AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #1 Del Skrevet 26. september 2019 Jeg har kjøpt meg denne kjolen til et bryllupsom jeg skal i om to uker. https://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/festkjoler/nly-eve-1103/cap-sleeve-maxi-gown-301485-3245/ Når jeg bestilte kjolen hadde jeg helt glemt at det sto at temaet for bryllupet var høst, og denne kjolen er jo ikke veldig høst. Har pratet med bruden og hun har sagt at denne fargen gikk fint, men jeg vil jo gjerne "passe inn", og vil ikke skille meg ut.Liker jo kjolen veldig godt, så har jo ikke lyst til å bytte den heller. Så har dere noen tips til hvordan jeg kan style denne kjolen slik at den blir litt med høst aktig? Anonymkode: 815c4...aa0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #2 Del Skrevet 26. september 2019 Joda. Den kjolen er «høst» nok. Sleng på deg en ruta høstlig blazer når du kommer og ton det hele ned med noe burgunder eller brunt til sko, belte og veske og vipps så er du der. Anonymkode: 4ce6f...747 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gohege Skrevet 26. september 2019 #3 Del Skrevet 26. september 2019 Hva med tilbehør i burgunder eller en annen dyp bærtone? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #4 Del Skrevet 26. september 2019 Synest ikke den va så sommerlig at det var et problem men litt mørkt tilbehør vil dempe den. Anonymkode: bd2ba...844 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #5 Del Skrevet 26. september 2019 Pen kjole! Burgunder eller andre litt mørke toner kunne nok blitt fint til, ja. Jeg hadde nok også testet hvordan den tok seg ut med en sort jakke og sorte sko til, dersom jeg hadde det liggende fra før. Var i bryllup i sommer, med en kjole som jeg oppdaget ble en flott sommerkjole når jeg tok på hvite eller rosa sko, men altfor høstlig/vinterlig når jeg tok svart tilbehør, slik jeg egentlig hadde tenkt. Mulig svart blir for hardt til denne, men mange (?) har vel noe svart liggende som man kan teste til, for å se. Anonymkode: f63ff...403 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cile88 Skrevet 26. september 2019 #6 Del Skrevet 26. september 2019 Tusen takk for mange gode tips! Da blir det nok litt shopping i morgen! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå