Gå til innhold

Hater bryllup!!

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 4.10.2019 den 7.19, AnonymBruker skrev:

Ja, du satt fingeren på eksakt det som er problemet! Et stort, overdådig Hollywood-bryllup opplever jeg som intet annet enn show off- og dermed ganske plagsomt og meningsløst for meg som gjest. Et voldsomt bryllup der man har invitert nærmest alt som kan krype og gå av slekt og venner fremstår for meg omtrent i samme gate som å legge ut skrytebilder på Facebook. Begge deler er til syvende og sist kun interessant for en selv, og en gjør det kun for å vise seg frem og gi andre et inntrykk av at man har «det perfekte liv». Jeg har veldig mange bedre ting å bruke helgene mine på- men blir likevel med jevne mellomrom mer eller mindre tvunget til å være med på slektninger og venners skryteoppvisninger i form av overdådige bryllup.

ts

Anonymkode: fdf61...08a

Så si nei. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes brylluper er utrolig koselige å være i, men blir også vanvittig sliten av det sosiale - er introvert og er fullstendig ferdig innen kl 22-23, da vil jeg bare gå å legge meg. I motsetning til mannen min som alltid tar den helt ut og kan holde på til de sene nattetimer... 😴 

• 2 måneder senere...
Skrevet
På 2.10.2019 den 19.10, Calypso skrev:

Jeg er enig, bryllup er kjedelig.. og bortkastet tid med tanke på at de fleste blir skilt.

Kjedelig og unødvendig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater bryllup. Hater dåp, konfirmasjoner, store bursdager osv også. Sniker meg unna om jeg har mulighet for det. Om jeg må dra, så drar jeg, klistrer på ett smil og drar så fort det er mulig. Evig takknemlig som har en jobb der jeg har vakter både sent og tidlig, alle mulige dager. Perfekt unnskyldning.

Anonymkode: 35159...d44

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hater bryllup. Hater dåp, konfirmasjoner, store bursdager osv også. Sniker meg unna om jeg har mulighet for det. Om jeg må dra, så drar jeg, klistrer på ett smil og drar så fort det er mulig. Evig takknemlig som har en jobb der jeg har vakter både sent og tidlig, alle mulige dager. Perfekt unnskyldning.

Anonymkode: 35159...d44

Konfirmasjon og dåp synes jeg er greit.  Det pleier ikke å være så stort,  men bryllup (i hvertfall de jeg har vært i), skal være så overdådig! Veldig ofte kjenner jeg bare en brøkdel av gjestene også,  og er man uheldig med bordplasseringen, blir middagen en langdryg affære.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...