Wagner Skrevet 26. september 2019 #1 Del Skrevet 26. september 2019 Jeg satt i mitt stille sinn å lyttet til en musikal, ante fred og absolutt ingen fare. Men så skjedde dette : Jeg spilte sangen til bestevenninnen min - Hun er nå Natasha Romanoff. Jeg spilte sangen for hunden min - den er nå en bjørn. Jeg spilte sangen for mamma - hun er nå MOR RUSSLAND. Jeg spilte sangen for bilen min - den er nå en T-34 STRIDSVOGN. Jeg spilte sangen på treningssenteret mitt - det er nå en militærbase for Spetsnaz. Jeg spilte sangen i USA - Landet heter nå Communist States of America. Jeg spilte sangen i en KFC restaurant - Det er nå hovedkvarteret til KGB. Jeg spilte sangen for vannpistolen min - Den er nå en AK-47. Jeg spilte sangen for solcellepanelene i hagen min - Solcellene er nå ATOM REAKTORER. Jeg spilte sangen på min Lenovo laptop - Det er nå en Leninovo laptop. Jeg spilte sangen for en flaske med Gatorade - Det er nå en flaske Leninade. Jeg spilte sangen for en flaske med vann - Det er nå flaske vodka. Jeg spilte sangen på min Samsung mobil - Den er nå en Stalinsung mobil. Jeg spilte sangen for en kompis - Han er nå en KGB agent. Jeg spilte sangen for fotballen min - Den er nå en satellitt ved navn SPUTNIK 2. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wagner Skrevet 28. oktober 2019 Forfatter #2 Del Skrevet 28. oktober 2019 Jeg spilte sangen for meg selv - Jeg har nå et sterkt ønske om å kjempe imot kapitalister, imperialister og fascister Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå