Gå til innhold

Hva er du takknemmelig for i livet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:)

Anonymkode: 915ac...96e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Friske barn❤️

Anonymkode: a6c79...343

• Liker 1
Skrevet

Jesus ❤️

Anonymkode: 446b2...f19

• Liker 1
Skrevet

At det en dag vil ta slutt. 

Anonymkode: 848de...561

Skrevet

For at sønnen min ikke fikk store funksjonsnedsettelser, slik som legene spådde ❤️ og for at begge barna mine er friske og raske! 

Jeg er også takknemlig for at barna mine har verdens beste pappa, som setter de foran alt annet! 

Anonymkode: 2d6eb...4ea

• Liker 1
Skrevet

barna, mannen min og at jeg har god helse. Jobber som sykepleier og en er jammen heldig dersom man slipper å måtte kjempe seg gjennom helsesystemet av ulike grunner. 

Anonymkode: 33e94...501

• Liker 1
Skrevet

Familien min 💚

At det er godt å komme hjem og kjenne at de har ventet på meg, nettopp fordi jeg er meg 😊

• Liker 2
Skrevet

Friskt barn, lever godt alene og trygt og godt arbeid.

Anonymkode: 5ea18...c9f

Skrevet

Familien min. Jeg er alvorlig kronisk syk og tror jeg faktisk hadde vært fortapt uten mamma og pappa. Takknemlig for velferdsstaten vår også, at jeg har en inntekt selv om jeg ikke jobber. Også er jeg takknemlig for noen ildsjeler der ute som forsker på sykdommen min, det gir meg håp om at jeg en dag skal få leve mer normalt. 

Anonymkode: cf2f0...cf7

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

At det en dag vil ta slutt. 

Anonymkode: 848de...561

Haha

Anonymkode: 93c05...1df

Skrevet

Min mor og far som har stått med meg gjennom tykt og tynt. 

Anonymkode: edb94...7e5

• Liker 1
Skrevet

Meg selv 

Anonymkode: e3701...88c

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Min mor og far som har stått med meg gjennom tykt og tynt. 

Anonymkode: edb94...7e5

hahahha. Leste "slått" flere ganger og fattet ikke hvorfor du jublet for det xD

Anonymkode: 5ea18...c9f

• Liker 1
Skrevet

At jeg som ufør på minstesats fikk kommunalt lån til en liten leilighet. Det har betydd så mye mer for meg enn tak over hodet over tid. 

Anonymkode: 19d18...534

• Liker 3
Skrevet

At jeg etter årevis med angst og problemer, har det lettere, bryr meg mindre, og ikke bekymrer meg.

Anonymkode: 1e57d...de0

• Liker 1
Skrevet

Mye! God helse. Fantastisk familie og samboer. At jeg bor i et land som er trygt, med demokrati, likestilling, ytringsfrihet og med gode velferdsordninger. At jeg fikk mulighet til å ta en god utdannelse. God økonomi. At jeg ikke lot meg rive meg av andres forventninger til at jeg skulle får barn, jeg vet nå at det ikke er riktig for meg. Og tro det eller ei, jeg er takknemlig for at jeg måtte igjennom en helvetes depresjon som varte i 2 år der jeg var sengeliggende store deler av tiden. Det ga meg et nytt perspektiv og jeg ble bedre kjent med meg selv. 

Anonymkode: 30962...923

• Liker 1
Skrevet

Barna mine! Fikk beskjed om at jeg ikke kunne få barn, fikk en av hver! Så jeg er veldig veldig takknemlig for det ❤️ Og for at jeg er i et krigsfritt land. 

Anonymkode: b36c9...015

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...