Gå til innhold

Hva er du takknemmelig for i livet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:)

Anonymkode: 915ac...96e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Friske barn❤️

Anonymkode: a6c79...343

• Liker 1
Skrevet

Jesus ❤️

Anonymkode: 446b2...f19

• Liker 1
Skrevet

At det en dag vil ta slutt. 

Anonymkode: 848de...561

Skrevet

For at sønnen min ikke fikk store funksjonsnedsettelser, slik som legene spådde ❤️ og for at begge barna mine er friske og raske! 

Jeg er også takknemlig for at barna mine har verdens beste pappa, som setter de foran alt annet! 

Anonymkode: 2d6eb...4ea

• Liker 1
Skrevet

barna, mannen min og at jeg har god helse. Jobber som sykepleier og en er jammen heldig dersom man slipper å måtte kjempe seg gjennom helsesystemet av ulike grunner. 

Anonymkode: 33e94...501

• Liker 1
Skrevet

Familien min 💚

At det er godt å komme hjem og kjenne at de har ventet på meg, nettopp fordi jeg er meg 😊

• Liker 2
Skrevet

Friskt barn, lever godt alene og trygt og godt arbeid.

Anonymkode: 5ea18...c9f

Skrevet

Familien min. Jeg er alvorlig kronisk syk og tror jeg faktisk hadde vært fortapt uten mamma og pappa. Takknemlig for velferdsstaten vår også, at jeg har en inntekt selv om jeg ikke jobber. Også er jeg takknemlig for noen ildsjeler der ute som forsker på sykdommen min, det gir meg håp om at jeg en dag skal få leve mer normalt. 

Anonymkode: cf2f0...cf7

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

At det en dag vil ta slutt. 

Anonymkode: 848de...561

Haha

Anonymkode: 93c05...1df

Skrevet

Min mor og far som har stått med meg gjennom tykt og tynt. 

Anonymkode: edb94...7e5

• Liker 1
Skrevet

Meg selv 

Anonymkode: e3701...88c

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Min mor og far som har stått med meg gjennom tykt og tynt. 

Anonymkode: edb94...7e5

hahahha. Leste "slått" flere ganger og fattet ikke hvorfor du jublet for det xD

Anonymkode: 5ea18...c9f

• Liker 1
Skrevet