Shoegal Skrevet 19. mai 2005 #1 Skrevet 19. mai 2005 hva skjedde? fikk bare med meg det siste minuttet, og det sa meg jo ikke så mye... fint hvis noen orker å oppdatere meg
Gjest Mber ulogget Skrevet 19. mai 2005 #2 Skrevet 19. mai 2005 Flåten de bygde brant opp. Slåsskamp mellom Michael og Jin, da de trodde det var Jin som hadde gjort det. I kampens hete roper Sun at de skal stoppe - på engelsk. Full isfront mellom Jin og Sun da han oppdager det. Vil ikke snakke med henne. Tør ikke si mer, jeg klarer ikke skille mellom episodene da jeg har sett alle Tror vi fant ut hvem det var som hadde tent på - i slutten av episoden? Ja og så Sayid og Shannon - Lovebirds
MiniMjau Skrevet 19. mai 2005 #3 Skrevet 19. mai 2005 Det var Michaels sønn som tente på flåten. Og Jin hjalp til å starte å bygge ny flåte. Ikke no mystefistisk i går.
Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2005 #4 Skrevet 19. mai 2005 Går de ikke snart gal av å ikke ha sex på den øya? De er iallfall flinke som greier å lage en serie uten pulings :D
Gjest Amber ulogget Skrevet 19. mai 2005 #5 Skrevet 19. mai 2005 De har bare vært der en mnd da. Alle klarer vel fint å gå en mnd uten sex! De har vel nok av andre ting å tenke på.
Shoegal Skrevet 19. mai 2005 Forfatter #6 Skrevet 19. mai 2005 tusen takk alle sammen! også til dere som spekulerer i hvor lenge det er mulig å gå uten sex
Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2005 #7 Skrevet 19. mai 2005 Tøv! 3 uker er maximumsgrensa! Jeg tror nok sayid og shannon gjør det først, kate liker vel ikke sawyer som er så frekk og selger ting hele dagen, og jack er bare opptatt pissed off lege som tar seg tid når han gidder! NEI! Versågod for fin info ja ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå