AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #41 Skrevet 27. september 2019 1 time siden, Mysticgirl skrev: Jeg har aldri påstått noe annet, man tømmer jo blæren før sex om man er tissetrengt, ergo ikke masse urin. Og de kjertlene nevner jeg lengre opp også, siden væske fra disse også kommer ut. Men at det er urin kan ingen nekte for, for alt som er i blæren tømmes ut ved orgasmen Det kommer fra urinblæren og ingen annen plass Squirten kommer definitivt ut av urinåpningen fra blæren Så når man tømmer blæren, ikke har drukket noe særlig på mange timer og dermed ikke kan produsere masse urin, og man likevel etter 5-10 minutter spruter i store mengder, så er det fortsatt urin "fordi det kommer fra urinrøret"? Det er ingen her som benekter at det inneholder spor av urin, likevel så ER det ikke urin. Sjokolade kan inneholde spor av nøtter. ER sjokolade nøtter? 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så påstår du da at sæd også er urin? Siden det er spor av urin i det også? Ja jeg vet, tåpelig sammenligning, men det er tåpelig å påstå at squirt er urin også. Det kommer fra skene kjertelen, gjennom urinblæren ja, men det er ikke urin. Anonymkode: 1b2d5...469 Nei, det er ikke tåpelig sammenligning, det er en helt fair sammenligning. 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Alt ble visst ikke sitert her.. Mulig jeg leser dårlig, men står det altså først at kjertlene sitter inne i vagina, og deretter at det kommer ut fra urinrøret...?! Når og hvordan flakser denne væsken seg fra livmor over i urinrøret...? 🤔 Anonymkode: 220d4...b4a Kan det være at kvinnekroppen, eller kroppen generelt, ikke er helt 100% kartlagt enda? Bare i forrige uke så fant de en hittil ukjent del av tarmsystemet, eller hva det var. Selv om vi skiver 2019 så har ikke vitenskapen funnet ut alt her i verden. Fortsatt finner vi ukjente dyrearter, menneskestammer, vikingskatter, middelalderskjellet, uoppdagede landområder og ja, nye kroppslige funksjoner. En teori, som jeg kommer med selv, er vel at det kan være en sammenkobling mellom disse kjertlene og urinrøret ett eller annet sted da. Anonymkode: aec75...63c
Thyra Skrevet 27. september 2019 #42 Skrevet 27. september 2019 På 25.9.2019 den 20.57, AnonymBruker skrev: Har hørt fra en sexolog en gang at alle kvinner kan få det til. Men at det kreves trening. Anonymkode: 4a031...58e Men hvorfor stresse sånn med å lære seg dette, egentlig? Er jo mest praktisk å la være. 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #43 Skrevet 27. september 2019 30 minutter siden, Thyra skrev: Men hvorfor stresse sånn med å lære seg dette, egentlig? Er jo mest praktisk å la være. Mange menn liker det, og det gir dem seksuell mestringsfølelse. Og høy mestringsfølelse gjør dem bedre i senga, så det er jo til min fordel. Min erfaring er at 9 av 10 kvinner kan gjøre dette, dersom man vet hva man driver med. Anonymkode: c907b...eb0
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #44 Skrevet 27. september 2019 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan det være at kvinnekroppen, eller kroppen generelt, ikke er helt 100% kartlagt enda? Bare i forrige uke så fant de en hittil ukjent del av tarmsystemet, eller hva det var. Selv om vi skiver 2019 så har ikke vitenskapen funnet ut alt her i verden. Fortsatt finner vi ukjente dyrearter, menneskestammer, vikingskatter, middelalderskjellet, uoppdagede landområder og ja, nye kroppslige funksjoner. En teori, som jeg kommer med selv, er vel at det kan være en sammenkobling mellom disse kjertlene og urinrøret ett eller annet sted da. Anonymkode: aec75...63c Vil tro de hadde klart å sett det på ultralydene de har tatt for å undersøke dette, at de så at det forflyttet seg væske fra én del av kroppen til en annen? Anonymkode: 220d4...b4a
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #45 Skrevet 27. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil tro de hadde klart å sett det på ultralydene de har tatt for å undersøke dette, at de så at det forflyttet seg væske fra én del av kroppen til en annen? Anonymkode: 220d4...b4a Ikke vet jeg, det er ikke akkurat så lett å se noe helt klart på ultralyd. Kanskje det er noen kjertler som har kontakt med urinveiene, eller at det kommer "gjennom" noen "vegger" inn i urinveiene? Ikke vet jeg. At det er usannsynlig at noe siver inn i urinveiene fra andre steder enn blæra, eller at noe kommer inn i blære fra noen kjertler eller noe i den duren, syns jeg ikke akkurat. Som sagt jeg vet ikke, men jeg vet at det ikke er urin. Anonymkode: aec75...63c 1
Gjest Paramount Skrevet 27. september 2019 #46 Skrevet 27. september 2019 Har aldri opplevd dette, bare dumpet over det på nett, har heller aldri tent på det. Det virker litt hysterisk, men det er sikkert en hysterisk opplevelse. Kroppsspråket virker i hvert fall helt håpløst. Er ikke så sikker på at det er noe annet enn det vanlige som kommer ut heller, men det tenner jeg veldig på, ulogisk nok.
Thyra Skrevet 27. september 2019 #47 Skrevet 27. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vil tro de hadde klart å sett det på ultralydene de har tatt for å undersøke dette, at de så at det forflyttet seg væske fra én del av kroppen til en annen? Anonymkode: 220d4...b4a Eller de kunne funnet dette på obduksjonsbordet? 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #48 Skrevet 27. september 2019 Har aldri squritet med en mann eller dame, men den tidligere womanizer får meg til å squrte. Så jeg har tydeligvis evnen. Anonymkode: 5987d...24c
Whistler Skrevet 27. september 2019 #49 Skrevet 27. september 2019 På 25.9.2019 den 22.05, AnonymBruker skrev: Ikke ser det likt ut, ikke kjennes det likt ut og ikke lukter det likt. Det er ikke urin. Det kan inneholde spor av urin, men det er ikke urin! Anonymkode: aec75...63c På 25.9.2019 den 22.06, AnonymBruker skrev: Det kommer fra blæra. Det er gjort forskning hvor de har brukt ultralyd for å se hvordan det fungerer. Kvinnen starter med tom blære, den fylles opp mens hun blir opphisset og tømmer seg når hun kommer. Men det er altså ikke urin. Anonymkode: aec75...63c Kan du linke til denne studien du viser til? Hvordan ser du forskjell på urin og ikke urin? Hvordan kjenner du forskjell på urin og ikke urin? Hva lukt gjelder. Spis en asparges og prøv å "squirte" en time etterpå. Da kan du jo også prøve å tisse en time etter en asparges og så kan du sjekke om du merker forskjell. 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #50 Skrevet 27. september 2019 27 minutter siden, Whistler skrev: Kan du linke til denne studien du viser til? Hvordan ser du forskjell på urin og ikke urin? Hvordan kjenner du forskjell på urin og ikke urin? Hva lukt gjelder. Spis en asparges og prøv å "squirte" en time etterpå. Da kan du jo også prøve å tisse en time etter en asparges og så kan du sjekke om du merker forskjell. Det er linket til forskning lenger opp i tråden. Urin er tyntflytende og lukter urin. Squirt er tykkere i konsistensen, blank og lukter ingenting. Selv ikke dagen etter, eller dagen etter der, eller dagen etter der. Selv om jeg hadde lagt håndkle med denne væsken på baderomsgulvet med varmekabler så lukter det ingenting. Urin setter flekker, dette setter ikke flekker på dyne og madrass. Noen ganger lukter det bittelitt urin, men det er jo naturlig nok fordi det inneholder spor av urin. Lukten som ev. kommer dersom det inneholder mer urin enn vanlig er fortsatt mye svakere enn ren urin. Anonymkode: aec75...63c 1
Whistler Skrevet 27. september 2019 #51 Skrevet 27. september 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er linket til forskning lenger opp i tråden............. Anonymkode: aec75...63c Kan du linke til den aktuelle studien med ultralyd og fylling og tømming av blære? Eller kan du bare vise til at blank og luktløs urin ikke setter flekker?
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #52 Skrevet 27. september 2019 5 minutter siden, Whistler skrev: Kan du linke til den aktuelle studien med ultralyd og fylling og tømming av blære? Eller kan du bare vise til at blank og luktløs urin ikke setter flekker? https://www.sciencealert.com/where-female-ejaculation-comes-from-and-what-it-s-made-of-science Sitat So when females ejaculate during an orgasm, they either release plain old urine, or urine that's been diluted by fluids from the female prostate gland. Thomson spoke to an independent expert, Beverley Whipple, a neurophysiologist from Rutgers University in the US, who said that when we talk about female ejaculation, we should really only be referring to when PSA is released, not urine. https://www.newscientist.com/article/dn26772-female-ejaculation-comes-in-two-forms-scientists-find/ Sitat A chemical analysis was performed on all of the fluid samples. Two women showed no difference between the chemicals present in their urine and the fluid squirted at orgasm. The other five women had a small amount of prostatic-specific antigen (PSA) present in their squirted fluid – an enzyme not detected in their initial urine sample, but which is part of the “true” female ejaculate PSA, produced in men by the prostate gland, is more commonly associated with male ejaculate, where its presence helps sperm to swim. In females, says Salama, PSA is produced mainly by the Skene glands. https://www.newscientist.com/article/dn26772-female-ejaculation-comes-in-two-forms-scientists-find/ Sitat A chemical analysis was performed on all of the fluid samples. Two women showed no difference between the chemicals present in their urine and the fluid squirted at orgasm. The other five women had a small amount of prostatic-specific antigen (PSA) present in their squirted fluid – an enzyme not detected in their initial urine sample, but which is part of the “true” female ejaculate PSA, produced in men by the prostate gland, is more commonly associated with male ejaculate, where its presence helps sperm to swim. In females, says Salama, PSA is produced mainly by the Skene glands. Som du ser, så finnes de det som urinerer også, men de fleste urinerer ikke når de squirter. Nei, jeg kan ikke finne forskning som viser at urin ikke setter flekker. Etter min erfaring blir det ikke flekker av kvinnelig ejakulasjon, mens urin setter tydelige flekker på alt av sengetøy. Du kan jo prøve selv. Anonymkode: aec75...63c
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #53 Skrevet 27. september 2019 På 26.9.2019 den 13.33, AnonymBruker skrev: Fordi det ikke er urin, fordi man IKKE tisser på seg. Det er SPOR av urin ja, men det er det i sæd også. Anonymkode: 1b2d5...469 Hvordan produserer kroppen denne væsken som du mener samler seg opp i blæren under samleie om det ikke er urin da? Urin i blæren kommer fra nyrene, men om du mener det ikke er urin må det jo komme fra et annet sted enn nyrene? Anonymkode: d14d5...bbb
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #54 Skrevet 27. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan produserer kroppen denne væsken som du mener samler seg opp i blæren under samleie om det ikke er urin da? Urin i blæren kommer fra nyrene, men om du mener det ikke er urin må det jo komme fra et annet sted enn nyrene? Anonymkode: d14d5...bbb In females, says Salama, PSA is produced mainly by the Skene glands. sitert fra over her! Anonymkode: aec75...63c
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #55 Skrevet 27. september 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke vet jeg, det er ikke akkurat så lett å se noe helt klart på ultralyd. Kanskje det er noen kjertler som har kontakt med urinveiene, eller at det kommer "gjennom" noen "vegger" inn i urinveiene? Ikke vet jeg. At det er usannsynlig at noe siver inn i urinveiene fra andre steder enn blæra, eller at noe kommer inn i blære fra noen kjertler eller noe i den duren, syns jeg ikke akkurat. Som sagt jeg vet ikke, men jeg vet at det ikke er urin. Anonymkode: aec75...63c At du ikke synes det er usannsynlig vitner bare om at du ikke har kunnskap om de ulike vevstypene i kroppen. Anonymkode: d14d5...bbb
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #56 Skrevet 27. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: At du ikke synes det er usannsynlig vitner bare om at du ikke har kunnskap om de ulike vevstypene i kroppen. Anonymkode: d14d5...bbb Det står jo at det kommer fra kjertler! Anonymkode: aec75...63c
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #57 Skrevet 27. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: In females, says Salama, PSA is produced mainly by the Skene glands. sitert fra over her! Anonymkode: aec75...63c Du må rett og slett lese deg opp. Denne kjertelen er ikke i stand til å produsere mer enn noen veldig få milliliter væske i beste fall. Forstår ikke problemet med å innse at det er urin. Det kommer ikke væske inn i urinblæren av magi eller noe annet, det kommer fra nyrene og det som kommer fra nyrene inn i urinblæren kalles urin. Anonymkode: d14d5...bbb
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #58 Skrevet 27. september 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det står jo at det kommer fra kjertler! Anonymkode: aec75...63c Hjelper ikke at noen på KG skriver at det kommer fra kjertler. Det gjør det ikke sant. http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/jsm.12799/abstract In all participants, US1 confirmed thorough bladder emptiness. After a variable time of sexual excitation, US2 (just before squirting) showed noticeable bladder filling, and US3 (just after squirting) demonstrated that the bladder had been emptied again. Biochemical analysis of BSU, S, and ASU showed comparable urea, creatinine, and uric acid concentrations in all participants. Yet, whereas PSA was not detected in BSU in six out of seven participants, this antigen was present in S and ASU in five out of seven participants. The present data based on ultrasonographic bladder monitoring and biochemical analyses indicate that squirting is essentially the involuntary emission of urine during sexual activity, although a marginal contribution of prostatic secretions to the emitted fluid often exists. Anonymkode: d14d5...bbb
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #59 Skrevet 27. september 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hjelper ikke at noen på KG skriver at det kommer fra kjertler. Det gjør det ikke sant. http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/jsm.12799/abstract In all participants, US1 confirmed thorough bladder emptiness. After a variable time of sexual excitation, US2 (just before squirting) showed noticeable bladder filling, and US3 (just after squirting) demonstrated that the bladder had been emptied again. Biochemical analysis of BSU, S, and ASU showed comparable urea, creatinine, and uric acid concentrations in all participants. Yet, whereas PSA was not detected in BSU in six out of seven participants, this antigen was present in S and ASU in five out of seven participants. The present data based on ultrasonographic bladder monitoring and biochemical analyses indicate that squirting is essentially the involuntary emission of urine during sexual activity, although a marginal contribution of prostatic secretions to the emitted fluid often exists. Anonymkode: d14d5...bbb Det er samme studien jeg linket til da. Det står også "who said that when we talk about female ejaculation, we should really only be referring to when PSA is released, not urine. " Anonymkode: aec75...63c
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #60 Skrevet 27. september 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er samme studien jeg linket til da. Det står også "who said that when we talk about female ejaculation, we should really only be referring to when PSA is released, not urine. " Anonymkode: aec75...63c Du har likevel tydeligvis ikke forstått det. PSA er det veldig små mengder av, så du squirter ikke PSA om det er det du tror. Det er ikke mulig når det ikke finnes en eneste kjertel i hele kroppen som produserer så mye væske som den mengden folk snakker om når de snakker om squirting. Anonymkode: d14d5...bbb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå