AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #1 Skrevet 25. september 2019 Hvorfor har ikke flere kvinner mellom 20 - 30 år tekst i Tinder profilen? Har sikkert sveipa mellom 50-100 stk nå på en 10-15 minutt og 90 % har ingen tekst i tinderprofilen sin. Isåfall er det en emoji av en sol eller et fjell. Sjelden noen med tekst. Anonymkode: e1b45...869 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #2 Skrevet 25. september 2019 Ser ikke helt poenget. Trenger ikke skrive hva jeg jobber med, for det står jo der. Hva jeg interesserer meg for er veldig tydelig ut i fra bildene. Hadde jeg ikke fått match eller menn som skreiv til meg så hadde jeg sikkert tenkt ut noe å skrive, men det er ikke akkurat et problem for å si det sånn. Anonymkode: 70233...990 2
Måneskinn Skrevet 25. september 2019 #3 Skrevet 25. september 2019 De har vel lært av mannfolka som ikke har noenting? Har selv vært på tinder og prøvd både med lite tekst, mye tekst og ingen tekst. Merker liten forskjell. Men så er jeg av den dametypen som ikke fenger den store hopen da, så kan jo være noe med det og 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #4 Skrevet 25. september 2019 Gidder ikke, lurer man på noe kan man spørre Anonymkode: 3aa22...3db 3
OnFire Skrevet 25. september 2019 #5 Skrevet 25. september 2019 (endret) Trenger egentlig ikke tekst, men kan være greit å si at man har barn eller andre ting folk bør få vite om. Jeg har ikke tekst selv. Endret 25. september 2019 av OnFire
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #6 Skrevet 25. september 2019 Det er ekstremt få med tekst, så jeg forstår at det ikke blir så mange samtaler på Tinder. Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg synes det er vanskelig å få igang en skriftlig samtale uten å vite noen ting om motparten. Jeg opplever kvinner på Tinder som lite snakkesalige generelt, som om de kun er der for å samle matcher. De er liksom helt giddalause, null tekst og null bidrag til å få kontakt. Man skal ha veldig spesielle bilder for at det er nok for min del. Anonymkode: 88261...2b8 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #7 Skrevet 25. september 2019 Jeg har ingen tekst. Får likevel mange match, så jeg vil tro bildene mine sier litt om hvem jeg er. Betyr ikke så mye for meg den andre veien heller; ser jeg noe jeg liker, har jeg god nok tid til å spørre fyren selv om hvem han er og hva han liker å drive med. Anonymkode: 3970b...5f7
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #8 Skrevet 25. september 2019 Fordi #Tindermarerittet? Anonymkode: b0052...8d8 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #9 Skrevet 25. september 2019 Ingen tekst = kun ute etter sex. Ikke så vanskelig å forstå vel? Anonymkode: 4ee04...a75 6
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #10 Skrevet 25. september 2019 Fordi menn ser bare på ansiktet/kropp, uansett. Anonymkode: 55cb7...0f3 5
Kvepp Skrevet 25. september 2019 #11 Skrevet 25. september 2019 Fordi for damer holder det å bare ha bilder,vi får drøssevis av match uansett
Kvepp Skrevet 25. september 2019 #12 Skrevet 25. september 2019 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen tekst = kun ute etter sex. Ikke så vanskelig å forstå vel? Anonymkode: 4ee04...a75 Hehe nei det stemmer overhodet ikke! Jeg har kun bildet uten tekst,å er ikke ute etter sex! Blokkerer alle menn som bare er ute etter sex. 3
Jente123456789 Skrevet 25. september 2019 #13 Skrevet 25. september 2019 Vanskelig å finne på tekst:/ 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #14 Skrevet 25. september 2019 1 time siden, Kvepp skrev: Hehe nei det stemmer overhodet ikke! Jeg har kun bildet uten tekst,å er ikke ute etter sex! Blokkerer alle menn som bare er ute etter sex. Hvordan er ditt forhold til statistikk egentlig? Hvis 10 stk har bilde uten tekst, og du er den eneste som ikke kun er ute etter sex, vil du da si at påstanden stemmer overhodet ikke, eller vil du si at den stemmer stort sett? Eller svarte du i tråden bare for at du kjedet deg, slik som meg? Anonymkode: d9eda...d28 6
Svartfugl Skrevet 25. september 2019 #15 Skrevet 25. september 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor har ikke flere kvinner mellom 20 - 30 år tekst i Tinder profilen? Har sikkert sveipa mellom 50-100 stk nå på en 10-15 minutt og 90 % har ingen tekst i tinderprofilen sin. Isåfall er det en emoji av en sol eller et fjell. Sjelden noen med tekst. Anonymkode: e1b45...869 Som regel er det det samme med menn. Mange leser ikke bioen, men ser på bildene, så jeg har gitt opp å ha en omfattende bio...
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #16 Skrevet 26. september 2019 Jeg har bare et skikkelig grøtete bilde i svart-hvitt, hvor jeg ser sur ut, og ingen tekst, men har likevel over 6000 likes uten å ha svipet på særlig mange først selv, så tror ikke akkurat det er nødvendig med bio.. Derfor gidder man vel kanskje ikke. MEN jeg har også sett utrolig mange menn uten eller bare med emojis. Selv synes jeg det er kleint å skrive bio, derfor gjør jeg det ikke, men hvor mange av disse likerklikkene som er genuine når jeg ikke har noe tekst eller bedre bilder, kan man jo lure på.. Anonymkode: 4f4d8...c2c
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #17 Skrevet 26. september 2019 Veldig mange menn sveiper absolutt alle til høyre, kanskje mens de glaner på en serie eller noe. Største problemet med Tinder er at menn er ekstremt lite selektive, noe som gjør kvinner mer og mer kresne, som gjør at mennene sveiper enda flere til høyre, og så videre. Ekstremt snøballeffekt. Anonymkode: cf6a3...4de 3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #18 Skrevet 26. september 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Veldig mange menn sveiper absolutt alle til høyre, kanskje mens de glaner på en serie eller noe. Største problemet med Tinder er at menn er ekstremt lite selektive, noe som gjør kvinner mer og mer kresne, som gjør at mennene sveiper enda flere til høyre, og så videre. Ekstremt snøballeffekt. Anonymkode: cf6a3...4de Som selektiv mann merker jeg dette godt. Jeg får ikke mange likes, og definitivt ikke mange matcher, men de få matchene som har kommet etter at jeg likte først har uten unntak dukka opp minst en måned etter at jeg likte vedkommende. Køen av likes hos kvinner flest er absurd lang. Ser vel ikke for meg at jeg kommer til å få noe ut av Tinder selv, da jeg drukner litt til tross for en profil med mer enn bare bilder. Anonymkode: 88261...2b8
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #19 Skrevet 26. september 2019 I min gjeng har vi tinder kun pga underholdning/tidsfordriv, og derfor ingen bio. Anonymkode: eab1d...cf0
Rowan Skrevet 21. januar 2020 #20 Skrevet 21. januar 2020 På 25.9.2019 den 20.06, AnonymBruker skrev: Det er ekstremt få med tekst, så jeg forstår at det ikke blir så mange samtaler på Tinder. Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg synes det er vanskelig å få igang en skriftlig samtale uten å vite noen ting om motparten. Jeg opplever kvinner på Tinder som lite snakkesalige generelt, som om de kun er der for å samle matcher. De er liksom helt giddalause, null tekst og null bidrag til å få kontakt. Man skal ha veldig spesielle bilder for at det er nok for min del. Anonymkode: 88261...2b8 Enig. Jeg liker å kunne starte en samtale som ikke dreier seg om utseendet til folk og det blir som regel vanskelig når de ikke har profiltekst. Nå ser jo jeg etter menn, men synes det er altfor mange som ikke har tekst. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå