AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #1 Skrevet 26. september 2019 jeg tror jeg har innbilt svangerskap nå som jeg har negative tester, og har mye kvalme, er utslitt, skikkelig CRAVINGS og har mye utflod.. det jeg lurer på er om folaten kan hjelpe med å få innbilt svangerskap? Har ikke gått på det før.. Anonymkode: 9fbfb...7ef
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #2 Skrevet 26. september 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg tror jeg har innbilt svangerskap nå som jeg har negative tester, og har mye kvalme, er utslitt, skikkelig CRAVINGS og har mye utflod.. det jeg lurer på er om folaten kan hjelpe med å få innbilt svangerskap? Har ikke gått på det før.. Anonymkode: 9fbfb...7ef Ts her! Vil også legge til t jeg aldri er kvalm heller, normalt sett aldri ihvertfall. Anonymkode: 9fbfb...7ef
Anjatapinjata Skrevet 26. september 2019 #3 Skrevet 26. september 2019 Får ikke sånne symptomer ved bruk av folat. Kroppen derimot er ganske spesiell og vi kan tenke på oss all verdens symptomer og smerter. Er en grunn for at placebo kan ha effekt, fordi man tror man får medisin som hjelper. Var selv også helt sikker på at jeg var gravid første pp med masse symptomer. Men var ikke det. Hadde mindre symptomer når jeg var gravid. Man kan også få graviditetssymtomer når man nærmer seg mens. 3
duckly Skrevet 27. september 2019 #4 Skrevet 27. september 2019 Jeg brukte Nycoplus Gravid en periode, denne inneholder både folat i tillegg til omega-3 kapsler. Jeg ble veldig kvalm da jeg gikk på dette, men det ga seg da jeg sluttet med kapslene. Skikkelige kvalmebølger som kom helt ut av det blå og jeg trodde jeg skulle kaste opp på sekundet 🤢 Vet ikke om du bruker denne typen, men dersom du gjør det så er vi isåfall flere som har opplevd kvalme av denne 😊
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #5 Skrevet 29. september 2019 På 27.9.2019 den 20.53, duckly skrev: Jeg brukte Nycoplus Gravid en periode, denne inneholder både folat i tillegg til omega-3 kapsler. Jeg ble veldig kvalm da jeg gikk på dette, men det ga seg da jeg sluttet med kapslene. Skikkelige kvalmebølger som kom helt ut av det blå og jeg trodde jeg skulle kaste opp på sekundet 🤢 Vet ikke om du bruker denne typen, men dersom du gjør det så er vi isåfall flere som har opplevd kvalme av denne 😊 Det hjelper å spise mat sammen med/rett før Nycoplus vitaminene, da slipper man kvalmen 🙂 Anonymkode: 33031...4c4
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #6 Skrevet 30. september 2019 Jeg blir også kvalm av folat! Men ellers, kanskje ta en test? Anonymkode: 14e4a...c9b
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #7 Skrevet 30. september 2019 Jeg har ikke tenkt tanken engang at det er noen sammenheng. Har gått rundt og vært småkvalm i evigheter. Vet at jeg ikke er gravid, enda. Men kanskje det er folaten da? Dritt ass! Anonymkode: a83e6...235 1
EmVeeJee Skrevet 1. oktober 2019 #8 Skrevet 1. oktober 2019 Så lenge du ikke er et dyr kan du ikke ha innbilt svangerskap, så enkelt er det.
J1994 Skrevet 1. oktober 2019 #9 Skrevet 1. oktober 2019 På 26.9.2019 den 17.06, AnonymBruker skrev: jeg tror jeg har innbilt svangerskap nå som jeg har negative tester, og har mye kvalme, er utslitt, skikkelig CRAVINGS og har mye utflod.. det jeg lurer på er om folaten kan hjelpe med å få innbilt svangerskap? Har ikke gått på det før.. Anonymkode: 9fbfb...7ef Som alle andre legemidler kan Folat/folsyre gi bivirkninger som f.eks. kvalme, men at du tar denne type medisin skal nok ikke forårsake "innbilt svangerskap" alene i seg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå