Gå til innhold

1 årsdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det normalt å feire 1 årsdag når det er andre barn rundt 1 år som også er invitert?

Anonymkode: 795b1...29e

Skrevet

Hva mener du??

Anonymkode: 8c3e2...cfb

• Liker 1
Skrevet

Det er normalt fra 4-5 år.

Anonymkode: b1784...a73

Skrevet

Vi hadde 1 års-dag kun for familie/slekt, men er jo noen småbarn der også. :)

Vi la feiringa av 1 årsdagen til ei helg - hovedsaklig av hensyn til ett-åringen selv. Som hadde en langt hyggeligere dag med bursdag en søndag formiddag, hvor barnet også var opplagt :) 

Noen fat med smurte rundstykker i tillegg til kake, så ble det lunsj med kaffe for gjestene :)

Anonymkode: 8f802...7c1

Skrevet

Beklager , formulerte meg dårlig, når på dagen pleier man å feire? Hvilket tidspunkt er normalt å invitere til?

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Beklager , formulerte meg dårlig, når på dagen pleier man å feire? Hvilket tidspunkt er normalt å invitere til?

Det vil nok variere, mange ettåringer sover jo og til forskjellige tider. Du kan jo ta en liten rundspørring og høre med foreldrene. 

Anonymkode: 8a729...166

Skrevet

Hvis du tenker på tidspunkt ville jeg tenkt rundt kl 14. Da har vel de fleste sovet 

Anonymkode: 708af...291

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du tenker på tidspunkt ville jeg tenkt rundt kl 14. Da har vel de fleste sovet 

Anonymkode: 708af...291

Da sover min dupp nr 2 😜 spør, veldig forskjellig når det passer for folk

Skrevet

Vi feiret 1-års dagen med et selskap med familie og nære venner som startet rundt kl.15.  1-åringer blir fort sliten, og forstår jo ikke så mye av bursdager uansett, så selskapet varte bare et par timer.

Skrevet

Jeg hadde satt pris på å blitt invitert i et som varte fra 13 eller 14, og evt maks 3 timer, så vi får stelt til leggetid. Det er viktigere å klargjøres til kvelden, enn dupp nr 2 altså. Duppen må alltid forskyves om det er snakk om dåp eller andres bursdager uansett, så hvis man ikke klarer å droppe dupp 2 for en dag kan man takke nei. Skjønner at 1 åringer trenger 1 dupp, noen 2, men ofte kan man forskyve nr 2 duppen om man drøyer nr 1 duppen litt senere evt. 

Anonymkode: 9ea75...1ef

• Liker 1
Skrevet

Okei, da har vi samme tanker. En venninne er invitert med barnet sitt på 1 år i en familie 1 årsbursdag, den starter 17.30. Så hun syntes det ble veldig sent da de i tillegg bor 1 time unna. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...