Gå til innhold

leie av duker!

cream

Anbefalte innlegg

Har hørt at det går ann å leie duker til den store dagen, både lange duker til middagsbordet og små duker til kaffebordet! Noen som vet hvor det kan gjøres i Østfold? Og pris?

Takker så mye for hjelpen på forhånd! icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Var jeg deg ville jeg ringt til restauranter og spurt, der kan de hende de leier ut. Ellers har det vært tipset om renserier som leier ut.

Ta en kikk på gule sider, så finner du sikkert noen du kan ringe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at renseriet på Storo leier ut duker og servietter (også damask). Husker ikke hva denne kjeden heter, men det er de som reklamerer med "rens på timen"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

09.08.2002: De heter Rens på timen - bruker nemlig kun det renseriet. Det var kjempefint at du sa det, for jeg har nemlig lurt på hvor jeg kan få leid duker i oslo... Nå kan jeg jo bare gå innom der! icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Noen som vet om utleie av duker i Stavanger-Sandnes-området? Ringte til endel vaskerier, men de leier bare ut til firma...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring Britt og Gunnars matgleder på Dilling. Kanskje de leier ut til andre bryllup enn de de holder selv? Eller prøv By the Way, Rygge. Har også hvite duker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jenter, la meg få anbefale dunilin duker (papirduker som er i stoff kvalitet). Vi kommer mye bedre ut av det med disse, og servietter i samme kvalitet. Ingen vil merke noen forskjell om du har papir eller disse icon_smile.gif Det redder meg for mange tusen, for vi har duker i lokalleie, men de skal vaskes og rulles før tilbakelevering og med over hundre gjester blir det endel duker og mye dyrere enn med dunilin !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal leie hvite linduker og servietter til den store dagen. Nå bor jo vi et annet sted i landet, men her er prisene vi fikk:

Servietter 6 kr pr stk

Duk 3 meter 65 kr

Duk 1,8 meter 55 kr

Da leier vi av et vaskeri/ renseri og får de " klare" til bruk. Og når festen er over kan vi levere de som de er.

Det er jo litt av poenget mener jeg, at når du leier skal du slippe og tenke på vasking og stryking.

Det er iallefall det vi betaler for.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...