AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #1 Skrevet 25. september 2019 Hei! Dere som har brukt letrozol, hvilken dose har dere tatt? Skal snart starte opp med letrozol. Sist vi var prøvere måtte jeg opp på trippel pergotimekur. Når har jeg fått enkel kur med letrozol og frykter kanskje det blir litt lite på meg... noen som har prøvd både letrozol/femar og pergotime? Merket dere eventuelt stor forskjell? Anonymkode: 4da8a...0ad
sashimi Skrevet 26. september 2019 #2 Skrevet 26. september 2019 Jeg har tatt dobbel dose med Letrozol nå. Har PCO. Er første runden med hjelpemidler, så har dessverre ingenting å sammenligne med. Legen mente på at dobbel dose var riktigere enn enkel grunnet historikken min. Har nå for første gang på mange år fått tydelig positive EL-tester, så noe effekt har de. Nå gjenstår det å se om egget faktisk slipper.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #3 Skrevet 26. september 2019 54 minutter siden, sashimi skrev: Jeg har tatt dobbel dose med Letrozol nå. Har PCO. Er første runden med hjelpemidler, så har dessverre ingenting å sammenligne med. Legen mente på at dobbel dose var riktigere enn enkel grunnet historikken min. Har nå for første gang på mange år fått tydelig positive EL-tester, så noe effekt har de. Nå gjenstår det å se om egget faktisk slipper. Takk for svar! Har du kontroll time av eggstokkene når du tar letrozol? jeg skal nemlig ha konrtrolltime når jeg kommer på riktig dag for å se om det har effekt. Anonymkode: 4da8a...0ad
heidipiia Skrevet 26. september 2019 #4 Skrevet 26. september 2019 Jeg fikk ikke eggløsning på enkel dose, men på dobbel dose løsnet det (bokstavelig talt😜) Går til gynekolog for kontrolltime og blodprøver.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #5 Skrevet 26. september 2019 7 timer siden, heidipiia skrev: Jeg fikk ikke eggløsning på enkel dose, men på dobbel dose løsnet det (bokstavelig talt😜) Går til gynekolog for kontrolltime og blodprøver. Fikk du prøve dobbel dose etter bare ett forsøk med enkel? 😊 Hadde du pause måned mellom? Anonymkode: 4da8a...0ad
heidipiia Skrevet 26. september 2019 #6 Skrevet 26. september 2019 Ja, fikk ta dobbel etter ett forsøk med enkel, uten pause mellom. Har også pco.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #7 Skrevet 26. september 2019 1 time siden, heidipiia skrev: Ja, fikk ta dobbel etter ett forsøk med enkel, uten pause mellom. Har også pco. Takk for svar! 😊 Anonymkode: 4da8a...0ad
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #8 Skrevet 28. september 2019 På pergotime: Måtte opp i trippel dose for å få eggløsning. Var veldig hormonell og hadde en SA. Prøvde enkel dose letrozol og fikk ikke eggløsning. Tok dobbel dose mnd etter og ble gravid og fikk et barn Lykke til Anonymkode: 8dd10...3a4
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #9 Skrevet 28. september 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: På pergotime: Måtte opp i trippel dose for å få eggløsning. Var veldig hormonell og hadde en SA. Prøvde enkel dose letrozol og fikk ikke eggløsning. Tok dobbel dose mnd etter og ble gravid og fikk et barn Lykke til Anonymkode: 8dd10...3a4 Tusen takk for svar! 😊 Dette blir spennende 😊 Anonymkode: 4da8a...0ad
elentari Skrevet 28. september 2019 #10 Skrevet 28. september 2019 (endret) Måtte opp i trippel dose før det klaffet edit: av letrozol Endret 28. september 2019 av elentari
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #11 Skrevet 29. september 2019 12 timer siden, elentari skrev: Måtte opp i trippel dose før det klaffet edit: av letrozol Takk for svar! Frykter jeg også må opp i samme dose, selv om jeg krysser alt for at det skal klaffe nå med enkel 😅🤞🏻 Anonymkode: 4da8a...0ad
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #12 Skrevet 29. september 2019 Dobbel dose letrozol gjorde susen her Anonymkode: eac8f...8aa
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #13 Skrevet 29. september 2019 Takk for svar! Så fint å høre 😊 Anonymkode: 4da8a...0ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå