevet

Den ble sjeldnere og sjeldnere etter som måneden gikk, til slutt kun når det gjaldt å avtale treff. Nå har han fått seg kjæreste, og jeg oppdaget nettopp st han har slettet meg som venn både på FB, Insta  og Snap. Aldri mer FF på meg – dette gjorde veldig mye mer vondt enn forventet. 😋

Anonymkode: 1c4af...a98

• Liker 2
Skrevet

Jeg er gammelmodig og har aldri hatt en FF. Men jeg tenker at det skal noe til at det konseptet fungerer for kvinner. Menn kan nok pule rundt og ha en og annen venninne som man kan discarde etterhvert. Kvinner er generelt ikke sånn. Og da sier jeg generelt med vilje. Selvfølgelig er det en og annen som kan, men det er en og annen.

Skrevet (endret)

Det er sikkert de det funker for

Endret av Neonlights
For direkte
Skrevet

Jeg tror kona hans fant ut om oss i kveld. Da vet jeg ikke hvordan det blir framover.

Anonymkode: 5e459...94c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...