Gå til innhold

Hvorfor synes enkelte damer det er kjedelig å bli slikket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

???

Anonymkode: 5fdc7...66f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi det ikke er så følsomt kanskje, noen har så små kjønslepper at det ikke er noe særlig å slikke på

Anonymkode: ccffa...6db

Skrevet

fordi menn ikke er flinke til det

Anonymkode: c704c...677

• Liker 48
Skrevet

For lite stimuli. Kan kanskje være spennende et minutt, men så er det kjedelig.

Anonymkode: 406f7...ba0

• Liker 4
Skrevet

Jepp, fordi mange menn er skikkelig dårlige på det. 

• Liker 27
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det ikke er så følsomt kanskje, noen har så små kjønslepper at det ikke er noe særlig å slikke på

Slikke kjønnsleppene? Er det noen høydare for noen??

Anonymkode: c4be2...9d4

• Liker 15
Gjest Hundedama
Skrevet

D kommer jo ann på hvor flink partner er til d.. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ikke kjønnsleppene man ønsker å stimulere under slikking, men klitoris?! 

Har selv venninner som mener at slikking er kjedelig fordi det er for lite "trykk" på klitoris til at de får noen nytelse av det. De beskriver det mer som kosing/kiling og foretrekker at man bruker fingrene, evt vibrator for å stimulere klitoris. 

Anonymkode: db478...120

• Liker 13
Skrevet

Det er vel ikke kjønnsleppene man ønsker å stimulere under slikking, men klitoris?! 

Har selv venninner som mener at slikking er kjedelig fordi det er for lite "trykk" på klitoris til at de får noen nytelse av det. De beskriver det mer som kosing/kiling og foretrekker at man bruker fingrene, evt vibrator for å stimulere klitoris. 

Anonymkode: db478...120

Nei?! Herregud tenk deg at kvinner er forskjellige da gitt. Synes det er kjedelig å bli slikket av en som kun holder seg til klitoris. 

• Liker 5
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slikke kjønnsleppene? Er det noen høydare for noen??

Anonymkode: c4be2...9d4

Ja, jeg er kvinne og jeg liker å bli slikket, da mener jeg på hele. 

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er mann, skjønner jeg?

• Liker 7
Skrevet

Jeg tviler på at hodet er med om man syns at slikking er kjedelig. Jeg kan fikse en orgasme uten å være kåt, men det er jo en helt annen opplevelse om man er det.

Skrevet
3 minutter siden, jabx skrev:

Du er mann, skjønner jeg?

Nei 😂 du er dårlig på å gjette, skjønner jeg. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
22 minutter siden, Hundedama skrev:

Da har de noe å glede deg til🤭😉

Endret av Bamseklemmer
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

fordi menn ikke er flinke til det

Anonymkode: c704c...677

31 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Jepp, fordi mange menn er skikkelig dårlige på det. 

30 minutter siden, Hundedama skrev:

Jeg vil heller påstå at dere er dårlige på å veilede hvordan dere liker det?

Nå har jeg ligget med hodet mellom beina på titalls kvinner, og er det en erfaring jeg har gjort meg så er det at ingen av de liker det samme. Noen liker det Turid likte, andre hatet det, og de kvinnene som var dørgende stille, og som etter en tid ønsket at vi skulle gjøre en annen sengegymnastikk fikk det som de ville.. Og de konkluderte helt sikkert med at jeg var dårlig til å slikke, i hvert fall første gangen.. Men så har vi de kvinnene som faktisk hadde litt mot i brystet og sa hvordan DE likte det, de hadde det max. 

Så jenter, eller kvinner, få litt mot i brystet og si hvordan du liker å bli slikket, så får du det godt du også. 

Men det er kanskje for mye å be om, for dere regner med at mannen skal skjønne seg på det, helt ut av det blå, lese kroppsspråket som det er så tydelig alltid. 

Anonymkode: 5edbb...baa

• Liker 4
Skrevet

Nå har jeg ligget med hodet mellom beina på titalls kvinner, og er det en erfaring jeg har gjort meg så er det at ingen av de liker det samme. Noen liker det Turid likte, andre hatet det, og de kvinnene som var dørgende stille, og som etter en tid ønsket at vi skulle gjøre en annen sengegymnastikk fikk det som de ville.. Og de konkluderte helt sikkert med at jeg var dårlig til å slikke, i hvert fall første gangen.. Men så har vi de kvinnene som faktisk hadde litt mot i brystet og sa hvordan DE likte det, de hadde det max. 

Så jenter, eller kvinner, få litt mot i brystet og si hvordan du liker å bli slikket, så får du det godt du også. 

Men det er kanskje for mye å be om, for dere regner med at mannen skal skjønne seg på det, helt ut av det blå, lese kroppsspråket som det er så tydelig alltid. 

Det er en selvfølge å snakke sammen om hvordan man liker det da.

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tull!

De jeg oftest har opplevd at har slikket meg, er selv kvinner. De er dyktige til det de gjør. Jeg er heller ikke blyg, og ikke tør si fra. Jeg kan få masse orgasmer av det. 

Likevel synes jeg slikking er GØRR KJEDELIG. 

Så kutt ut å spre myter om at man bare ikke har møtt rett person eller er for blyg eller hva det nå må være. 

Det er 100% lov å ikke like å bli slikket. 

Anonymkode: f28a8...e72

• Liker 12
Skrevet (endret)
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er slettes ikke alle som er mottakelige for veiledning. Jeg var godt opp i tjueåra før jeg skjønte hva folk mente med at oralsex var så digg, og det er ikke fordi jeg ikke har prøvd å veilede (supertydelig, på detaljnivå) før. 

Endret av kisskissbangbang
  • Liker 6
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel like gjerne det at menn ikke tror på oss. Slik du kommer med et eksempel på her. Du får fortsette å ha sex med unge eller uerfarne kvinner som synes oralsex er toppen av lykke, og som ikke forventer bedre. 

Anonymkode: f28a8...e72

• Liker 3
Skrevet

Kvinner er ihvertfall bedre på det enn menn 😍

Anonymkode: 79605...ec0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...