Martine16 Skrevet 25. september 2019 #1 Skrevet 25. september 2019 Jeg droppet ut av vgs 2 året. Er 17 år, og skal pp møte for oppfølging etc.. noen som vet hva dette går ut på?? Eller hva som vil skje nå?
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #2 Skrevet 25. september 2019 Hei! Jeg er rådgiver på en vgs. Slike møter handler om å lage en plan for deg videre. Skal du jobbe? Vil du prøve skole igjen senere, evt. når? Trenger du hjelp til noe? Det handler om at skolen ikke vil slippe deg ut i "ikke noe", og er bare ment som hjelp. Ikke nor å grue seg til Anonymkode: b02e6...2e9 4
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #3 Skrevet 25. september 2019 Min erfaring er at du får beskjed om at de bare følger opp de som holder på å droppe ut, ikke de som har det. Og hvis du holder på å droppe ut får du beskjed om at de bare følger opp de som har droppa ut Anonymkode: 2edf4...a11
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #4 Skrevet 25. september 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min erfaring er at du får beskjed om at de bare følger opp de som holder på å droppe ut, ikke de som har det. Og hvis du holder på å droppe ut får du beskjed om at de bare følger opp de som har droppa ut Anonymkode: 2edf4...a11 Det skal være slik rådgiveren svarer over deg. Hilsen også rådgiver vgs. Anonymkode: 22cf8...4f0
Martine16 Skrevet 25. september 2019 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2019 Ok, så til dere som er rådgivere.. jeg har droppet ut. Droppet ut rundt 5 sep, og skulle vært møte idag.. men de avlyste. Så jeg lurer på om jeg vil ut i jobb foreks. Hva vil dette kunne være. Har gått helse 1 vgs, men når jeg starter opp tror jeg jeg vil starte på ny m design eller resturantfag... så.. vet dere no ang hva de vil tenke da.. har ærlig ingen aning.. takk uasn
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #6 Skrevet 25. september 2019 Om du går på møte nå så kan du faktisk være heldig å allerede nå komme icer i nytt vg1-løp dersom det er plass og du vil gå på feks design eller restaurant og matfag. Du vil få fritak fra fellesfag om du bestod de i fjor. Ønsker deg lykke til, hilsen vgs-lærer 😊 Anonymkode: d400b...5b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå