Spirito Skrevet 19. mai 2005 #1 Skrevet 19. mai 2005 Jeg er så heldig å ha blitt bedt i bryllup i sommer, men alene uten samboer. Han skal være med i kirken og se på, og har så lyst til å ha på seg bunad. Den er helt ny, og det blir liksom første mulighet til å ta den på. Kan det oppfattes galt på noen måte? Jeg skal jo ha på meg bunad i kirken, og det er jo hyggelig at sambo matcher meg. Men om noen tror at han demonstrerer eller noe? Det er jo ikke vanlig å pynte seg såå mye når en ikke skal på festen? :-?
Calla Skrevet 19. mai 2005 #2 Skrevet 19. mai 2005 Jeg hadde ikke reagert negativt ihvertfall... syns helt klart han kan ha på seg bunad uansett jeg!
Nuwanda Skrevet 19. mai 2005 #3 Skrevet 19. mai 2005 jeg hadde blitt kjempeglad om noen kom i bunad i min vielsen, uansett om de skulle i selskapet etterpå eller ikke.
Miori Skrevet 19. mai 2005 #4 Skrevet 19. mai 2005 Jeg synes det er fint om han vil ha på seg bunad i kirken. Det er jo flott da!
Delfia Skrevet 19. mai 2005 #5 Skrevet 19. mai 2005 Absolutt enig med de andre. Bunad er kjempe fint og han bør ha den på. :-)
Gjest Qera Skrevet 19. mai 2005 #6 Skrevet 19. mai 2005 Synes fint han kan ha bunad selvom han bare skal i kirken, men hvem ber bare én av et sampoerpar? :o
tommeline Skrevet 19. mai 2005 #7 Skrevet 19. mai 2005 Selvsagt kan han ha bunad. Bare hyggelig at folk i kirken er pent pyntet, selv om de ikke skal være med på festen etterpå.
Tinema Skrevet 19. mai 2005 #8 Skrevet 19. mai 2005 Synes fint han kan ha bunad selvom han bare skal i kirken' date=' men hvem ber bare én av et sampoerpar? :o[/quote'] enig
Spirito Skrevet 19. mai 2005 Forfatter #9 Skrevet 19. mai 2005 Synes fint han kan ha bunad selvom han bare skal i kirken' date=' men hvem ber bare én av et sampoerpar? :o[/quote'] Diskuterte det i en annen tråd her, og fikk mange svar om at det var brudeparets dag, og de måtte bestemme hvem de ville ha på festen sin. Synes det er litt rart jeg da, det er fire timers kjøretur herfra og vi må overnatte to netter hvis vi skal rekke kirken. Trist å bli bedt alene når de har møtt sambo flere ganger før, men hyggeligere å bli bedt alene enn å ikke bli bedt i det hele tatt. De hadde visst ikke råd til å be alle med partner, så sånn er det. Sambo tar nok med seg fiskestanga eller noe.
Spirito Skrevet 19. mai 2005 Forfatter #10 Skrevet 19. mai 2005 Forresten så er jeg litt redd for at "alle" tror at vi begge er bedt, og at brudeparet skal få ubehagelige spørsmål når det viser seg at jeg er bedt alene. Eller at folk tror vi har kranglet mellom vielsen og festen og han ikke "gidder" å komme. :-? Jeg uroer meg sikkert unødvendig, men jeg vil ikke at brudeparet skal tro at jeg bare tar ham med på festen eller har misforstått invitasjonen. Jeg vil jo at de skal ha en fin dag! (Men så har jeg veldig lyst til å vise frem sambo også, hater å se ut som jeg er singel i bryllup, alltid en slesk onkel som prøver seg. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå