AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #1 Skrevet 25. september 2019 Hei, flere her som har angret på boligkjøpet sitt eller oppussingsprosjekt de har begynt på? Jeg har holdt på å pusse opp en liten 60m2 leilighet nå i et halvt år og knapt kommet noen vei... Pusser opp fordi jeg fant ut jeg forhasta meg med boligkjøpet og fikk det mindre fint enn jeg ville ha... Har angret boligkjøpet nesten fra start, men skal kun bo her 1.5 år til, nå håper jeg bare jeg klarer få det fint... Har hverken bil, praktiske kunnskaper eller noen til å hjelpe meg, alt helt alene. Heldigvis tjener jeg greit, så vurderer å sette ut arbeid til noen andre snart.... Vet i alle fall at jeg kun skal kjøpe bolig fra siste tiåret neste gang jeg kjøper bolig... Den jeg har nå er fra 50-tallet og bærer preg av mange eiere med dårlige løsninger Anonymkode: 899a6...206
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #2 Skrevet 25. september 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, flere her som har angret på boligkjøpet sitt eller oppussingsprosjekt de har begynt på? Jeg har holdt på å pusse opp en liten 60m2 leilighet nå i et halvt år og knapt kommet noen vei... Pusser opp fordi jeg fant ut jeg forhasta meg med boligkjøpet og fikk det mindre fint enn jeg ville ha... Har angret boligkjøpet nesten fra start, men skal kun bo her 1.5 år til, nå håper jeg bare jeg klarer få det fint... Har hverken bil, praktiske kunnskaper eller noen til å hjelpe meg, alt helt alene. Heldigvis tjener jeg greit, så vurderer å sette ut arbeid til noen andre snart.... Vet i alle fall at jeg kun skal kjøpe bolig fra siste tiåret neste gang jeg kjøper bolig... Den jeg har nå er fra 50-tallet og bærer preg av mange eiere med dårlige løsninger Anonymkode: 899a6...206 Hørt om Sinna snekkern? Anonymkode: cd037...cac
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #3 Skrevet 25. september 2019 Nja. Jeg angret veldig da jeg rev kjøkkenet og fant mugg. Skulle pusse opp overflater + kjøkken. Når vi rev alle vegger på kjøkkenet oppdaget vi at det var brukt lampeledninger i det skjulte elektriske anlegget og vi måtte rive alt inkl. badet. Gikk til sak mot selger (det ble markedsført som en leilighet i topp stand), men tapte. Etter dette har jeg masse skills jeg gjerne skulle ha brukt. Prøvde å finne oppussingsobjekt sist jeg kjøpte ny bolig, men tiden rant ut og jeg måtte kjøpe noe ferdig. Dritkjedelig. Neste gang SKAL jeg ha oppussing. Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men jeg føler meg ganske flott og kul når jeg klarer å Google meg frem til løsninger, kan snakke teknisk med karene på byggevaren og håndverkerne som kommer innom gir meg en high five for perfekte gjæringer og glatte overflater. Man finner ut veldig mye på Internett, om man har tid. Bil kan du leie på nabobil, evt Ikea. Materialer kan du få ferdig kappet og levert hjem (så lenge du har korrekte mål). Jeg hadde ikke bil da jeg pusset opp katastrofen jeg nevnte tidligere. Hvis du ikke føler at det gir deg noe så kan du jo sette det bort som du sier Anonymkode: eba1b...bd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå