AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #1 Skrevet 25. september 2019 Får hjemme veileder hver uke, hun kommer med mye smykker og ringer i hendene og barnet mitt på 8 mnd blir ganske optatt av dette.. er dette feil av henne? spesielt med hygiene. og alvorlig bekymring pga barnet mitt ikke ser nokk på meg.. dette er siden hun er veldig skeptiske på nye folk.. ellers er hun bare opptatt av meg Anonymkode: 76745...c3d
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #2 Skrevet 25. september 2019 Hygiene faktisk. Skal du sette deg på bakbeina uansett hva barnevernet gjør? Hva hjemmeveilederen går med har du ingenting med. Hvis babyen ikke søker kontakt med deg så burde denne hjemmeveilederen sette seg et sted som er utenfor sonen der du og babyen sitter. Det kan du faktisk be om. Du og babyen skal ikke forstyrres av denne personen bortsett fra når du får veiledning. Anonymkode: aa0b4...a5b
jabx Skrevet 25. september 2019 #3 Skrevet 25. september 2019 (endret) 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får hjemme veileder hver uke, hun kommer med mye smykker og ringer i hendene og barnet mitt på 8 mnd blir ganske optatt av dette.. er dette feil av henne? spesielt med hygiene. Eh, hva? Du virker noe.. spesiell. Endret 25. september 2019 av jabx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå