Gå til innhold

Royal Canin Mini Sterilised Adult

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har en dvergschnauzer som er blitt kastrert. Har merket at hun har gått noe opp i vekt, og vurderer å bytte til Royal Canin Mini Sterilised Adult. Noen som har erfaringer med denne? Hun har i alle år fungert kjempebra på Royal Canin Miniature Schnauzer Adult. Jeg har på en måte følt meg trygg på at rasefor dekker det hun trenger, og at eventuelle sykdommer forebygges. Er dette bare reklame, eller vil hun da gå glipp av noe viktig ved å bytte til steriliseringsfor?

Anonymkode: 7c9dd...d05

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sterilised inneholder også alt hunden trenger, men har mindre kalorier siden en kastrert hund forbrenner mindre. Noen hunder kan synes det fôret er litt kjipere, siden det da har mindre smak (mindre fett = mindre smak). 

Skrevet
6 hours ago, Tabris said:

Sterilised inneholder også alt hunden trenger, men har mindre kalorier siden en kastrert hund forbrenner mindre. Noen hunder kan synes det fôret er litt kjipere, siden det da har mindre smak (mindre fett = mindre smak). 

Tusen takk. Da går jeg for det. Har du noe annet tips til kosthold til kastrert hund? Ser mye reklame for lakseolje og slike ting. Er det noe jeg bør tenke på? 

Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Tusen takk. Da går jeg for det. Har du noe annet tips til kosthold til kastrert hund? Ser mye reklame for lakseolje og slike ting. Er det noe jeg bør tenke på? 

Det viktigste er å passe på kaloriinntaket, siden en kastrert hund trenger mindre kalorier enn en intakt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...