Gå til innhold

Hvorfor kan man ikke mobbe Greta?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi mye av kritikken er usaklig. Hun gjør så godt hun kan. Kjemper for en god sak. 

• Liker 22
Skrevet (endret)
4 minutter siden, Kågebruker skrev:

Fordi mye av kritikken er usaklig. Hun gjør så godt hun kan. Kjemper for en god sak. 

Jeg synes det er dumt å være klima fornekter og burde bare blitt akseptert som fakta (om eksperter sier noe slikt så kanskje hør på dem) "dele 50/50% på byrden i hvert land" og bare få det overstått. Selv om kritikken i Sverige er at det praktiserer mer og mer misandri som kultur, Norge snikinnfører det som er litt kjipt også.

Men så du mener fordi de har feil meninger så er det greit å mobbe... Men om de har såkalte rette så er det greit?`Så man kan mobbe unger hvis de ikke har like meninger som går imot verdensbilde til de korekte voksne?. Litt morsomt bare.

Endret av Shibu32
Skrevet
1 minutt siden, Sirah skrev:

Hvorfor skal man mobbe i det hele tatt? Syntes Greta får unødvendig mye pes. Hun er 16 år gammel. Hva gjorde du for å få en bedre verden når du var 16 år lissom? Man kan være så enig eller så uenig man bare vil, men hun gjør i det minste noe.

Du skrev det bedre enn meg. Hun er 16 år.

Voksne menn som mobber 16-åringer bør se seg i speilet

• Liker 30
Skrevet

Hva er vitsen med å mobbe i det hele tatt?

• Liker 14
Skrevet
Akkurat nå, Kågebruker skrev:

Du skrev det bedre enn meg. Hun er 16 år.

Voksne menn som mobber 16-åringer bør se seg i speilet

100% enig der!!!

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Shibu32 skrev:

Jeg synes det er dumt å være klima fornekter og burde bare blitt akseptert som fakta (om eksperter sier noe slikt så kanskje hør på dem) "dele 50/50% på byrden i vært land" og bare få det overstått. Selv om kritikken i Sverige er at det praktiserer mer og mer misandri som kultur, Norge snikinnfører det som er litt kjipt også.

Men så du mener fordi de har feil meninger så er det greit å mobbe... Men om de har såkalte rette så er det greit?`Så man kan mobbe unger hvis de ikke har like meninger som går imot verdensbilde til de korekte voksne?. Litt morsomt bare.

• Liker 3
Skrevet (endret)
5 minutter siden, Luna Llena skrev:

De var Trump supporterne også. Er bare nyhetsbias og tull. Er greit og mobbe unger for feile meninger men ikke om de har rette av eliten som styrer media i vesten "som oftest er liberale". Er så mongo hele greia. Voksne folk er bare voksne om man er enig med de er et bedre ord.

Edit: Personlig er jeg enig i Greta om at klima fornektning er idiotisk. Og respekt av hvor ambisiøs de er. Jeg bare finner det hyklersk at man kan mobbe noen unger. andre derimot om de har rett så er det ille å hakke ned på?

Endret av Shibu32
  • Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Luna Llena skrev:

Jeg har ikke sett lignende uttalelser om Malala. Hun var ikke noe eldre, og ble skutt også. Likevel prøvde ikke voksne folk i vesten å stoppe henne. Kan det ha noe å gjøre med at Malala er ubehagelig for folk vi ser ned på, mens Greta Thunberg er ubehagelig for oss?

• Liker 10
Skrevet

Man skal ikke mobbe uansett. 

Skrevet

Fordi hun er ett barn. Det er ett eget sted i helvete for voksne som plager unger. 

• Liker 7
Skrevet

Mobbing er aldri greit, men som 16-åring er man sensibler enn som voksen. Uansett ser jeg ikke hvorfor man skal mobbe, det er greit å være uenig, men man kan være saklig og ikke komme med personangrep.

Skrevet

Hva er poenget ditt med å mobbe, er det for at du skal føle deg bedre?

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, Suss81 skrev:

Fordi hun er ett barn. Det er ett eget sted i helvete for voksne som plager unger. 

Jeg trodde nordmenn var ateister flest :)

Uansett er det et helvete å mobbe disse som voksne folk gjør uten konsekvenser? Ja eller nei, de er tennåringer som henne. Jeg venter

Skrevet (endret)
5 minutter siden, Blondine skrev:

Hva er poenget ditt med å mobbe, er det for at du skal føle deg bedre?

Nei, å plage folk er ikke bra. Men jeg bare ser hykleriet bare at det virker ok å mobbe hvis man ikke er enig med de utifra spesielle interesser "i dette tilfelle hvem som er fienden i mediaet". Bare lurer bare :) men generelt er jeg anti mobbing

Endret av Shibu32
  • Liker 2
Skrevet

Ingen skal mobbes. Punktum finale. 

• Liker 5
Skrevet

Alle kan kritiseres ingen skal mobbes.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...