AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #1 Skrevet 26. september 2019 Vårt første barn ble til på p-piller. Etter hun kom til verden har sexlivet vårt vært som før, 5-7g uken. Vi bestemte oss så for å prøve på nr2, og nå har vi reelt sex bare 3 ganger i mnd og bommer ofte på eggløsning. Det er frustrerende for begge to. Jeg vurderer å late som jeg har begynt på p-piller og si vi har en 'prøvepause' for å se om det hjelper. Vi har ikke prøvd så lenge, men føler faktisk at vi kommer lenger unna hverandre seksuelt når man 'må'ha sex. Hvordan er dette for dere? Anonymkode: e8685...28f
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #2 Skrevet 26. september 2019 Veldig vanlig. Tror jeg ville gjort p-pille trikset om jeg var deg, hvis du er heeeelt sikker på at mannen genuint ønsker et barn til nå da? Anonymkode: 3a239...694 3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #3 Skrevet 26. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Veldig vanlig. Tror jeg ville gjort p-pille trikset om jeg var deg, hvis du er heeeelt sikker på at mannen genuint ønsker et barn til nå da? Anonymkode: 3a239...694 Det er faktisk han som har det største ønsket om barn nummer2. Jeg for min del kan gjerne vente noen år. Anonymkode: e8685...28f
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #4 Skrevet 26. september 2019 Jeg bare forstår ikke hvordan det blir sånn. JEG har jo heller aldri lyst lenger. Føler sex er blitt pes og mas. Anonymkode: e8685...28f
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #5 Skrevet 27. september 2019 Har det selv nå for tiden. Sitter faktisk akkurat med denne ekle følelsen NÅ om at "hva er det som skjer?". Går bare rundt og er gretten og irritert på mannen som aldri klarer å ta initiativet lenger. Jeg må si at "vi må ha sex denne uken", for så å vente på at han prøver seg litt. Prøver jeg for mye, blir sexen bare rar. Min sexlyst er det ikke noe galt med. Jeg kunne gjort det hver eneste dag og mer om mulig, men hans har bare forsvunnet. Skjønner ikke hva det er. Vi har testet oss begge to og de har ikke funnet noe galt med verken av oss, så da burde jo det ikke være noe issue? Uff.. Frustrerende :( Anonymkode: c792b...7b5
kaleidoskop Skrevet 27. september 2019 #6 Skrevet 27. september 2019 Vi prøvde I flere år. Sex utenom eggløsning skjedde sjeldent. Det ble kun pliktsex ca 6 ganger rundt eggløsning. Nå når ungen er over 1 år er vi litt mer tilbake på normalt sexliv. Til sammen ble det vel nesten 5 år med prøving, graviditet og baby som gjorde at sexlivet sugde
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #7 Skrevet 27. september 2019 Jeg har en mann med lav sexlyst men som ble med på prøvingen så lenge jeg tok initiativ til "rett" tid. I prøvetiden - vi brukte 3 år - hadde vi sex 4-6 ganger i måneden. Så fort jeg var gravid forsvant all sexlyst fra hans side... Anonymkode: 3b6bc...b35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå