Lillie Skrevet 26. september 2019 #1 Skrevet 26. september 2019 To uker i USA til sommeren. Meg og mine to barn, de har egne lommepenger. Skal bo en uke privat, en uke på hotell(motel). Står da for mat, bensin og evt det jeg ønsker å kjøpe til meg selv. Aner ikke hvor mye som er lurt å ha med, er noen år siden sist jeg var der. Fly, leiebil, overnatting og evt fornøyelser er allerede dekket.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #2 Skrevet 26. september 2019 Ta det du tror du trenger og gang det med 2. Anonymkode: 7275c...615
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #3 Skrevet 26. september 2019 Hvis du spiser alle måltider ute kan du regne med fra 10-20 dollar per måltid. En tur på Starbucks blir fort 5-10 dollar per dag. Regn 100 dollar per dag du skal spise alt ute, så er du på den sikre siden? Vet ikke hvor mye du tenker å shoppe, men 200 dollar på sko, 300 dollar i klær og 300 dollar i diverse er det nok vanlig å bruke. Så kanskje 800 dollar i shopping? Bensin kommer veldig an på hvor mye du skal kjøre? Anonymkode: a9da9...159
Voyager Skrevet 30. september 2019 #4 Skrevet 30. september 2019 Det er ganske stor forskjell på kostnadene fra stat til stat. Hvor skal du? Og hvor mye kjøring? Bensin er relativt billig, men en del stater har en del dyre bomveier. Når det gjelder mat velger du fullstendig selv hva du vil bruke. Hvor ofte på restaurant? De finnes i alle prisklasser. Men kanskje du er ok med en dollar-burger fra MD iblant? Mange steder i usa kan du bruke så lite eller så mye du ønsker, hvis du forteller litt hvordan du tenker å gjøre det med kjøring og mat, samt hvilken stat/stater/byer det dreier seg om er det lettere å anbefale noe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå