Gjest ikkeinnloggetAUF Skrevet 19. mai 2005 #1 Del Skrevet 19. mai 2005 å utsette mensen hele tiden? Jeg bruker p-ringen og putter inn en ny med det samme jeg tar ut den gamle. På den måten får jeg ikke blødning. Gjør det noe med kroppen over lengre tid? Når man bruker hormonpreparat får man jo ikke mensen uansett. bare en hormonblødning... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2005 #2 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg gjør det samme med pillen, tok et halvt år, og så trengte den seg på enten jeg ville eller ikke... Det var litt rart. Jeg TROR ikke det er så farlig, blødningen er jo som du sier falsk, men tror ikke det er så dumt å ha mensen en gang i mellom for å "rense opp litt" eller noe i den duren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solskinnsbolla Skrevet 19. mai 2005 #3 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg er ikke lege, men synes det der høres veldig risikabelt ut. Over tid vil det der få konsekvenser...Hormonell prevensjon påvirker kroppen, det beste er å la kroppen være naturlig, og det er fristende å ikke ha mensen, men... ja, det er min mening... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå