AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #1 Skrevet 25. september 2019 Noen som har erfaring med denne metoden? Hva er dine favorittprodukter, og hvor får du tak i dem? Anonymkode: b2813...b64
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #2 Skrevet 9. mars 2020 Samme spørsmål, noen som har prøvd Curly Girl her i Norge, med produktene kjøpt i «vanlige» butikker. Type, Normal? Hva slags sulfitfri sjampo kan jeg kjøpe, og hvilken gelé eller spray for krøller? Anonymkode: debc0...526
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #3 Skrevet 9. mars 2020 Jeg hamstret produkter fra iherb før det ble nye import-og tollregler. Bruker conditioning wash, leave in conditioner og aloe vera gel derfra. Av og til litt olje. Thats all. Aldri shampoo. Bor dere i Oslo er det mange steder man kan kjøpe produkter (f.eks. Bobby's). Anonymkode: e20d6...d64
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #4 Skrevet 15. mai 2020 Noen som kan anbefale noen produkter å starte med? Anonymkode: d0975...e6a
Eediyat Skrevet 15. mai 2020 #5 Skrevet 15. mai 2020 Jeg holdt på med curly girl i fjor, men var ikke tålmodig nok til å stå stormen ut. Når sant skal sies, håret mitt har aldri vært så sunt og mykt som det var da! Jeg brukte Garnier Ultimate Blends Almond Crush Conditioner (bruker forsåvidt den enda, silkemykt hår), Cantu curl activator, wella shockwaves hair mousse og tesco styling gel. Håret mitt ble utrolig fett de første ukene, men så gikk det seg til. Brukte da samme conditioner som sjampo og conditioner (altså, istedet for å skrubbe sjampo i hodebunn, masser med balsam). Et annet produkt som er populært her borte blant curly girls er Garnier hairfood banana. Denne funket ikke på meg, men har hjulpet mange andre. Har også lest mye om at vannbasert glidemiddel er supert (kanskje mer for viderekommende til å style krøller med en travel morgen). Jeg bor riktignok i England, så kanskje ikke så lett å finne Tesco produkt i Norge, men Garnier og Wella skal du nok finne. Kanskje Cantu også? Håper noe av dette var til hjelp 😊 kan også dele teknikker og rutiner som funket for meg, om ønskelig. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #6 Skrevet 16. mai 2020 12 timer siden, Eediyat skrev: Jeg holdt på med curly girl i fjor, men var ikke tålmodig nok til å stå stormen ut. Når sant skal sies, håret mitt har aldri vært så sunt og mykt som det var da! Jeg brukte Garnier Ultimate Blends Almond Crush Conditioner (bruker forsåvidt den enda, silkemykt hår), Cantu curl activator, wella shockwaves hair mousse og tesco styling gel. Håret mitt ble utrolig fett de første ukene, men så gikk det seg til. Brukte da samme conditioner som sjampo og conditioner (altså, istedet for å skrubbe sjampo i hodebunn, masser med balsam). Et annet produkt som er populært her borte blant curly girls er Garnier hairfood banana. Denne funket ikke på meg, men har hjulpet mange andre. Har også lest mye om at vannbasert glidemiddel er supert (kanskje mer for viderekommende til å style krøller med en travel morgen). Jeg bor riktignok i England, så kanskje ikke så lett å finne Tesco produkt i Norge, men Garnier og Wella skal du nok finne. Kanskje Cantu også? Håper noe av dette var til hjelp 😊 kan også dele teknikker og rutiner som funket for meg, om ønskelig. Takk for svar. Kan du bare fortelle med hvordan jeg skal starte? Vaske håret med rense sjampo? Så balsam så hårkur og etter vask leave in også en gel? Anonymkode: d0975...e6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå