Gå til innhold

ADHD-barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

En blogg for å få ut tanker og følelser. Er det flere som føler det hjelper å skrive? Jeg synes det er vanskelig å snakke med andre om dette. Aldri har noen spurt meg hva jeg føler i forhold til ADHD-diagnosen heller. Misforstå meg rett, det kunne vært mye verre. Barnet er jo tross alt friskt! Men likevel, mye tanker som svirrer. 

https://adhd-barn.blogspot.com/?m=1

Anonymkode: 4ee96...9b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt ærlig ikke så glad i blogger som omhandler barn, selv om det anonymiseres. Jeg har selv adhd, og har et barn som er under utredning nå for adhd. Ganske klar case, men han må likevel gjennom systemet for å få diagnose. Og selvfølgelig har jeg mange tanker rundt det, kanskje mest i forhold til meg selv og hvordan jeg synes det er å ha et barn med samme utfordringer jeg selv har. Men jeg ville ikke skrevet om det så offentlig likevel. For plutselig er det noe som kjennes igjen, og det kan få følger senere for barna. 

• Liker 2
Skrevet

Kan du ikke lage et word-dokument og skrive der? Jeg hadde blitt så forbanna om jeg fant ut at moren min skrev blogg om meg som barn fordi jeg hadde en diagnose.

Anonymkode: 222f9...e5c

• Liker 2
Skrevet

Har mange tanker rundt innlegget ditt. Blant annet at du kaller det "ADHD-barn". Det er barn med en bestemt diagnose, ikke en egen rase eller hva jeg skal kalle det. Greit når folk skriver jentebarn/guttebarn, men et barn er ikke en diagnose, den har en diagnose, å skal bli sett på som det fantastiske barnet er. Ikke få stemplet diagnosen slik!

Hadde klikka tulling om jeg fant en blogg mamma har skrevet om meg pga jeg har ADHD. Så dette var helt ærlig et dumt påfunn av deg. Skriv deg en dagbok istedet, eller snakk med noen om du har et stort behov for det. 

Anonymkode: ddfec...a77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...