amandiiis Skrevet 26. september 2019 #1 Skrevet 26. september 2019 Hei! Jeg er en jente i 20-års alderen som er student. Jeg har nettopp laget meg en side på en sugardating side om nettopp fått en forespørsel om jeg kunne tenkt meg en paypig/slave. Han tenner på å bli ydmykt og utnyttet for penger gjennom skype. Jeg har vært borti noe lignende før gjennom snapchat men vet ikke helt hva det går ut på, er det noen som har noe erfaring med det som kanskje har lyst til å dele? Vet dette kanskje kan høres ganske sykt ut for noen, men vet at det er flere som har har gjort dette før så jeg tar en råsjans med å spørre her.
MuffinStud Skrevet 26. september 2019 #2 Skrevet 26. september 2019 Jeg beskriver utifra hva jeg har forstått. Jeg har ikke disse fantasiene selv, så alle forbehold her. Jeg prøver å være detaljert så får heller noen "ekte pengeslaver" korrigere meg. Han ønsker et forhold uten noe som helst initiativansvar fra sin side. At man starter med grunnpremisset at han har ingenting å tilby deg som kvinne. Fantasien er vel i stor grad basert på at det er befriende at han ikke skal engang trenge å lede an en samtale med deg. Han være sitt sjenerte seg og at det er akkurat det du forventer. Men at han holder seg akkurat såvidt interessant for deg med penger. En vanlig greie er at du har et "grep" på han. Du kan jo kreve et kompromitterende bilde av han og minne han på dette dersom en eller annen betaling uteblir. Og dersom en betaling uteble, så krever du ikke bare mer penger, men også et bilde til. Sikkert lurt å sette en tiltenkt grense. F.eks 7000 i måneden, så du passer på at dine krav summerer seg sånn rimelig innenfor. Hvis det var fire ganger i måneden hvor det forventes overført 1000 kroner. Hvis dette utelates, så må han betale mer for å blidgjøre deg. Hvis alle betalingene kommer til punkt og prikke. Så kan du skupe og si at han skal "kjøpe" nye sko til deg (overføre). Og må du mase ofte om betalingene en periode, så er selvfølgelig din dyrebare oppmerksomhet bedre anvendt andre steder og sabelraslingen kommer om hvor bildene av han kan ende opp, evt at du "kan knuse han som et insekt" eller at du kan komme til å gå og aldri se deg tilbake. Håper det hjalp. Det jeg derimot ikke har skjønt så mye om er hvor disse lekene, selv om de er vanlige, har sine sikkerhetsventiler. Hans patetiske vesen er en del av spillet, så du levnes få forutsetninger for å vite om du faktisk driver han i økonomisk uføre. Og din rolle er ren utnyttelse, så det krever litt smartness å kunne spørre om det går bra uten å bryte ut av karakter og være sikker på at det ikke er en ektefelle og evt barn inne i bildet som sliter med å få endene til å møtes.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #3 Skrevet 26. september 2019 Det er altså prostitusjon. Anonymkode: e1d50...a3f 3
MuffinStud Skrevet 26. september 2019 #4 Skrevet 26. september 2019 3 hours ago, AnonymBruker said: Det er altså prostitusjon. Anonymkode: e1d50...a3f Jeg vil vel si at normal sugardating er nærmere prostitusjon enn pengeslave er. Selv om det faktisk ikke er bytte av sex mot penger, så er pengeslave en flyt av penger den ene veien for å nære en seksuell appetitt andre veien. Men man kan jo da også si at dersom du stikker og ser et chippendales show, så blir jo det også "prostitusjon" hvis man benytter så vid definisjon av begrepet. Eller skuespillerne som spilte inn "fifty shades of gray".
Gjest Lily_88 Skrevet 26. september 2019 #5 Skrevet 26. september 2019 Hm, finnes det ikke mange Instagram kontoer om dette? Vet at hvis du klarer å lande en britisk mann som elsker å bli utnyttet, så kommer du til å tjene fett. Men du må være mye tilgjengelig.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #6 Skrevet 26. september 2019 Jenter gjør seg til horer for mye rart.. Tipper foreldrene hadde blitt stolt.. Anonymkode: 452f3...4b1 2
amandiiis Skrevet 26. september 2019 Forfatter #7 Skrevet 26. september 2019 9 timer siden, MuffinStud skrev: Jeg beskriver utifra hva jeg har forstått. Jeg har ikke disse fantasiene selv, så alle forbehold her. Jeg prøver å være detaljert så får heller noen "ekte pengeslaver" korrigere meg. Han ønsker et forhold uten noe som helst initiativansvar fra sin side. At man starter med grunnpremisset at han har ingenting å tilby deg som kvinne. Fantasien er vel i stor grad basert på at det er befriende at han ikke skal engang trenge å lede an en samtale med deg. Han være sitt sjenerte seg og at det er akkurat det du forventer. Men at han holder seg akkurat såvidt interessant for deg med penger. En vanlig greie er at du har et "grep" på han. Du kan jo kreve et kompromitterende bilde av han og minne han på dette dersom en eller annen betaling uteblir. Og dersom en betaling uteble, så krever du ikke bare mer penger, men også et bilde til. Sikkert lurt å sette en tiltenkt grense. F.eks 7000 i måneden, så du passer på at dine krav summerer seg sånn rimelig innenfor. Hvis det var fire ganger i måneden hvor det forventes overført 1000 kroner. Hvis dette utelates, så må han betale mer for å blidgjøre deg. Hvis alle betalingene kommer til punkt og prikke. Så kan du skupe og si at han skal "kjøpe" nye sko til deg (overføre). Og må du mase ofte om betalingene en periode, så er selvfølgelig din dyrebare oppmerksomhet bedre anvendt andre steder og sabelraslingen kommer om hvor bildene av han kan ende opp, evt at du "kan knuse han som et insekt" eller at du kan komme til å gå og aldri se deg tilbake. Håper det hjalp. Det jeg derimot ikke har skjønt så mye om er hvor disse lekene, selv om de er vanlige, har sine sikkerhetsventiler. Hans patetiske vesen er en del av spillet, så du levnes få forutsetninger for å vite om du faktisk driver han i økonomisk uføre. Og din rolle er ren utnyttelse, så det krever litt smartness å kunne spørre om det går bra uten å bryte ut av karakter og være sikker på at det ikke er en ektefelle og evt barn inne i bildet som sliter med å få endene til å møtes. Tusen takk! Var akkurat et sånn her svar jeg var ute etter og ikke at det er prositusjon. Skal se det litt an
amandiiis Skrevet 26. september 2019 Forfatter #8 Skrevet 26. september 2019 5 timer siden, Lily_88 skrev: Hm, finnes det ikke mange Instagram kontoer om dette? Vet at hvis du klarer å lande en britisk mann som elsker å bli utnyttet, så kommer du til å tjene fett. Men du må være mye tilgjengelig. Har ikke sett noe instagramkontoer om det, men kunne gjerne tatt meg en titt for å se litt hvordan det foregår, vet du kanskje navnene på disse? Ja, tipper at britiske menn blar litt mer opp enn norske folk. Men usikker på grunn av tilgjengeligheten, jeg er mye opptatt så har ikke tid til å plutselig bare sitte på bussen og "eie" han.
isw Skrevet 26. september 2019 #9 Skrevet 26. september 2019 Hva folk gjør i 2019 for å unngå den store skrekken som kalles ærlig arbeid... 2
Gjest Lily_88 Skrevet 26. september 2019 #10 Skrevet 26. september 2019 16 minutter siden, amandiiis said: Har ikke sett noe instagramkontoer om det, men kunne gjerne tatt meg en titt for å se litt hvordan det foregår, vet du kanskje navnene på disse? Ja, tipper at britiske menn blar litt mer opp enn norske folk. Men usikker på grunn av tilgjengeligheten, jeg er mye opptatt så har ikke tid til å plutselig bare sitte på bussen og "eie" han. Det er det som er litt dumt med de som tenner på å bli nedverdiget; de krever at en skal kunne gjøre det ASAP. Men, det går an å finne en som er villig til avtalte tider, og gjør du en god "jobb", beholder de deg. Google litt, så finner den instagramkontoer til deg, eller så er det bare å søke på insta.
Gjest Lily_88 Skrevet 26. september 2019 #11 Skrevet 26. september 2019 15 minutter siden, isw said: Hva folk gjør i 2019 for å unngå den store skrekken som kalles ærlig arbeid... Tro meg; en mann som elsker å høre en dame barbere leggene sine over telefon, bli nedverdiget over cam, få brukte damesokker/truser i posten, de er faktisk verdt å utnytte. Man kan ikke leve av det, men en rett syk mann som blar opp 5000,- for å bli nedverdiget f.eks, hvorfor ikke? Greit med ekstra cash. Det er jo de stakkarslige mennene som egen feil, og jenter som gjør dette, gjør det kanskje lettere for normale jenter til å være i et forhold med en sånn tulling, for han får sine teite fantasier oppfylt hos en annen. Just sayin'.
miss summers Skrevet 26. september 2019 #12 Skrevet 26. september 2019 3 minutter siden, Lily_88 skrev: Tro meg; en mann som elsker å høre en dame barbere leggene sine over telefon, bli nedverdiget over cam, få brukte damesokker/truser i posten, de er faktisk verdt å utnytte. Man kan ikke leve av det, men en rett syk mann som blar opp 5000,- for å bli nedverdiget f.eks, hvorfor ikke? Greit med ekstra cash. Det er jo de stakkarslige mennene som egen feil, og jenter som gjør dette, gjør det kanskje lettere for normale jenter til å være i et forhold med en sånn tulling, for han får sine teite fantasier oppfylt hos en annen. Just sayin'. Det du skriver her er jo grov utnyttelse av sårbare mennesker. Og det syns du er verdt det? 1
isw Skrevet 26. september 2019 #13 Skrevet 26. september 2019 12 minutter siden, Lily_88 skrev: Tro meg; en mann som elsker å høre en dame barbere leggene sine over telefon, bli nedverdiget over cam, få brukte damesokker/truser i posten, de er faktisk verdt å utnytte. Man kan ikke leve av det, men en rett syk mann som blar opp 5000,- for å bli nedverdiget f.eks, hvorfor ikke? Greit med ekstra cash. Det er jo de stakkarslige mennene som egen feil, og jenter som gjør dette, gjør det kanskje lettere for normale jenter til å være i et forhold med en sånn tulling, for han får sine teite fantasier oppfylt hos en annen. Just sayin'. Fordi det er sårbare mennesker. Jeg kjenner en som driver i denne bransjen som har som spesialitet å utnytte de som går på NAV. Jeg synes både mann og kvinne i dette tilfellet fortjener å henges ut offentlig. I mannens tilfelle fordi han faktisk skaper et marked for dette idiotiet.
Gjest Lily_88 Skrevet 26. september 2019 #14 Skrevet 26. september 2019 12 minutter siden, miss summers said: Det du skriver her er jo grov utnyttelse av sårbare mennesker. Og det syns du er verdt det? Kanskje trådstarter synes det? Jeg håper jo de mennene får hjelp, men det er kanskje too far gone når han tur til dette tullet.
Gjest Lily_88 Skrevet 26. september 2019 #15 Skrevet 26. september 2019 4 minutter siden, isw said: Fordi det er sårbare mennesker. Jeg kjenner en som driver i denne bransjen som har som spesialitet å utnytte de som går på NAV. Jeg synes både mann og kvinne i dette tilfellet fortjener å henges ut offentlig. I mannens tilfelle fordi han faktisk skaper et marked for dette idiotiet. Trust men, blir han hengt ut, tar han enten livet sitt eller venter noen måneder før han starter på nytt når alt bråket har gitt seg.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #16 Skrevet 26. september 2019 Kan man ikke straffes for dette under økonomisk utpressing/svindel om man blir oppdaget? Dette hadde jeg ikke tatt sjansen på... Anonymkode: 8c745...c29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå