Gå til innhold

Appelsin som syre

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Svirimunnen

Jeg forstår ikke! Har vært til to leger med problemet, den første sa at det ikke var noe å bry seg om og den andre at dette er pga. jernmangel.

Hvis jeg spiser sterke ting: Appelsiner, rå purre/løk, chilli, tyggis, sure godterier osv.begynner tungen min å svi og jeg får røde flekker, som forsvinner etterhvert hvis jeg unngår slik mat.

Er det noen som har et lignende problem? Jeg skulle ønske jeg visste årsaken til dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest allium

Jeg får det samme av fersk ananas, og av og til av tomater.

Har ikke tenkt over at det skulle skyldes annet enn at det er noe i det jeg ikke tåler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Formosiss

Sitronsyre? Jeg er allergisk mot det, og kan/bør ikke ha i meg noe med det i, og jeg reagerer også dersom det er i kremer eller lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svirimunnen
Sitronsyre? Jeg er allergisk mot det' date=' og kan/bør ikke ha i meg noe med det i, og jeg reagerer også dersom det er i kremer eller lignende.[/quote']

Oi, får du slik sår munn av det? Jeg har faktisk tenkt over at det kan være sitronsyre fordi jeg reagerer på alt med det i, saft osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svirimunnen
Jeg får det samme av fersk ananas, og av og til av tomater.

Har ikke tenkt over at det skulle skyldes annet enn at det er noe i det jeg ikke tåler.

Jeg og.. Tomater også.

Merkelig, jeg fikk dette etter min datter ble født, det er skikkelig plagsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...