AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #1 Skrevet 26. september 2019 Jeg og kjæresten har havnet i en felle ang sexlyst. Vi hadde mye sex, kjøpte masse sexleketøy og hadde masse deilig sex. Hadde sex flere ganger i uka. Nå har vi kanskje sex engang i måneden. Veldig vanskelig å komme i gang igjen... Tips? Anonymkode: 7ff4e...c56
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #2 Skrevet 26. september 2019 Det er vel ei felle nesten alle går i før eller senere. Det beste rådet jeg kan komme med er å ta kontakt med en tredje person, En som kan lytte og finne ut hvor skoen trykker, jo før jo bedre. lykke til👍 Anonymkode: 582d1...78f 3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #3 Skrevet 26. september 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel ei felle nesten alle går i før eller senere. Det beste rådet jeg kan komme med er å ta kontakt med en tredje person, En som kan lytte og finne ut hvor skoen trykker, jo før jo bedre. lykke til👍 Anonymkode: 582d1...78f Er man så handlingslammet at man må ha hjelp fra en tredjeperson så sier årsaken seg til problemet selv. Anonymkode: 1ab87...517 1
Gjest ana0603 Skrevet 26. september 2019 #4 Skrevet 26. september 2019 Jeg har aldri hatt sex selv, så det blir litt rart å ha en mening om dette, men som med alt annet i livet - la det ligge!
OPIgirl Skrevet 26. september 2019 #5 Skrevet 26. september 2019 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg og kjæresten har havnet i en felle ang sexlyst. Vi hadde mye sex, kjøpte masse sexleketøy og hadde masse deilig sex. Hadde sex flere ganger i uka. Nå har vi kanskje sex engang i måneden. Veldig vanskelig å komme i gang igjen... Tips? Anonymkode: 7ff4e...c56 Hvor lenge har dere vært sammen?
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #6 Skrevet 26. september 2019 Vi har vært sammen snart 2 år. Jeg begynte på p-piller og opplevde bivirkninger som gjorde det ubehagelig å ha sex og der startet det. Har nå sluttet men sliter fremdeles i perioder med ubehag etter sex. Anonymkode: 7ff4e...c56
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #7 Skrevet 26. september 2019 48 minutter siden, ana0603 skrev: Jeg har aldri hatt sex selv, så det blir litt rart å ha en mening om dette, men som med alt annet i livet - la det ligge! La det ligge? Vær missfornøyd med sexlivet, så forholdet kanskje går i oppløsning og/eller noen er utro. Fantastisk råd. Mitt råd er derimot å prate sammen. Er begge enige i at dere vil ha mer sex? Sett av tid til sex i begynnelsen, så vil det kanskje gå mer naturlig igjen etterhvert Anonymkode: 3c7e9...8a6
Hemliganonym Skrevet 26. september 2019 #8 Skrevet 26. september 2019 Ville gått fra han eller tatt en prat. La det ikke skure og gå.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #9 Skrevet 26. september 2019 Første steg er å snakke sammen, har dere gjort det? Hva tenker han om saken, hva tenker du, og hva kom dere frem til? Anonymkode: ad5d4...742
Gjest ana0603 Skrevet 26. september 2019 #10 Skrevet 26. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: La det ligge? Vær missfornøyd med sexlivet, så forholdet kanskje går i oppløsning og/eller noen er utro. Fantastisk råd. Mitt råd er derimot å prate sammen. Er begge enige i at dere vil ha mer sex? Sett av tid til sex i begynnelsen, så vil det kanskje gå mer naturlig igjen etterhvert Anonymkode: 3c7e9...8a6 Om de har kjedet seg i hjel ved å sette på repeat er det vel fornuftig å si la det ligge en stund, for det blir det motsatte av det de gjorde før, og det var tydeligvis ikke riktig.
Neonlights Skrevet 26. september 2019 #11 Skrevet 26. september 2019 Kanskje vurdere andre prevensjonsmidler? Spiral? kke alt som er like hemmende som p-piller Og her mener jeg virkelig ikke å si at det er din feil. Det kan bare være ett av flere element. Dersom det er slik at han egentlig er fornøyd med en gang i måneden og du vil ha mer, la det fare. Dersom han egentlig hadde det bedre da, prøv litt mer. Men snakk sammen om det. Ikke verre enn det. Det vil si, jeg snakket sammen med min ekskone utallige ganger om manglende sex. Det ble lovet bot og bedring, men ingenting skjedde. Så jeg kastet vekk mange år på det der. Så mitt råd er, snakk og se om det blir noe bere. Dersom ikke, bare la det fare.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #12 Skrevet 26. september 2019 Vi har snakket sammen, begge vil ha mer sex så det er ikke problemet. Problemet er hvordan vi skal begynne å løsne opp i stoppen og begynne på igjen. Det med å sette av tid i begynnelsen er ett godt råd. Anonymkode: 7ff4e...c56
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #13 Skrevet 26. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg og kjæresten har havnet i en felle ang sexlyst. Vi hadde mye sex, kjøpte masse sexleketøy og hadde masse deilig sex. Hadde sex flere ganger i uka. Nå har vi kanskje sex engang i måneden. Veldig vanskelig å komme i gang igjen... Tips? Anonymkode: 7ff4e...c56 Snakk sammen Anonymkode: f7103...da2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #14 Skrevet 26. september 2019 Kast alle de kunstige hjelpemidlene og stress ned. Anonymkode: bd91a...831
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå