Gå til innhold

Noen som har vært hos sexolog?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke lyst på sex mer. Jeg har hatt samme partner i 10 år. Det er ikke det at han er uattraktiv eller behandler meg stygt. Jeg elsker han over alt på jord, og vi har et barn sammen på 4 år. 

Nå har vi sex (typ 1 gang i måneden). Gjør dette kun for å tilfredstille han da jeg ikke har Noen lyst.. Litt sånn pump å ta.

Jeg onanerer, og da tenker jeg på trekanter, firkanter, og andre kanter. 

Dette snakker jeg og min partner åpent om. Han vil da gjerne utforske alle kantner, mens jeg føler vi må fikse vår egen sex først. 

Kanskje snakke med sexolog? 

Hvem har vært hos sexolog, og hva er deres erfaringer? 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri vært hos sexolog, men det virker fornuftig å ta tak i deres egen seksualitet først. Iallefalll før du utforsker alle slags kanter. Hvor vil det bære hen ellers? Om du vil inn i andre konstellasjoner tenker jeg det er viktig å ha et avklart forhold til "basen". Kan ikke skjønne annet. Men når det er sagt, dette har jeg virkelig ikke peiling på.

Skrevet

Er jeg på bærtur når jeg spør om du kanskje har behov for å bli sett mer av partneren din? At du fantaserer om alle slags kanter fordi du savner å føle deg begjæret og ved å ha sex med flere personer på en gang får du mer av den bekreftelsen du trenger for å bli trygg nok for å slappe godt nok av? 

(Eller noe i den gata). 

Anonymkode: b034d...239

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...