AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #1 Skrevet 25. september 2019 Hvor mange episoder ser du på Netflix før du gir opp serien? Jeg er så sær på serier og jeg liker 1/20 av alle serier jeg ser og er ganske kresen. Men de seriene jeg liker så glemmer jeg «livet» og blir dratt inn i serien og det er så herlig. Synes det er kjedelig med all dødtid jeg bruker på serier siden jeg ikke liker dem. Men må jo se på alle før jeg vet om de faller i smak. Jeg selv pleier å se på 2 episoder før jeg gir de opp men litt dumt om serien da er på 8 episoder. Men jeg kjeder meg i hjæl av de fleste serier. Anonymkode: d00c9...32a
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #2 Skrevet 25. september 2019 Synes jeg en serie er kjedelig så fullfører jeg ikke episoden. Noen serier faller jeg av etter hvert uansett da. Men noen serier tar litt tid å komme inn i. Så bare en eppisode av Game of Thrones. Og Orange is the New Black begynte jeg ikke å like ordentlig før episode 3, så ble jeg hekta fordi jeg digga karakterene. Men falt av etter hvert fordi jeg syntes manuset var litt kjedelig. Anonymkode: d0eca...9c6
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #3 Skrevet 25. september 2019 Kommer an på. Stopper dem vanligvis i første episode hvis jeg ikke liker serien. Anonymkode: 45f3f...658 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå