AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #1 Del Skrevet 26. september 2019 Hei! Visste ikke hvor jeg skulle sette dette innlegget under.... Jeg har laget meg et lite prosjekt, lage et hjemmelaget brettspill til vors osv med venner! Drikkeleker er artige, men er litt lei av den samme «jeg har aldri» og slikt. Men har noen tips til hva jeg kan ha med? Vi skal altså bruke brikker og terning og gå rundt på et brett, så skal det stå noe på hver av rutene og gjøre det som står i rutene. Og den som kommer fram til mål først vinner da...helst noe med alkohol innblandet! kom gjerne med andre ideer enn dette og! På forhånd, takk!❤️ Anonymkode: eaf21...909 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #2 Del Skrevet 27. september 2019 Jeg husker at jeg hadde et ølspill da jeg var student! Ølspillet "Ølspillet" het der. Veldig gøy på vors! Prøv å bildegoogle ølspillet, og se om du klarer å zoome inn og lese hva som står på rutene der, så du kan bruke det som inspirasjon. Husker vi brukte shotglass som drikkeglass. Så når det f.eks. står på en rute "drikk 3 øl og fortell en vits", så er det altså tre små shotglass. Fint å bruke ølkorker som brikker. Anonymkode: d1e9c...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå