AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #1 Skrevet 26. september 2019 Gradvis eller en bestemt hendelse? Når? Og hvordan er prosessen din nå? 🙂 Anonymkode: 32e59...121
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #2 Skrevet 27. september 2019 Opplevde noe traumatisk som endte med at verden min falt sammen. Det skjedde vel gradvis etter dette, da jeg fikk et annet perspektiv på ting - hva som var viktig for meg/ikke så viktig lenger, hvem som var gode å ha i livet/hvem som dro meg ned. Men kjenner ikke mange som har opplevd lignende, så har ikke så mange å diskutere det med (utenom på nettet). Hva med deg?😊 Anonymkode: 193f2...cef 1
aiba Skrevet 27. september 2019 #3 Skrevet 27. september 2019 Den foregår nå, men startet med manisk psykose i 2012 Jeg er for tiden tvangsinnlagt da de kaller det psykose men jeg vet det er en spirituell oppvåkning 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #4 Skrevet 27. september 2019 Den pågår vel enda...men hva er definisjonen på det egentlig? Hva mener du med spirituell oppvåkning ts? Anonymkode: 8a7e2...843 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #5 Skrevet 27. september 2019 Gradvis og pågående. Anonymkode: 6e1db...0fc 2
aiba Skrevet 28. september 2019 #6 Skrevet 28. september 2019 Gud gir meg healing og lys og positiv energi, mens demoner skremmer vettet av meg med stemmer og syn 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #7 Skrevet 28. september 2019 På 27.9.2019 den 3.29, AnonymBruker skrev: Opplevde noe traumatisk som endte med at verden min falt sammen. Det skjedde vel gradvis etter dette, da jeg fikk et annet perspektiv på ting - hva som var viktig for meg/ikke så viktig lenger, hvem som var gode å ha i livet/hvem som dro meg ned. Men kjenner ikke mange som har opplevd lignende, så har ikke så mange å diskutere det med (utenom på nettet). Hva med deg?😊 Anonymkode: 193f2...cef For meg har det vært mer en gradvis prosess, men såklart med noen opplevelser her og der som gjorde inntrykk. Har også en del traumer fra barneår, som generelt har en tendens til å gjøre det lettere for folk å våkne. Jeg har alltid vært interessert i det ukjente, elsket spøkelseshistorier da jeg var liten, men familien var ateistisk og akademisk, så jeg visste at sånt ikke var "lov" å tenke på en gang. Heldifvis bodde det fremdeles inni meg selv om jeg ikke begynte å ta det ordentlig innover meg igjen før jeg var ca voksen. Begynte små smått å våkne litt i 2008 med en bok om sjelens liv mellom livene som traff meg veldig, fortsatte å vokse sakte frem til 2014 hvor jeg for alvor fikk opplevelser som gjorde at jeg ble nødt til å la min spirituelle utvikling og oppvåkning få førsteprioritet. Og siden har det stort sett hatt det, ingen vei tilbake. Har man våknet er det umulig å sovne igjen. Anonymkode: 32e59...121
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #8 Skrevet 28. september 2019 På 27.9.2019 den 4.32, AnonymBruker skrev: Den pågår vel enda...men hva er definisjonen på det egentlig? Hva mener du med spirituell oppvåkning ts? Anonymkode: 8a7e2...843 Jeg har ingen spesiell definisjon, da opplevelsen sikkert er veldig forskjellig (litt derfor jeg synes det var spennende å lage tråd om det, tror det er nytte å dele sin historie). Men jeg tenker jeg stort sett på å oppdage at det fysiske bare er en del av oss, at vi forstår at vi er multidimensjonale og sammenkoblet med alt, at vi har vært her mange ganger før, at vi er lys og energi som ble valgt for dette livet, og at det eneste som varer forbi dette livet er sjeleveksten vi har tilegnet oss. At kilden/universet/gud er en del av oss og alltid har vært det. At vi er medskapere av hvert øyeblikk. At vi nå er valgt for å være inkarnert i et av de mest spennende øyeblikkene noensinne, ihvertfall på denne planeten, vi er her for en grunn. Og at det er viktigere enn noensinne å våkne. Anonymkode: 32e59...121 2
aiba Skrevet 28. september 2019 #9 Skrevet 28. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ingen spesiell definisjon, da opplevelsen sikkert er veldig forskjellig (litt derfor jeg synes det var spennende å lage tråd om det, tror det er nytte å dele sin historie). Men jeg tenker jeg stort sett på å oppdage at det fysiske bare er en del av oss, at vi forstår at vi er multidimensjonale og sammenkoblet med alt, at vi har vært her mange ganger før, at vi er lys og energi som ble valgt for dette livet, og at det eneste som varer forbi dette livet er sjeleveksten vi har tilegnet oss. At kilden/universet/gud er en del av oss og alltid har vært det. At vi er medskapere av hvert øyeblikk. At vi nå er valgt for å være inkarnert i et av de mest spennende øyeblikkene noensinne, ihvertfall på denne planeten, vi er her for en grunn. Og at det er viktigere enn noensinne å våkne. Anonymkode: 32e59...121 Enig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå