AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #1 Skrevet 26. september 2019 Hei! Kjæresten min og jeg har vært sammen i snart 1 år. Han har fra begynnelsen av forholdet fortalt at søsteren kan være litt sær. Nylig hadde kjæresten min og meg et lite bursdagsselskap for hunden min. Dette er selvfølgelig ikke noe høytidelige greier og jeg inviterte kun ei venninne på besøk. Da moren til kjæresten min ringte og fikk høre at det var bursdagen til hunden min så kom hun innom på kvelden med noe snacks til hunden. Søsteren til kjæresten min hadde fått høre dagen etter om dette og ble dødelig fornærmet for at hennes barn ikke var bedt. Dette konfronterte hun kjæresten min og meg med etter at vi passet barna sist. At hun var dypt såret over at barna ikke ble bedt og skuffet. Videre kom hun med en slengbemerkning om «vi bare kommer for maten og ikke barna» neste gang vi kommer på besøk. Kjente at jeg ble litt satt ut og spesielt at dette skjer som såpass ny i familien. Er hun urimelig? Anonymkode: 17dd3...259
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #2 Skrevet 26. september 2019 Nei og ja. Det er jo dumt å regne med å bli invitert. Vet ikke hvordan ting er i den familien da. Skjer dette ofte? Kanskje hun vil at onkel skal bry seg om onkelbarna? Dere kunne jo invitert de bare for moro. Er sikkert gøy for ungene å feire en hund, men det er jo sånt man ikke tenker på. Hvem syns egentlig det er stas å feire en hund liksom... Jeg hadde syntes at det var litt teit, men ungene hadde likt det. Anonymkode: 8c5f7...060 3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #3 Skrevet 26. september 2019 Hun overreagerer totalt. Om det er fordi onkelen ikke er interessert til vanlig vet bare dere. Anonymkode: 72449...090 7
Clefable Skrevet 26. september 2019 #4 Skrevet 26. september 2019 Nei, hun høres veldig spesiell ut. Dette er jo ikke et stort familieselskap, men bare noe smått mellom deg og en venninne (og kjæresten). Hun overreagerer noe voldsomt. På hvilken planet er det naturlig å be kjærestens søsters barn for et lite morselskap for en hund? Jeg hadde nok holdt min avstand til dama. 3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #5 Skrevet 26. september 2019 Dere høres sære ut begge to sånn egentlig. Anonymkode: 5aafd...758 5
Sensi Skrevet 26. september 2019 #6 Skrevet 26. september 2019 Hun overreagerer. Det var bursdagen til hunden din og du bedte en venninne. Hun høres ikke enkel ut å ha med å gjøre. 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #7 Skrevet 26. september 2019 Lag et barneselskap for hunden med å invitere barna hennes😊 så blir du super-tante! Ikke ironi, for familiefredens skyld. Sikkert gøy for barn med hundebursdag. Anonymkode: c6003...b14 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #8 Skrevet 26. september 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere høres sære ut begge to sånn egentlig. Anonymkode: 5aafd...758 Jeg er klar over at det er sært å ha hundebursdag, men det er nettopp derfor jeg bare ba ei venninne. Ts Anonymkode: 17dd3...259 4
Clefable Skrevet 26. september 2019 #9 Skrevet 26. september 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er klar over at det er sært å ha hundebursdag, men det er nettopp derfor jeg bare ba ei venninne. Ts Anonymkode: 17dd3...259 Neida, jeg feirer kattene mine også. Hunden til bestevenninna mi har også bursdagsfest hvert år, hvor alle nabolagets hunder inviteres. Men jeg synes det hadde vært sært å ha et familieselskap til ære for dyret, så derfor jeg synes søsteren til kjæresten din overreagerer noe veldig. 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå